LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van Cranenbroek Budel

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Jayke

Re: Van Cranenbroek Budel

Ongelezen bericht door Jayke »

De producten die de verwende mensen terugbrengen mag de winkelier niet voor nieuw verkopen, volgens diezelfde verwende mensen.

Wat is dit voor onzin?

En wat kan ooit de reden zijn voor een winkelier om geen tegoedbon te geven? Hij is dan toch ook verzekerd van omzet, alleen niet op een door hem te bepalen moment. Als de tegoedbon een bepaalde geldigheidsduur heeft natuurlijk wel!
Winkeliers die geen tegoedbonnen schrijven zijn gewoon luie varkens die alleen maar bezig zijn om klanten in hun omzetval te lokken......

mus74

Ongelezen bericht door mus74 »

wat een onzin dat je aan iemands gezicht al kunt zien dat er iets gaat gebeuren, die persoon doet alleen zijn werk en wat een gelul om te zeggen ga maar spullen halen voor dat bedrag, doe het zelf, je hebt ook die lampen kunnen pakken en je kunt ook bij de gamma andere gaan halen, dus inderdaad luie verwende koper die nogal onredelijk is
denk dat veel winkels met jouw als consument blij zijn en dat er daarom van die regels gehanteerd moeten worden om de winkeliers te beschermen

BEDANKT NAMENS ALLE CONSUMENTEN

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

denk dat veel winkels met jouw als consument blij zijn en dat er daarom van die regels gehanteerd moeten worden om de winkeliers te beschermen
Die regels hebben een zekere beperking voor de consument.

Krijg je dat gezeur weer.

Een vraagje:

Waarom denk je dat veel winkeliers de serienummers van producten op de facturen zetten??

Niet voor de lol kan ik je zeggen.

Jayke

BEDANKT NAMENS ALLE CONSUMENTEN
Waar slaat dit nou weer op??

Jayke

Waarom denk je dat veel winkeliers de serienummers van producten op de facturen zetten??

Niet voor de lol kan ik je zeggen.
Die tuinverlichting die ik terug heb gebracht was nog niet uit de verpakking geweest en kon zo weer terug de winkel in.....

Luie varkens zijn het en niks anders. Dat zal ik ze vrijdagavond ook nog wel even mededelen...... Als ik met m'n schaafmachine terug ga... *zucht*

BBCS
Contacteer:

Luie varkens zijn het en niks anders. Dat zal ik ze vrijdagavond ook nog wel even mededelen...... Als ik met m'n schaafmachine terug ga... *zucht*
Als er niks mis is met die tuinverlichting en zeker ook niet met die schaafmachine, heb je wettelijk gezien niet eens HET RECHT om het terug te brengen en hoeft de winkelier al helemaal geen geld terug geven.

Koop is gewoon koop. En achteraf niet zeuren.

vanleuken

Ongelezen bericht door vanleuken »

Als ik bij van cranenbroek iets koop dan weet ik hoe de voorwaarden zijn,dit staat duidelijk in de winkel vermeld. Als je het daar niet mee eens bent dan moet je elders gaan.
Over de service ben ik overigens wel tevreden. Ik kocht zeer onlangs in Budeleen infrarood cabine en bij installatie bleken er problemen te zijn met de bekerhouders en de ionisator. Ik ben er mee terug gegaan en binnen enkele dagen was het probleem opgelost, waarbij ik overigens keurig te woord ben gestaan door een van de medewerkers.
Dat mag dan ook wel gezegd worden!!

Jayke

Als er niks mis is met die tuinverlichting en zeker ook niet met die schaafmachine, heb je wettelijk gezien niet eens HET RECHT om het terug te brengen en hoeft de winkelier al helemaal geen geld terug geven.

Koop is gewoon koop. En achteraf niet zeuren.
Ik heb nooit gezegd dat ik m'n geld terug wil, ik wil gewoon een tegoedbon met een redelijke geldigheidsduur!!

Goed lezen is ook een kunst BBCS!!!

En vanleuken mag van een 100.000ste geluk spreken!!

Het zijn gewoon laffe honden daar bij van Cranenbroek!! En nog te lui om een tegoedbon te schrijven!! Daar baal ik gewoon van!!

P.S. Ik ben me bewust van de open deur in deze reactie dus trap 'm maar in met z'n allen!!! Kom maar op!!!

mus74

punt 1
als er iemand een luie hond dan is het lamzak jayke zelf wel kan niet eens de voorwaarden lezen die staan aangegeven
punt 2
het is daar in alle filialen volgens mij razend druk, ken ze niet allemaal, kom meestal zelf in budel maar altijd als ik daar kom is het er druk en mensen zijn niet allemaal prijsbewust maar ook service bewust zie je wel aan het verhaal van de infraroodcabine
punt 3
als je die schaafmachine terugbrengt weet je dan ondertussen wel wat je wilt of moet het personeel iets voor je gaan uitzoeken, want ja ze zijn luie honden

Jayke

punt 1
als er iemand een luie hond dan is het lamzak jayke zelf wel kan niet eens de voorwaarden lezen die staan aangegeven
punt 2
het is daar in alle filialen volgens mij razend druk, ken ze niet allemaal, kom meestal zelf in budel maar altijd als ik daar kom is het er druk en mensen zijn niet allemaal prijsbewust maar ook service bewust zie je wel aan het verhaal van de infraroodcabine
punt 3
als je die schaafmachine terugbrengt weet je dan ondertussen wel wat je wilt of moet het personeel iets voor je gaan uitzoeken, want ja ze zijn luie honden
Voorwaarden die nergens op slaan lees ik bij voorbaat al niet, bedankt voor het intrappen overigens mus74!! Goed bezig!!

Het is bij van Cranenbroek altijd razend druk omdat ze tegen dumpprijzen (meestal door kleine kinderhandjes in elkaar gezette) dumpzooi verkopen die ze ergens in Verwegistan in zeer grote hoeveelheden voor een prikkie op de kop tikken en waarvoor garantie geldt totdat je zuurverdiende geld in de kassalade verdwenen is of dat je op OK hebt gedrukt op het kastje van de pinautomaat... Dat er nog altijd massa's mensen zijn die graag bedonderd willen worden nemen ze bij van Cranenbroek graag op de koop toe. Ze lachen zich daar toch echt wel de ballen uit de broek bij zoveel goedgelovigheid!

Het zijn luie flikkers omdat ze niet de moeite durven te nemen om, als die dumpzooi terug komt (en die kans is vrij groot..) in de ongeopende en originele verpakking, een tegoedbon uit te schrijven en hun klanten nog enigszins tevreden te houden.

Het is ondernemersschap van de goedkoopste, en meest laag bij grondse manier die ik ken en ik walg daar behoorlijk van.

Iemand nog iets op- of aan te merken?

mus74

koop een goede bril om te kunnen lezen

en wat betreft die kinderhandjes zul je bedoelen chinese handjes, er ligt inderdaad veel goedkoop spul maar dat komt uit china en als je tegenwoordig maar iets koopt gamma praxis etc ligt overal t zelfde chinese spul
en een grote massa mensen die tevreden is en een iemand die niet goed leest, weet niet wie er fout is en aan wie t ligt maar heb wel een idee, walg daar maar eens over

Jayke

@mus74: Werk je soms bij van Cranenbroek?

mus74

nee ik werk er niet maar winkel er regelmatig en ben er tevreden over en merkartikelen kun je daar tegen een goede prijs kopen, ook rotzooi maar vind jouw reactie echt nergens op slaan en ben blijkbaar niet de enige maar dat merk je wel gezien de reacties

BBCS
Contacteer:

Het zijn luie flikkers omdat ze niet de moeite durven te nemen om, als die dumpzooi terug komt (en die kans is vrij groot..) in de ongeopende en originele verpakking, een tegoedbon uit te schrijven en hun klanten nog enigszins tevreden te houden.
Jij eist iets waar je totaal geen recht op hebt.

Dat noem ik echt brutaal.

Een tegoedbon uitschrijven hoeven ze ook niet.
en hun klanten nog enigszins tevreden te houden.
Zegt meer over die "klanten" dan over de winkel.

Verwende nesten, dat zijn die "klanten"!!!

agod4ever

Ongelezen bericht door agod4ever »

:arrow: :!: Je bent een arrogant persoon;
Niemand die jou vraagt om naar van Cranenbroek te gaan, en er uberhaupt iets te kopen. Je bent er toch zelf heen gegaan?! jehbt er zelf iets gekocht
De voorwaarden hangen netjes vooraan in de winkel en staan ook nog eens voor dit soort "gedoe" netjes op de kassabon vermeld
9 van de 10x dat mensen iets retour brengen wordt het bedrag netjes besteed.
Je mag blij zijn dat de medewerker de lampen retour heeft genomen
Er was geen klacht. Reden voor veel winkeliers om iets niet te retourneren. Nergens staat dat wij de goedkoopste in ALLES zijn. Dit kan ook niet.

...en ja, ik heb er lang gewerkt...en misschien raar voor jou, met veel plezier! :wink: En ik kom er nog graag en vaak!

Fijn weekend kerel en succes...

antonh

Ongelezen bericht door antonh »

@Jayke,

wat ben jij om het in je eigen woorden te zeggen een,
luie flikkers

Je hebt ze dus toch gelezen de voorwaarden anders weet je het niet,
Voorwaarden die nergens op slaan lees ik bij voorbaat al niet

Je komt er nogal vaak anders weet je het niet dat het er druk is,
Het is bij van Cranenbroek altijd razend druk omdat ze tegen dumpprijzen

Zeg je onderstaande ook als je met je schaafmachine terug gaat?

Het zijn gewoon laffe honden daar bij van Cranenbroek
Maar je zult wel zo laf zijn omdat niet te zeggen he.
Anders krijg je niets.
Vertel je ook over deze topic als je aan de kassa staat?
Dat durf je zeker niet he?
Lafaard.

mk67

Ongelezen bericht door mk67 »

Neem eens een magneet mee naar van cranenbroek en loop eens langs de rvs lampen je zult merken dat er lampen zijn waar de magneet aan blijft plakken. Dat zou niet mogen bij rvs Of betekent dat bij van cranenbroek roest vrij snel?

Jayke

Roestvast staal ook inox of RVS genoemd, en in de volksmond beter bekend als roestvrij staal is een legering van hoofdzakelijk ijzer, chroom, nikkel en koolstof. Om van roestvast staal te kunnen spreken, is minimaal 10,5% chroom nodig en maximaal 1,2% koolstof.
Verder zijn ook de elementen molybdeen, titanium, mangaan, stikstof, silicium terug te vinden in veel soorten roestvast staal.

Bron: Wikipedia

Ik noem het gewoon verlakkerij!!
Sta er niet van te kijken bij dit wangedrocht van een bedrijf.. *zucht*

ciajan

Ongelezen bericht door ciajan »

Vandaag probeerde ik een bestuurbaar bootje van mijn zoon te ruilen bij de firma van Cranenbroek in Dongen. Het bootje was niet compleet en er waren stukjes kapot. Helaas was de voorraad bootjes op. Ik vroeg mijn geld dan maar terug. Dat bleek onmogelijk te kunnen. Ik moest voor het bedrag maar wat anders in de winkel uitzoeken, want dat was het beleid. Als firma hoor je degelijke waren te verkopen en je excuus aan te bieden als het een keer fout gaat. Op de shirt van de firma Cranenbroek staat wel het woord service, maar wat dat inhoud weet men niet

friends3

Ongelezen bericht door friends3 »

je moet dan is goed bij de ingang rond kijken daar staat groot aangegeven het huisregelement is dat toevallig opgevallen???
de meeste willen alleen zien wat ze willen zien!!
is er een winkel die nooit klachten krijgt???

de mazzel

Gesloten