LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vasl beschuldigingen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
lieverd

vasl beschuldigingen

Ongelezen bericht door lieverd »

hoi hoi
ik heb een vraag mischiens dat jullie me kunnen helpen
ik zat samen met mijn vriend bij een volkswagen team maar nu is het leukste der van eerst zaten ze al iemand uit die club slecht te praten bij mij en me vriend en toen was ik aan de beurt ze zeiden mij wat op msn wat ik dus na heb gevraagt aan mijn vriend of het waar was hij zei nee toen heeft hij het hun naar gevraagt en hun zeggen dat hun het niet waren en beschuldigen mij nu voor iets wat ik niet gedaan heb en nu ben ik me vriend ook nog eens kwijt door die team ze hadden al de pik op mij maar om dan tussen een relatie te stoken en vals beschuldigen vindt ik wel heel ver gaan wie kan mij helpen met advies geven want ik ben nog jonggg en weet gewoon niet wat ik er mee aan moet ze sturen ook steeds rare emails naar mij kunnen jullie me helpen vriendelijke groeten lieverd

Gast

Re: vasl beschuldigingen

Ongelezen bericht door Gast »

gebruik ALSJEBLIEFT leestekens, mens !! Je verhaal is niet te ontcijferen !!!!

lieverd

Re: vasl beschuldigingen

Ongelezen bericht door lieverd »

Ik vroeg om advies niet om zulke dingen okej ontcijferen moet je dan maar leren kan ook niet alles mensen ik wil graag advies op mijn vraag en verhaal groetjes lieverd :?:

Gast

Re: vasl beschuldigingen

Ongelezen bericht door Gast »

Ja Lieverd

Kan je je bericht niet door iemand laten schrijven die wel begrijpelijk kan schrijven.
Ik snap er niets van. Ja dat je vals beschuldigd bent en dat je je vriend kwijt bent, maar waarom je vals beschuldigd bent?
Ik kan het niet ontcijferen.
Zo kan niemand je helpen.

lieverd

Re: vasl beschuldigingen

Ongelezen bericht door lieverd »

kijk ze hebben mij wat gezegt op msn over mijn vriend wat ik hem dus na gevraagt hebt en hij weer aan hun en hun zeggen dat ze het niet gezegt hebben en beschuldigen mij der van dat ik loop te liegen wat dus niet zo is . maar nu stuurt die team mij ook steeds rare emails en stoken dus mijn ex nog meer tegen mij op en ik weet gewoon niet wat ik moet doen want wil me ex uit raad terug maar mag je zomaar iemand vals beschuldigen ????????????? ik hoop dat het zo mischiens iets duidelijke is groetjes lieverd

Gast

Re: vasl beschuldigingen

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 17 Aug 2004 13:16 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

gebruik ALSJEBLIEFT leestekens, mens !! Je verhaal is niet te ontcijferen !!!!
Ja lieverd, van zulke gasten heb ik ook mijn buik vol van. Dergelijke figuren kunnen niets anders dan opmerkingen plaatsen over jou. Ja, jou, want de inhoud interesseert die figuren niets. Niets geen antwoord geven op de vraag, gewoon de ander te kakken zetten. Dát is hetgeen waar zo'n iemand op geilt. Het lijkt alsof ze dwangmatig bezig zijn...best triest.

Maar goed. Wat er allemaal gebeurd is kan ik niet beoordelen. Het is inderdaad lastig om van iets af te komen ook al ben je misschien onschuldig. Eenmaal met de nek aangekeken, terecht of onterecht, schijnt voor de maatschappij het teken te zijn om dat steeds te blijven herhalen.
Voor wat betreft het e-mailverkeer kun je eenvoudig instellen dat e-mailberichten afkomstig van een bepaalde afzender geblokkeerd moeten worden. Je kunt uiteraard ook de knop verwijderen gebruiken.
Het ligt aan jou om je neiuwsgierigheid te kunnen bedwingen. Je kunt ook de e-mailberichten doorsturen naar de anderen incl. de afzender.
Het beste is natuurlijk negeren.

Gast

Re: vasl beschuldigingen

Ongelezen bericht door Gast »

Sorry, maar ik ben het ook met gast eens.
Hij wil waarschijnlijk net als ik reageren, maar het is momenteel dusdanig onduidelijk dat het geen zin heeft.

Gast

Re: vasl beschuldigingen

Ongelezen bericht door Gast »

Het is geheel gemeen als jouw vriend jouw niet gelooft daarom moet hij het team van volkswagen aanklagen bij een draaideur en zeggen dat ze jou niet mogen beledigen.

Praat eens met een team van een merk erover (Opel) of zo en laten die je vriend dan een sms-berichtje sturen dat jij hem mist.

Dan moet hij wel regeren anders is hij jou kweit.

Jill
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 mei 2004 21:13

Re: vasl beschuldigingen

Ongelezen bericht door Jill »

Misschien moet Trosradar even een aparte sectie openen voor "Relatie Advies" :lol:

Gast

Re: vasl beschuldigingen

Ongelezen bericht door Gast »

Het verhaal is onsamenhangend en n iet compleet. Wat is er precies gebeurd? Hoe kan ik/kunnen wij advies geven als we niet eens weten waar het om gaat? Iets meer details graag!

1 tip: ga gewoon met je ex praten en leg alles rustig uit!

(ergens heb ik het gevoel dat we hier in de maling worden genomen, is dit misschien zo'n vervelende gast die een raar verhaal verzint? Eigenlijk erg dat ik dit denk maar als je regelmatig op dit forum bent wordt je wel wat achterdochtig, sorry als dit niet waar is)

Gesloten