LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Veronica Tv zender

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Hagel7

Veronica Tv zender

Ongelezen bericht door Hagel7 »

Ik weet niet of ik het alleen, ben maar ik zat vanavond
Rambo 3 te kijken,en van ergenis heb ik hem af gezet
de reden aan de ene kant het icon van Veronica
en aan de andere kant het icon en tekstbalk
van december muziekmaand.
tot hoever kan dit eindelijk gaan???
tot het hele beeldscherm vol staat !!!!!!!!!
zo dat moest ik ff kwijt.

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

rhodi

Re: Veronica Tv zender

Ongelezen bericht door rhodi »

zeeeeeer irritant ja :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Afgezien van het feit dat je aan Rambo 3 weinig zal missen omdat het een flutfilm is, denk ik dat het vrij normaal is. Het omroeplogo is op alle zenders zichtbaar zodat je uberhaupt weet naar welke zender je kijkt.

Verder zal het logo van de muziekmaand en dergelijk niet de hele tijd in beeld staan, maar misschien een minuut in beeld zijn in totaal. Commerciele zenders als Veronica draaien nu eenmaal op reclame, daar doe je niets aan. Accepteer het dan ook gewoon als je er voor kiest om naar een commerciele zender te kijken.

edmoor

Ongelezen bericht door edmoor »

Gisteravond heb ik toevallig ook op Veronica naar een film gekeken.
Het zenderlogo vind ik nog tot daar aan toe maar dat logo over de muziekmaand met een scrollende tekst eronder stond helaas niet een minuutje maar gewoon constant in beeld en dat is inderdaad erg irritant.

Gelukkig kijk ik maar heel weinig tv en heb er dan ook verder geen last van maar ik kan me voorstellen dat mensen die wel veel tv kijken daarover gaan klagen op een forum zoals dit.

Natuurlijk, commerciele zenders moet ook ergens hun geld vandaan halen.
Maar als ze dat op een zodanige manier doen dat de kijkers wegzappen hebben ze alleen zichzelf er mee.

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Nee hoor, want de reclamemaker betaald toch wel, of er nu wel of geen mens kijkt. Ze betalen namelijk voor het aantal mensen dat mogelijk kijkt, niet wat er werkelijk kijkt.

SJZ

Ongelezen bericht door SJZ »

Nee hoor, want de reclamemaker betaald toch wel, of er nu wel of geen mens kijkt. Ze betalen namelijk voor het aantal mensen dat mogelijk kijkt, niet wat er werkelijk kijkt.
Volgens mij werk jij niet in de reclamewereld, dan had je wel beter geweten. De STER gaat nu immers ook adverteerders terugbetalen omdat in verband met de acties van vorige week er minder mensen keken.

Ulbe

Ongelezen bericht door Ulbe »

We gaan al echt de Amerikaanse tv zenders achterna!,

De "Pulpvision" tv zenders zetten grote logo's neer om maar goed op te vallen!, het volk kijkt wel naar alles wat beweegt!,

Veronica maakt het inderdaad wel erg bond om twee logo's neer te zetten, waarvan één zelfs met een scrollende tekst er onder!, ze moeten maar doorgaan op deze manier, de jeugd blijft wel kijken, de rest van de kijkers schakelen snel door naar een zender waar het minder gek gaat met logo's ed.,

Reken er maar wel op dat we straks tegen meer van dergelijke rommel aan zitten te kijken!, reclame is big business!, en verkoopt goed, hoe irritant die reclame ook is.

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

De STER gaat nu immers ook adverteerders terugbetalen omdat in verband met de acties van vorige week er minder mensen keken.
Dan kunnen ze aan het betalen blijven, want er kijkt tegenwoordig geen mens meer naar die flutprogrammas op de publieken.

idem

Ongelezen bericht door idem »

er kijkt tegenwoordig geen mens meer naar die flutprogrammas op de publieken.
Oh is dat zo. :shock:
Ik ben niet zo'n televisiekijker maar als ik dan een keer aan het zappen ben verbaasd het mij dat er nog mensen naar de commerciëlen kijken. Ongeloofelijk, wat een bagger allemaal. Sterker nog, ik heb talpa niet eens geprogrammeerd staan.
Nee Dilbert, de beste programma's komen nog steeds bij de "publieken" vandaan

SJZ

Ongelezen bericht door SJZ »

Dan kunnen ze aan het betalen blijven, want er kijkt tegenwoordig geen mens meer naar die flutprogrammas op de publieken.
De publieke omroep heeft een marktaandeel van zo'n 25 - 30%. Nederland 1 en 2 scoren best wel goed, Nederland 3 is vooral het probleem.

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Nee Dilbert, de beste programma's komen nog steeds bij de "publieken" vandaan
Mag ik hier even hartelijk om lachen ? De publieken produceren al jaren het ene na het andere kletsprogramma, goede doelenshow etc. Wat een weggegooid belastinggeld allemaal. Wie zit er te wachten op de zoveelste geef-geld-voor-Afrika show of het tot in den treure uitdiepen van de zoveelste terroristische aanslag?

Laat mij, Dilbert en de rest dan maar dom wezen, maar de publieken hebben al jaren afgedaan. En dat allemaal van onder meer mijn belastinggeld, het is een schande....

Bailey

Ongelezen bericht door Bailey »

Veronica maakt het inderdaad wel erg bond om twee logo's neer te zetten,
Bij de Formule 1 op SBS6 is het nog erger. Alleen in de rechter onderhoek is nog geen logo, in de andere 3 hoeken wel. Nog even en je kan geen programma meer zien door de logo's.

Overigens heb ik hierover al eens geklaagd bij SBS6, maar daar heb ik natuurlijk nooit een reactie op gekregen.

eeliane

Ongelezen bericht door eeliane »

Ik zet de zender ook wel eens over door irritatie van logo's.
Toch went t wel snel vind ik, de logo's van rtl4, 5 en 7 vind ik ook nog wel eens irritant als ik er op gaan letten hoe die L of haakje?nou toch voor t cijfer staat. Gaan jullie ook maar eens kijken, gek word je ervan. :wink: :wink:

Willem 4

Ongelezen bericht door Willem 4 »

Grotere TV kopen of dichterbij gaan zitten.
Dan zie je alleen het midden van het beeld en vallen die logo's helemaal niet op.
Ik zie ze ook, 10 seconden, daarna vallen ze me niet meer op omdat ik naar het programma kijk, niet naar de logo's

groeten

Bailey

Ongelezen bericht door Bailey »

Dat moet je wel kunnen Willem! Ik ben snel afgeleid door andere dingen en zie en hoor boven gemiddeld. Dus dat is dan wat lastig.

Rasje34

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Het ergste is dat de logo's vaak interessanter zijn dan het programma zelf...

Bzzz

Ongelezen bericht door Bzzz »

Ja, en dan krijgen we straks die kerstboom logo's weer in beeld :wink:

idem

Ongelezen bericht door idem »

De publieken produceren al jaren het ene na het andere kletsprogramma, goede doelenshow etc. Wat een weggegooid belastinggeld allemaal. Wie zit er te wachten op de zoveelste geef-geld-voor-Afrika show of het tot in den treure uitdiepen van de zoveelste terroristische aanslag?
Alsof ik zit te wachten op sperma van een homo, verbouw je buurman, temtation Island of dat soort bagger.

Laat mij, Dilbert en de rest dan maar dom wezen
Je kent jezelf het beste dus dit neem ik maar ter kennisgeving aan.

Noem mij eens 1 programma van de commercielen dat boven bv andere tijden (ik noem maar even een zijstraat) uitsteekt.

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

De Smaakpolitie. Meesterlijk hoe die kerel viezeriken, shoarmaturken en ander gespuis op de vingers tikt. Echt goede TV vind ik dat.

Verder is een inhoudelijke discussie niet zo zinvol, smaken verschillen. Maar een feit is wel dat het publieke bestel achterhaald is. Kwaliteit op één hoop vegen (1 publieke zender) in plaats van de goede programma's uitsmeren over 3 zenders en er een lading verantwoorde, saaie, Arabisch ondertitelde (!) en/of door Catherine Keijl gepresenteerde programma's tussendoor gooien.

Willem 4

Ongelezen bericht door Willem 4 »

Dat moet je wel kunnen Willem! Ik ben snel afgeleid door andere dingen en zie en hoor boven gemiddeld. Dus dat is dan wat lastig.
Papieren zak over je hoofd met 2 kleine gaatjes, dan valt het nog minder op.
Als je geen papieren zak kunt vinden mag het ook van plastic zijn maar pas op dat het niet teveel doorschijnt of afluit :wink:

Ik denk overigens dat er binnenkort uit de alternatieve hoek wel een hanger komt waardoor je er minder last van hebt, even wachten dus :lol:

groeten[/quote]

Gesloten