LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] van dijk educatie, service???

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
rindubali

van dijk educatie, service???

Ongelezen bericht door rindubali »

In juni alle boeken voor het nieuwe schooljaar besteld volgens de lijst en betaald.
Begin augustus de boeken ontvangen, 2 boeken zouden nog worden nageleverd. Daarna wachten.... wachten....wachten....bellen(10 ct per minuut).... bellen...heel vaak bellen. Steeds hetzelfde antwoord: "worden op korte termijn geleverd"
In oktober nog steeds niet de boeken, .....heel vreemd...al mijn klasgenoten hadden wel de boeken terwijl zij deze boeken later besteld hadden.
Begin november eindelijk de boeken...maar wat zie ik...ik moet MEER GAAN BETALEN vanwege "een nieuwe druk" volgens Van Dijk Educatie.
Maar wat blijkt...het is dezelfde druk als de boeken van mijn medeleerlingen.
Ik begrijp er niets meer van.... ik heb mijn buik vol van "van dijk educatie"!!!!

Guardian72
Contacteer:

Re: van dijk educatie, service???

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Lijkt me niet aan de orde.

Men levert te laat, je hebt extra kosten gemaakt voor het bellen met een 0900 nummer (waarom hebben ze dat? extra inkomen genereren?) en krijgt dezelfde versie?

Vraag even bij een jurist / juridisch loket - maar als een overeenkomt eenmaal tot stand is gekomen, en al betaald is, lijkt me 'ineens' meer betalen onredelijk.

Gesloten