LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verschillende Gebruikersnamen op Forum
Verschillende Gebruikersnamen op Forum
Is het toegestaan, om meerdere gebruikersnamen op het forum te hebben?
Re: Verschillende Gebruikersnamen op Forum
Denk het niet, denk dat 1 account meer als voldoende is.
Zie zelf het nut er totaal niet van in om meerdere gebruiksnamen
te hebben.![Shocked :shock:](./../images/smilies/icon_eek.gif)
te hebben.
![Shocked :shock:](./../images/smilies/icon_eek.gif)
Hoezo, was je dat van plan dan? Of vermoed je dat iemand anders dat doet. Zou wel een oplossing zijn voor als je gebanned bent ofzo.
Chocomelk schreef:Denk het niet, denk dat 1 account meer als voldoende is.
te hebben.
Ook ik denk, dat 1 account meer als voldoende is.
Natuurlijk heeft het geen nut, om meerdere te hebben, maar ik wachte op iemand welke verder denkt.
Lees dit eens:
Ik ben niets van plan, maar het klopt wat je schrijft, ik denk er zijn mensen hier op het forum met meerdere gebruikersnamen.berndv schreef:Hoezo, was je dat van plan dan? Of vermoed je dat iemand anders dat doet. Zou wel een oplossing zijn voor als je gebanned bent ofzo.
Of dit lukt als je gebanned bent weet ik niet, maar ik denk het!
De meeste forums hebben IP controle dus bij delen internet met gezinsleden of buren moet je ook dezelfde gebruikersnaam gebruiken.
Omdat ik graag op meerdere forums dezelfde naam heb koos ik voor dit onzin product dat vrijwel overal nog vrij was en niet mijn naam met cijfers.
Dus als meerdere gezinsleden een forum bezoeken moet je meestal toch samen 1 naam gebruiken.
Omdat ik graag op meerdere forums dezelfde naam heb koos ik voor dit onzin product dat vrijwel overal nog vrij was en niet mijn naam met cijfers.
Dus als meerdere gezinsleden een forum bezoeken moet je meestal toch samen 1 naam gebruiken.
-
vrijwel geen enkel forum doet aan ip-controle. Hooguit gaat een ban op ip-adres, maar dat krijg je pas als je echt hebt lopen kutten. Zou natuurlijk ook raar zijn als huisgenoten niet op hetzelfde forum zouden kunnen zitten.stofzuigertje schreef:De meeste forums hebben IP controle dus bij delen internet met gezinsleden of buren moet je ook dezelfde gebruikersnaam gebruiken.
Je zal nog verbaasd zijn als je wist hoeveel sites een controle op IP uitvoeren bij registratie van een account.. Meeste torrentsites en een hele berg andere soorten sites maken je het onmogelijk te registreren als er al een account bestaat op IP, Email of UN..Pindakaaspotje schreef:vrijwel geen enkel forum doet aan ip-controle. Hooguit gaat een ban op ip-adres, maar dat krijg je pas als je echt hebt lopen kutten. Zou natuurlijk ook raar zijn als huisgenoten niet op hetzelfde forum zouden kunnen zitten.
-
Ik deel het internet (en ip adres) met 10 man, en ik heb er nog nooit last van gehad. Zie er het nut ook totaal niet van in, een zwarte lijst aanmaken ok, maar anders is het toch ook niet van belang. (alleen pokersites doen moeilijk maar dat is enigsinds logisch)Athoz schreef:Je zal nog verbaasd zijn als je wist hoeveel sites een controle op IP uitvoeren bij registratie van een account.. Meeste torrentsites en een hele berg andere soorten sites maken je het onmogelijk te registreren als er al een account bestaat op IP, Email of UN..Pindakaaspotje schreef:vrijwel geen enkel forum doet aan ip-controle. Hooguit gaat een ban op ip-adres, maar dat krijg je pas als je echt hebt lopen kutten. Zou natuurlijk ook raar zijn als huisgenoten niet op hetzelfde forum zouden kunnen zitten.
Vraag eens aan; Calve*pindakaaspotje en kijk welke mail je aanstaande dinsdag zult krijgen omdat 2 gebruikersnamen op dit forum verboden zijn.
Je loopt het risico dat ze dan de verkeerde blokkeren.....
Je loopt het risico dat ze dan de verkeerde blokkeren.....
-
Klopt, daarom ook onder mijn naam een poos terug nogal rotreacties op forummers welke NIET van mij waren. Goed vertrouwen (draadloos delen) is leuk maar niet handig dus heb ingegrepen en de enige die nog onder mijn (niet meer zo populaire maar destijds niet mijn bijdrage) nickname kan posten ben ik zelf.stofzuigertje schreef:De meeste forums hebben IP controle dus bij delen internet met gezinsleden of buren moet je ook dezelfde gebruikersnaam gebruiken.
maar meerdere namen op één forum: in de zin van: mijn vrouw of kinderen ook hun eigen naam? Weet niet of dat op één IP kan.
En je kunt uiteraard tig hotmail en gmailaccounts aanmaken maar het ipadres blijft hetzelfde, zie het maar als huisnummer en postcode.
Dus als acceptatie van een nieuw account nav check op ipadres gebeurd kan het dus niet.
Dat is de vraag, gebeurd het ook zo, of kan je als gezin voor iederen op dezelde IP een gebruikersnaam aanmaken ?stofzuigertje schreef:De meeste forums hebben IP controle dus bij delen internet met gezinsleden of buren moet je ook dezelfde gebruikersnaam gebruiken.
Citaat
Dus als acceptatie van een nieuw account nav check op ipadres gebeurd kan het dus niet.
Wordt dit hier zo gehandhaafd ?
Wordt dit hier zo gehandhaafd ?
-
Ik denk dat ik wel weet wat het probleem van Bayer is.
Afgelopen nacht kon ik niet inloggen op mijn account witte angora. Wat ik ook probeerde, ook een nieuwe activitatiecode aanvragen lukte niet, de combinatie account/e-mailadres bleek het systeem niet te kennen. Eén keer een tikfout maken kan, maar geen 8 of 9 keer achter elkaar terwijl je, voor je op verzenden drukt, het ook nog eens 3 x controleert.
Dus vandaar dat ik een ander account, 'grijze angora' heb aangemaakt, om te kijken of 'witte angora' nog bestond. En het bestond, er leek niks mee aan de hand te zijn. Ook al was het met geen mogelijkheid te openen.
Inmiddels (vanavond) heb ik een activitatiecode kunnen krijgen, en een nieuw wachtwoord, zodat 'witte angora' weer bruikbaar werd. Echter, 'grijze angora' stond vanochtend natuurlijk te boek als de nieuwste forummer.
Dus ik vermoed dat Bayer daar op doelt.
De moderators heb ik hier zelf al over ingelicht, die zullen het te zijner tijd wel bekijken wat er aan de hand is/was, en 'grijze angora' zal verder niet gebruikt worden. Want inderdaad, een dubbel account heeft geen enkel nut, en is ook niet toegestaan. Zeker niet als de beide accounts zoveel op elkaar lijken dat het haast wel zeker is dat het van één en dezelfde gebruiker af komt.
Gezien de omstandigheden, en het feit dat ik het zelf even aangemeld heb, denk ik echter niet dat dit zo'n probleem is. De moderators zijn een stuk begripvoller en soepeler dan sommige posters op het forum.![Wink :wink:](./../images/smilies/icon_wink.gif)
Afgelopen nacht kon ik niet inloggen op mijn account witte angora. Wat ik ook probeerde, ook een nieuwe activitatiecode aanvragen lukte niet, de combinatie account/e-mailadres bleek het systeem niet te kennen. Eén keer een tikfout maken kan, maar geen 8 of 9 keer achter elkaar terwijl je, voor je op verzenden drukt, het ook nog eens 3 x controleert.
Dus vandaar dat ik een ander account, 'grijze angora' heb aangemaakt, om te kijken of 'witte angora' nog bestond. En het bestond, er leek niks mee aan de hand te zijn. Ook al was het met geen mogelijkheid te openen.
Inmiddels (vanavond) heb ik een activitatiecode kunnen krijgen, en een nieuw wachtwoord, zodat 'witte angora' weer bruikbaar werd. Echter, 'grijze angora' stond vanochtend natuurlijk te boek als de nieuwste forummer.
De moderators heb ik hier zelf al over ingelicht, die zullen het te zijner tijd wel bekijken wat er aan de hand is/was, en 'grijze angora' zal verder niet gebruikt worden. Want inderdaad, een dubbel account heeft geen enkel nut, en is ook niet toegestaan. Zeker niet als de beide accounts zoveel op elkaar lijken dat het haast wel zeker is dat het van één en dezelfde gebruiker af komt.
Gezien de omstandigheden, en het feit dat ik het zelf even aangemeld heb, denk ik echter niet dat dit zo'n probleem is. De moderators zijn een stuk begripvoller en soepeler dan sommige posters op het forum.
![Wink :wink:](./../images/smilies/icon_wink.gif)
Nou, ik zou ze de kost niet willen geven aan hen, die met meerdere accounts hier op het forum zitten en dan met name bij het aandelenlease topic. ![Laughing :lol:](./../images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./../images/smilies/icon_lol.gif)
Zal zeker geen problemen geven, ook ik kon nadat de site pas was vernieuwd niet meer inloggen en heb toen een extra naam aangemaakt. Gewoon even uitleggen, niet gebruiken en er is niets loos.witte angora schreef: Gezien de omstandigheden, en het feit dat ik het zelf even aangemeld heb, denk ik echter niet dat dit zo'n probleem is. De moderators zijn een stuk begripvoller en soepeler dan sommige posters op het forum.
Aii, waarom ga je nu zo te keer tegen mij
![Mr. Green :mrgreen:](./../images/smilies/icon_mrgreen.gif)
-
Was niet voor jou bedoeld, jor. Dat zou je toch moeten weten.jor schreef:Zal zeker geen problemen geven, ook ik kon nadat de site pas was vernieuwd niet meer inloggen en heb toen een extra naam aangemaakt. Gewoon even uitleggen, niet gebruiken en er is niets loos.witte angora schreef: Gezien de omstandigheden, en het feit dat ik het zelf even aangemeld heb, denk ik echter niet dat dit zo'n probleem is. De moderators zijn een stuk begripvoller en soepeler dan sommige posters op het forum.
Aii, waarom ga je nu zo te keer tegen mij
![Wink :wink:](./../images/smilies/icon_wink.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./../images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Neen, het is niet toegestaan om met meerdere gebruikersnamen actief te zijn op dit forum.
Het aanmaken van de account 'grijze angora' is inderdaad netjes gemeld, inclusief de reden. Inmiddels is deze account verwijderd.
Het aanmaken van de account 'grijze angora' is inderdaad netjes gemeld, inclusief de reden. Inmiddels is deze account verwijderd.
Je weet helemaal niet, of ik een probleem heb, dus gis niet, wat er niet is.witte angora schreef:Ik denk dat ik wel weet wat het probleem van Bayer is.
Wij hebben in het verleden al diverse aanvaringen gehad, dus reageer gewoon niet meer op mijn postings, dan is het goed.
Helaas kan ik niets in de voorwaarden lezen.TROS Radar schreef:Neen, het is niet toegestaan om met meerdere gebruikersnamen actief te zijn op dit forum.
Dit zou moeten worden opgenomen, om misbruik tegen te gaan.
Wat wordt er gedaan, om dit te vermijden?
Dus als je gewoon gebanned wordt, maak je een nieuwe naam aan.
Alleen bij IP ban werkt het dan niet.
Uitzonderingen, zoals niet meer kunnen inloggen en netjes melden bij de Admin.
Voor alle, welke denken, dit heeft met "witte angora" te doen, hebben het mis.
Ik maak het even duidelijk.
Er zijn mensen op het forum met meerdere namen, welke alleen onrust zaaien.
Als het dan te heet onder de voeten wordt, maken zij gewoon een nieuw account aan en het gaat verder.
Via PB wordt je dan uitgescholden en bedreigd.
Heb dit ook gemeld bij Tros Radar Internet .
In de oude regels ( voor de vernieuwde site kwam ) stond het inderdaad beter omschreven.TROS Radar schreef:Neen, het is niet toegestaan om met meerdere gebruikersnamen actief te zijn op dit forum.
Een jaar of twee geleden(dacht 2008) diende ik een tip in om de gebruikersnaam direct aan het IP-nummer te koppelen zodat ieder maar 1 naam kon aanmaken op dat IP.Ik werd bedankt voor de tip maar men ging dat toch niet doen vanwege de service aan de bezoekers die soms met meerdere familieleden op dezelfde computer/IP-nummer verschillende gebruikersnamen konden hebben.
Nog wat later kwam ik hierdoor zelf in de problemen want toen mijn zoons een poosje bij mij woonden hebben die hun eigen gebruikersnaam aangemaakt en zijn gaan reageren op het forum.Ik lag in die tijd nog wel eens onder vuur ( echt wel vaak mijn eigen schuld
![Embarassed :oops:](./../images/smilies/icon_redface.gif)
Ps,
Iedereen mag op dit forum reageren op iedereen en dus kan en mag witte angora ( of dat jou bevalt of niet) gewoon zijn/haar commentaar geven.Trouwens als ik op iedereen waarmee ik in de loop der jaren een aanvaring heb gehad of hun met mij niet meer mag reageren word het van mijn kant angstig stil. We hebben op dit forum allemaal onze eigen inbreng en alleen de Moderator bepaald wat wel of niet kan.Sorry, maar moest ik even kwijt.bayer113 schreef....Wij hebben in het verleden al diverse aanvaringen gehad, dus reageer gewoon niet meer op mijn postings, dan is het goed.
Ik zit dus weer fout....
Ik schreef Dinsdag en nu blijven ze op Zondag ook plotseling te werken!
Prima maar als je via Firefox , Chrome of Safari van Apple als Browser gebruikt is automatisch inloggen de oplossing voor vergeten wachtwoorden.
De Apple Browser Safari is nog nieuw en ook voor Windows XP, Vista en 7 leverbaar!
Dus probeer eens een andere Browser en je vergeet nooit wachtwoorden en inloggen gaat sneller dus de server waar dit forum draaide zal het ook makkelijker en sneller verwerken.
Ik schreef Dinsdag en nu blijven ze op Zondag ook plotseling te werken!
Prima maar als je via Firefox , Chrome of Safari van Apple als Browser gebruikt is automatisch inloggen de oplossing voor vergeten wachtwoorden.
De Apple Browser Safari is nog nieuw en ook voor Windows XP, Vista en 7 leverbaar!
Dus probeer eens een andere Browser en je vergeet nooit wachtwoorden en inloggen gaat sneller dus de server waar dit forum draaide zal het ook makkelijker en sneller verwerken.