| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vakantie
vakantie
vraag over vakantie. ik heb gelezen , en zelf zit ik in z'n situatie.heb 4 weken geleden een vakantie geboekt.nu is de prijs van deze vakantie inmiddels gedaald.niks aan te doen ,wel balen maar,heb ik dan niet de garantie dat hoe eerder je boekt ,hoe beter je kamer of uitzicht je krijgt?.want dat lijkt me eigenlijk logisch :
Re: vakantie
Garantie heb je niet, ligt er aan bij welke reisorganisatie je boekt, de reisorganisatie heeft bepaalde kamers 'gehuurd' in de hotels.arjan671 schreef:vraag over vakantie. ik heb gelezen , en zelf zit ik in z'n situatie.heb 4 weken geleden een vakantie geboekt.nu is de prijs van deze vakantie inmiddels gedaald.niks aan te doen ,wel balen maar,heb ik dan niet de garantie dat hoe eerder je boekt ,hoe beter je kamer of uitzicht je krijgt?.want dat lijkt me eigenlijk logisch :
Je kan wel een voorkeur aangeven bij het boeken, zeezicht of zoiets dergelijks maar dan is het nog geen garantie dat je zo'n kamer krijgt.
Vroegboekers zetten ze juist in de slechtste kamers, zodat ze die alvast kwijt zijn en dan nog mensen kunnen lokken met mooie kamers. Wel heb je recht op gratis lucht die je inademt.arjan671 schreef: ,wel balen maar,heb ik dan niet de garantie dat hoe eerder je boekt ,hoe beter je kamer of uitzicht je krijgt?.want dat lijkt me eigenlijk logisch :
-
Josephien12
Arjan, je hebt vroeg boek kortingen, last minute kortingen, trouwe klanten voordeel en wekrijgendereismaarnietverkochtdusdoenweeendeelvandeprijseraf korting.
Het is kiezen voor welke korting je gaat. Maar eenmaal gekozen blijft gekozen. Tenminste, voor wat betreft de koper. De reisorganisatie kan altijd weer onder de deal uit als ze dat past.
Het is kiezen voor welke korting je gaat. Maar eenmaal gekozen blijft gekozen. Tenminste, voor wat betreft de koper. De reisorganisatie kan altijd weer onder de deal uit als ze dat past.