LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] V & D gaat piercen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
klaasvd

Re: V & D gaat piercen

Ongelezen bericht door klaasvd »

hoi missy 16, wat kan jij schreeuwen zeg en waar heb je t over, mensen die oversteken? Je bent vast ook nog maar 16 want je maakt een taal fouten, tjongejonge, dus laat deze discussie even over aan ouders die
zich afvragen of een v&d shop wel zo handig zou zijn om welke reden dan ook.
Moet zeggen dat haar stukje stuk nuttiger is qua bijdrage dan deze.
maar fijn dat je mensen nog even op taalfouten wil wijzen.

(t=het neem ik aan :wink: )

domin8r

Ongelezen bericht door domin8r »

Alleen jammer dat ze bij de V&D piercen met goedkope sieraden... kostprijs wordt dan wel minder voor hun maar voor de (onwetende) klant een beetje jammer..

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 17 Feb 2005 14:29 door domin8r

--------------------------------------------------------------------------------

Alleen jammer dat ze bij de V&D piercen met goedkope sieraden... kostprijs wordt dan wel minder voor hun maar voor de (onwetende) klant een beetje jammer..
In de kostprijs zitten ook andere kosten dan alleen het sieraad, dus wellicht dat men hierop bezuinigd.....

domin8r

Gast

Geplaatst op 20 Feb 2005 17:37 door Gast
Geplaatst op 17 Feb 2005 14:29 door domin8r

--------------------------------------------------------------------------------

In de kostprijs zitten ook andere kosten dan alleen het sieraad, dus wellicht dat men hierop bezuinigd.....
Ja tuurlijk gaat het om meer dan het sieraad.. je betaald ook voor de nazorg, personeel, winkel,etc.
Enige wat ik er mee bedoel is dat V&D het goedkoper aan kan bieden door goedkoop spul te gebruiken.. de klant is de dupe.. Maar misschien dat er wel genoeg mensen zijn die liever goedkoop uit zijn..

Marjantje

Ongelezen bericht door Marjantje »

BESTE MISSY EN ALLEMAAL IMPORTANT OM TE WETEN.

Enige tijd geleden heb ik gesolliciteerd bij de V&D, ik heb zelf ook heel wat piercings en stretch mijn oren, mijn vriend heeft nu ook +- 1,5 cm.
Ik stap binnen, staan er een paar van die jonge meisjes die denken alles te weten. "Nééheej, die tunnels voor in je oren hebben we niet in oneven maten, die zijn er alleen in 2, 4, 6, 8 etc etc. Oneven maten bestaan niet! onzin! Waarom hebben we dan allebei oneven maten? Ik 7 mm en hij 15 mm en alle tussenliggende maten gehad! Prima, ik denk laat maar gaan. Ze zal wel nieuw zijn.

Vind ik sinds kort nieuw werk bij een call center, werkt daar een van die meiden die bij de V&D werkte. Ze hebben helemaal geen certificaten en ze krijgen ook géén opleiding. Dat wordt je wél verteld als je solliciteerd maar verder doen ze daar niets mee!!!!

"Ik moest gewoon meekijken en doen, maar ik weet echt niet of ik het nu goed doe of niet" was wat ze zei. "Je krijgt helemaal geen opleiding"

Wat ik al helemaal vreemd vind is het feit dat als je gepierced wil worden, je dan denk ik door iemand gepierced wilt worden, die er véél ervaring mee heeft en niet als proefkonijn gebruikt wilt worden!
Er staan verdorie meisjes die er uit zien alsof ze net 16 of 17 zijn geworden te piercen. Het is niet simpel zoals een oorbel schieten, dat zou mijn oma ,bij wijze van, nog wel kunnen!!!

Neem goed personeel aan en ga anders niet piercen, dat je de piercingsieraden verkoopt is 1, maar dat je je laat piercen door een onervaren iemand van 16 of 17 die dit nog nooit heeft gedaan vind ik van de zotte! Betaal dan wat meer en voorkom problemen!

Het beste, xx Marjantje

domin8r

Alleen even maten.. dat zou wat worden.. moet je stretchen van 2,4,6,8,10 zonder tussenmaten. Maar misschien verdient iemand die laat stretchen bij de V&D niet beter ;) (of mensen die zich daar laten piercen)

Thanx voor je reactie, dat bevestigd wel wat ik persoonlijk vermoedde!

Marjantje

Ongelezen bericht door Marjantje »

Natuurlijk graag gedaan, ik heb mijn oren nu twee keer laten rekken en een maat overgeslagen, dit is alleen mogelijk als je hele zware ringen door je tunnels hangt en lang wacht, dan gaan ze uitzakken. Maar het blijft pijnlijk! Voor iedereen die toch overtuigd is naar de V&D te gaan. SUCCES! :twisted:

Marjantje

xeline_

Ongelezen bericht door xeline_ »

Ik ben pasgeleden bij de V&D geweest om een piercing te laten schieten in m'n neus, ging heel makkelijk en helemaal geen pijn.
Een vriendin van mij heeft zich echt laten piercen daar en dat ging ook super goed.
Ik vind dat je pas mag zeuren erover als je er echt bent geweest en niet als je alleen hoort dat V&D een piercingzaak heeft. Ga er heen zou ik zeggen en laat je piercen, dan weet je hoe het gaat.

Gesloten