LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verwijdering account marktplaats / SNB react

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
nevermind

Re: verwijdering account marktplaats / SNB react

Ongelezen bericht door nevermind »

Suzanne 326 schreef:Onzin verhaal, je kan zoveel account op marktplaats aanmaken als je zelf wilt.
En dit met je eigen IP zonder een proxy te gebruiken.
Geef nu eens aan wat TS dan verkeerd doet.
Je weet het toch met je merkkleding.
Je kunt inderdaad net zoveel accounts aanmaken als je wilt echter wanneer je advertenties plaats en blijft plaatsen die niet aan de voorwaarden voldoen van Marktplaats via verschillende accounts zal je verwijderd worden en NIKS meer kunnen kopen/verkopen op Martplaats en dat is geen ONZIN!!![/quote]

Sorry, maar je draait in een cirkel rond.
Dit weten wij intussen wel.
Je verkoopt merkkleding, dus wat doe je anders dan TS, dat jou advertenties blijven staan?

Suzanne 326

Ongelezen bericht door Suzanne 326 »

nevermind schreef:
Suzanne 326 schreef:Onzin verhaal, je kan zoveel account op marktplaats aanmaken als je zelf wilt.
Je kunt inderdaad net zoveel accounts aanmaken als je wilt echter wanneer je advertenties plaats en blijft plaatsen die niet aan de voorwaarden voldoen van Marktplaats via verschillende accounts zal je verwijderd worden en NIKS meer kunnen kopen/verkopen op Martplaats en dat is geen ONZIN!!!
Je verkoopt merkkleding, dus wat doe je anders dan TS, dat jou advertenties blijven staan?[/quote]

Ik verkoop andere artikelen en hou me strikt aan de regels, heb dit ook meegemaakt bij Marktplaats en weet dus wel degelijk waar ik over praat. Wanneer die paar artikelen op de een of andere wijze niet mogen op Marktplaats zou ik het niet riskeren, er zijn ook nog voldoende andere site's

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Suzanne 326 schreef:
nevermind schreef:
Je kunt inderdaad net zoveel accounts aanmaken als je wilt echter wanneer je advertenties plaats en blijft plaatsen die niet aan de voorwaarden voldoen van Marktplaats via verschillende accounts zal je verwijderd worden en NIKS meer kunnen kopen/verkopen op Martplaats en dat is geen ONZIN!!!
Je verkoopt merkkleding, dus wat doe je anders dan TS, dat jou advertenties blijven staan?
Ik verkoop andere artikelen en hou me strikt aan de regels, heb dit ook meegemaakt bij Marktplaats en weet dus wel degelijk waar ik over praat. Wanneer die paar artikelen op de een of andere wijze niet mogen op Marktplaats zou ik het niet riskeren, er zijn ook nog voldoende andere site's[/quote]

Ik zit al jaren op MP, dus ik weet ook een of ander hoor! :wink:

yvonne72

Ongelezen bericht door yvonne72 »

Mousy schreef:Kan het zijn dat G-star zelf geklaagd heeft over die advertenties?
Anders vind ik het maar een rare zaak.
hier heb ik zelf ook al eens aan gedacht
bij mij in het dorp is een g-star winkel, misschien dat die geklaagd heeft.

moet toegeven dat er wel veel op mp stond. volgens mij ongeveer 35 adv van tweedehands g-star en +/- 3 adv nieuw met kaartje (in de winter ga ik geen zomer jasje verkopen dus daar heb ik tot nu mee gewacht.)

in de omtrek van 25 km zijn er verkopers die veel meer tweedehands g-star op hun account hebben dan ik en die plaatsen vrolijk iedere dag hun adv. opnieuw.

nogmaals het is echt tweedehands, wordt ook geadverteerd bij tweedehands

yvonne72

PS het waren alleen de zomerjassen en recentere modellen broeken en vesten
die verwijderd werden

alle t-shirts bleven staan

ik snap er echt niets van, ik adverteer al een paar jaar op deze manier en nog nooit problemen gehad

vraag voor mij blijft waarom er niet door SNBreact wordt gereageerd op mijn e-mails,

Suzanne 326

@yvonne72, heb je misschien een punt . in de titel staan? Daardoor wil het ook wel eens mis gaan. Je kunt Marktplaats ook een mail sturen met het advertentienummer en er wordt altijd binnen 3 dagen gereageerd.

yvonne72

marktplaats heeft ook gereageerd vanmorgen
met het bericht dat ik bij de rechthebbende moet zijn en dat zij het ook niet zo fraai vinden dat die rechthebbende niet reageerde op mijn mailtjes met mijn uitleg

yvonne72

ik heb de maten meestal tussen aanhalingstekens staan ( waarom weet ik zelf niet)
maar zelfs dat doe ik al jaren !!!!

Suzanne 326

yvonne72 schreef:ik heb de maten meestal tussen aanhalingstekens staan ( waarom weet ik zelf niet)
maar zelfs dat doe ik al jaren !!!!
Je zou de titel zonder leestekens kunnen proberen en ook in de titel kunnen vermelden dat het 2e hands is. Wellicht dat dit wel gaat werken.

yvonne72

ik kan op dit moment niets op mijn account
MP heeft dat geblokkeerd en alle advertenties verwijderd

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Het blijft vreemd maar ik heb het idee dat Gstar denkt dat de kleren fake zijn.

Als je de merknaam intypt bij mp krijg je dit:

9.638 resultaten voor "gstar"

Waarom mogen die dan wel en die van jou niet.

In ieder geval denk ik wel dat iemand jou getipt heeft.

yvonne72

het begon 2 weken geleden toen ik de adv van de zomer jasjes en 3 baggy-jeans
plaatste, neem aan dat iemand mij getipt heeft ivm seizoensgebonden artikelen

ik zal moeten afwachten totdat ik hopelijk een bericht krijg van de rechthebbende, maar dat zal ook wel een standaardbericht zijn en geen concrete oplossing

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Suzanne 326 schreef: Met een nieuw account zul je het helaas ook niet gaan redden of je moet hiervoor een andere PC op een andere locatie gebruiken. Marktplaats gebruikt cookies die niet te zijn te verwijderen en je PC altijd herkend zal worden bij elk account wat je aanmaakt op dezelfde PC.

Geef je wel aan dat het om tweedehands gaat in het rijtje nieuw, tweedehands of gebrukt?
ALLES is te verwijderen - en indien MP poogt dit te omzeilen word het tijd onderzoek naar ongeoorloofde praktijken te doen.

KCW1973

Ongelezen bericht door KCW1973 »

Hier nog zo'n slachtoffer!
Ben zelf al 6 1/2 jaar actief op MP en plaats gewoon onze tweederhandse spullen welke overbodig zijn.
Sinds een aantal dagen worden herhaaldelijk advertenties van mij verwijderd.
MP reageert dat ik me moet wenden tot internet.nl@snbreact.org, ik zou de auteursrechten schenden ??????

Voor alle duidelijkheid ik plaats tweederhandse gebruikte artikelen en ja sommigen zijn van een bepaald merk en uiteraard vermeld ik dat.
Blijkbaar mag je dat opeens niet meer vermelden....

Het enige wat ik me kan voorstellen is dat MP de regels heeft aangescherpt om eventuele nephandel tegen te gaan.
????

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

KCW1973 schreef: Voor alle duidelijkheid ik plaats tweederhandse gebruikte artikelen en ja sommigen zijn van een bepaald merk en uiteraard vermeld ik dat.
Blijkbaar mag je dat opeens niet meer vermelden....

????
Misschien merknaam niet meer vermelden - maar een duidelijke foto van het merk erbij (is het geen nep).

Tobra

Ongelezen bericht door Tobra »

Ze hebben bij marktplaats, zonder enig bericht, mijn e-mail account geblokkeerd.
Ik heb hen om uitleg gevraagd afgelopen zondag, maar tot op heden geen bericht.

Gesloten