LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] V & D gaat piercen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gast

V & D gaat piercen

Ongelezen bericht door Gast »

V & D heeft piercingshops geopend in haar filialen. Onderstaande tekst van haar website.
Een piercing neem je samen met je moeder


Er is een Danger Zone op de SchoolCampus in deze vestigingen:
· Amstelveen
· Den Haag Centrum
· Eindhoven
· Groningen
· Rotterdam Beursplein
· Tilburg
· Utrecht

Prijs voor een piercing is € 45,- compleet met:
· het zetten van de piercing
· een titaan piercing
· desinfecterende vloeistof om de piercing te verzorgen
· uitgebreide informatie hoe de piercing verzorgd moet worden
· alle benodigdheden om de piercing te zetten zijn steriel verpakt
Het schieten van oorbellen of een neuspiercing is v.a. € 7,50

Wij piercen mensen v.a. 14 jaar. Mensen v.a. 14 t/m 16 jaar kunnen alleen gepierced worden in het bijzijn van een van de ouders.
V.a. 17 jaar is een legitimatiebewijs vereist.

Danger Zone heeft de grootste collectie piercing sieraden van alle winkels in Nederland!!
Alle Danger Zone winkels zijn netjes verzorgd en voldoen aan alle eisen van de GG en GD’s.
Ik vind het een schande !

miraltje
Berichten: 155
Lid geworden op: 26 okt 2003 16:09

Re: V & D gaat piercen

Ongelezen bericht door miraltje »

en waarom dan.
als er vraag naar is, waarom niet.
waarom moet zoiets altijd in van die donkere/ achteraf gelegen winkeltjes gebeuren.
Het is geen doodzonde hoor, een navel piercing staat helemaal niet verkeerd, ik zou het zelf niet doen maar dat terzijde.
met de v&d winkels gaat het nou niet bepaalt lekker.
Als op die manier extra inkomsten kunnen gewonnen zie ik het probleem niet , het is goed voor de werkgelegenheid.
Bijkomend voordeel je krijgt een beter toezicht op het piercing-gebeuren door het in de openheid gooien en uit de taboe zweer te halen. (als er al een taboe op rust).
u vind er schijnbaar een taboe op rusten , maar ik dus niet.

Lanny
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 aug 2004 00:26

Re: V & D gaat piercen

Ongelezen bericht door Lanny »

Als u er nou meteen even bij zet waarom u het een schande vindt dan zou het een stuk duidelijker zijn.

Bent u structureel tegen piercings of bent u eigenaar van een piercingshop en vreest u geduchte concurrentie bijvoorbeeld.

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: V & D gaat piercen

Ongelezen bericht door Jan1 »

Vooraf, ik heb totaal geen belangstelling voor welke piercing dan ook, maar als ik wel belangstelling zou hebben, zou mijn keus eerder vallen op een vestiging van V&D dan in een achterafstraatje in een vaak (maar echt niet altijd) louche winkeltje.

Gast

Re: V & D gaat piercen

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zou het inderdaad wel aandurven bij V&D om een piercing te laten zetten.

Gast

Re: V & D gaat piercen

Ongelezen bericht door Gast »

Leuk toch voor die kids. Wat maakt het in godsnaam uit. Laat ze lekker een piercing nemen als ze dat willen. De hele wereld loopt met oorbellen en dat is toch eigenlijk ook een piercing?? Waarom is dat wel volledig geaccepteerd.

miraltje
Berichten: 155
Lid geworden op: 26 okt 2003 16:09

Re: V & D gaat piercen

Ongelezen bericht door miraltje »

ik denk dat gast 9.12 in zwijm gevallen is en niet meer durft om hem of haar standpunt te motiveren :lol:
kijk dat vind ik nu een schande, wel iets roepen maar niet in discussie durven treden :shock:

Gast

Re: V & D gaat piercen

Ongelezen bericht door Gast »

Tong-piercing riskant voor tanden en tandvlees
Amerikaans onderzoek heeft uitgewezen dat tong-piercings riskant zijn voor de tanden en het tandvlees. De helft van de 52 onderzochte jong-volwassenen met een tong-piercing had last van wijkend tandvlees en glazuurbeschadigingen.

De tong is een rijk doorbloede spier en daardoor een riskante plaats voor een piercing. In de afgelopen jaren zijn meerdere gevallen beschreven van ernstige bloedingen na een tong-piercing, sommige daarvan bijna met dodelijke afloop. Zwelling van de tong en allergische reacties kunnen de ademhaling in het nauw brengen.

Over het grote aantal tandbeschadigingen door een tong-piercing zijn de Amerikaanse tandartsen dermate verontrust dat ze pleiten voor een campagne om jongeren op deze gevaren te attenderen.

Bron: Medisch Vandaag / American Academy of Periodontology
22 maart 2002
http://www.perio.org/consumer/piercing02.htm
En wie gaat deze gezondheidsschade betalen ?

Gast

Re: V & D gaat piercen

Ongelezen bericht door Gast »

En wie gaat deze gezondheidsschade betalen ?

Dat is een andere discussie, iemand vindt het een schande dat V&D gaat piercen, nu wordt er gevraagd waarom dat een schande zou zijn.

Er zijn vele risico's in het leven, autorijden, roken, overmatig alcohol gebruik, in de regen buiten lopen, kan ook gezondheids risico's opleveren. Dit wordt allemaal betaald door gemeenschap en verzekering.

Gast

Re: V & D gaat piercen

Ongelezen bericht door Gast »

En wie gaat deze gezondheidsschade betalen ?
Jij, ik en nog een boel meer bijvoorbeeld?

Je rookt zeker niet, snoept niet, eet nooit frites, drinkt niet, eet onbespoten, geen vlees.......Goh, wat saai zeg.

Gast

Re: V & D gaat piercen

Ongelezen bericht door Gast »

2 zielen, 1 gedachte....

Gast

Re: V & D gaat piercen

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ga geen onnodige risico's lopen: ik rook niet, ik drink zeer gmatigd, gebruik geen drugs.

Gast

Re: V & D gaat piercen

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb liever dat mijn dochter vol piercings thuis komt dan met een tatoo!

die TATOO blijft haar leven lang staan,
de piercing kan ze verwijderen wanneer ze haar wilde haren kwijt zal zijn.
(of niet)
dus euh..
leve de piercings

miraltje
Berichten: 155
Lid geworden op: 26 okt 2003 16:09

Re: V & D gaat piercen

Ongelezen bericht door miraltje »

Over het grote aantal tandbeschadigingen door een tong-piercing zijn de Amerikaanse tandartsen dermate verontrust dat ze pleiten voor een campagne om jongeren op deze gevaren te attenderen
wel alles vertellen he , er word bij tong piercing geadviseerd om een een kunstof balletje te gebruiken.
deze beschadigd het glazuur niet

Gast

Re: V & D gaat piercen

Ongelezen bericht door Gast »

wel alles vertellen he , er word bij tong piercing geadviseerd om een een kunstof balletje te gebruiken.
deze beschadigd het glazuur niet
Weten ze dat bij V en D ook ?

Gast

Re: V & D gaat piercen

Ongelezen bericht door Gast »

Ze zullen bij V&D toch niet zo debiel zijn om ongeschoolde mensen te laten piercen
Kom nou, 1 ontsteking bij iemand en ze kunnen dokken :roll:

Gast

Re: V & D gaat piercen

Ongelezen bericht door Gast »

Trouwens ik zie mijn zoon liever bij V&D zitten dan in 1 of ander achteraf gelegen shopje

Gast

Re: V & D gaat piercen

Ongelezen bericht door Gast »

Is één van de gasten toevallig ook de gast die dit topic gestart is?

Gast

Re: V & D gaat piercen

Ongelezen bericht door Gast »

Ik denk dat we mensen die zo graag een piercing willen hebben met alle mogelijke gevolgen van dien ook maar een verklaring moeten laten tekenen waarin ze afstand doen van uitkeringen van hun ziektekostenverzekering als er ten gevolge van de piercing problemen ontstaan !

Lanny
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 aug 2004 00:26

Re: V & D gaat piercen

Ongelezen bericht door Lanny »

oh ja laten we dan meteen iedereen die besluit hun haren te kleuren maar even laten tekenen...je weet tenslotte maar nooit of ze allergisch zijn tegen de kleurvloeistof...
of iemand die een pilsje besteld...je weet tenslotte maar nooit of iemand tegen alcohol kan of meteen brokken maakt...


wat een flauwe kul zeg get real

Gesloten