LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] upc tv aansluiting

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ymh

upc tv aansluiting

Ongelezen bericht door ymh »

ik heb 16-12-04 een aanvraag gedaan bij upc voor tv-aansluiting.Ik werdt met een brief verwelkomt.Nu ben ik 20 feb over gehuisd en wat blijkt mijn tv geeft geen signaal af.Nu zijn we al vanaf 20 feb aan het bellen ,ze maken telkens een afspraak , maar op komen dagen ho maar.Waar ze wel erg snel mee zijn is met de rekening die lag bij mij op 22feb al in de brievenbus.Vind ik knap gedaan dat ik ergens voor moet betalen maar geen aansluiting heb.Ik wordt steeds aan het lijntje gehouden , eigenlijk ben ikte einde raad.Want als je vraagt om een leiding gevende krijg je niet.Nu ben ik denk al zeker 80euro kwijt aan telefoonkosten en mijn ouders hebben vor mij ook tig keer gebeld.Ik wordt dus onthouden van de media.Maar upc verleent geen service of ze hebben storing en als ze genoeg van je krijgen gooien ze de horen er op.Nu zit ik al tweeen hlve week zonder tv.
Hebben jullie een tip voor mij hoe ik dit kan aan pakken.
Ik ben namelijk erg teleurgesteld :( bedankt alvast

karr-1

Re: upc tv aansluiting

Ongelezen bericht door karr-1 »

Join the club zou ik zeggen.

Misschien eens tijd om iets aan je tv verslaving te laten doen?

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Hoe is het MOGELIJK????????????????????

Zelfs hier denkt hij nog verstand van te hebben :idea: En dan het antwoord of is dit alleen maar weer een "mening"? Waar slaat het op! :shock:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Je hebt nu tenminste tijd om een cursus Nederlands te gaan volgen i.p.v dat je voor de tv hangt.
Heb je trouwens ook veel meer aan.

karr-1

Ongelezen bericht door karr-1 »

Hoe is het MOGELIJK????????????????????

Zelfs hier denkt hij nog verstand van te hebben En dan het antwoord of is dit alleen maar weer een "mening"? Waar slaat het op!
Als ik je dat nog uit moet gaan leggen, dan is het niveau hier nog lager dan ik dacht.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten