LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verzekering
verzekering
heeft er iemand goede of slechte ervaringen met de site verzekeruzelf.nl ? want ik wil een autoverzekering afsluiten en je hoord nog wel eens dat er wat fout gaat
Re: verzekering
U moet twee dingen uit elkaar houden. De tussenpersoon (verzekeruzelf.nl) bemiddelt bij de totastandkoming van een autoverzekering met de verzekeraar. U sluit dus uiteindelijk een contract met de verzekeraar en niet met verzekeruzelf.nl. Van belang lijkt mij om de polisvoorwaarden vooraf goed door te lezen.
ik dacht dat ik me via de site zou verzekeren omdat ik de schade aleen per mail kon doorgeven .het scheelt bijna 150 euro met andere verzekeringen .Het zal dan wel zo goedkoop zijn doordat alles via de site loopt
Verzerkuzelf.nl is een assuradeur.
Dat houdt in dat u ze gelijk mag stellen met een volwaardige verzekeraar. Ze hebben een eigen polis onder eigen naam.
De risicodragers zijn op de site aangegeven.
Uit eigen ervaring: zeer betrouwbaar en
goedkoper dan wie dan ook.
Dat houdt in dat u ze gelijk mag stellen met een volwaardige verzekeraar. Ze hebben een eigen polis onder eigen naam.
De risicodragers zijn op de site aangegeven.
Uit eigen ervaring: zeer betrouwbaar en
goedkoper dan wie dan ook.
-
Bij een verzekering is het belangrijker welke voorwaarden gehanteerd worden. Je kunt een hele goedkope verzekering afsluiten, maar wat heb je eraan als ze niet betalen op het moment dat jij een schade hebt? Of dat er opeens een hoog eigen risico van toepassing is?
Kijk dus niet alleen naar de premie van een verzekering, maar bestudeer de voorwaarden goed en vergelijk voorwaarden van verschillende verzekeraars.
Kijk dus niet alleen naar de premie van een verzekering, maar bestudeer de voorwaarden goed en vergelijk voorwaarden van verschillende verzekeraars.
Als ik dit zo hoor vraag ik me af waarom stap je niet gewoon bij een tussenpersoon naar binnen?
Dan wel een tussenpersoon waar jij je goed bij voelt.
Dan wel een tussenpersoon waar jij je goed bij voelt.
Hallo,
Ik wilde zojuist een autoverzekering afsluiten bij Verzekeruzelf.nl. Ik had vandaag eerst mijn huidige autoverzekering opgezegd.
In de akkoordverklaring staat dat je een toelichtingsmail naar de directie moet sturen als je in de afgelopen drie jaar een schade hebt geclaimd. Ik stuurde aldus een mailtje (na afsluiting van een personenautoverzekering en een ongevallen inzittenden verzekering) dat ik vorig jaar, na 14 jaar schadevrij te zijn geweest 1 keer een schade heb geclaimd omdat ik achteruit in het donker en bij regen een verweerd paaltje niet had gezien en derhalve een klein deukje had opgelopen. Er stond dus nergens dat je dan geen verzekering kreeg en bovendien leek ik weinig risico op te leveren als je in 14 jaar 1 keer een schade hebt geclaimd.
Ik kreeg echter prompt een mailtje dat ik niet verzekerd kon worden!!
Het lijkt er dus op dat verzekeruzelf zo goedkoop is, omdat ze simpelweg iedereen weren waarmee ze ook maar enigszins de kans lopen om schade te moeten uitbetalen! Zo kan denk ik elke verzekeraar zijn geld verdienen en de goedkoopste zijn...
Verder zijn ze niet bereikbaar, want je kunt echt alleen maar mailen en bellen kun je slechts naar een alarmdienst die Verzekeruzelf niet kennen. Verhaal halen gaat dus niet, maar ik ben kennelijk nu onverzekerd aangezien ik mijn vorige autoverzekering al had opgezegd.
Een tussenpersoon die je kunt bereiken en waarmee je kunt praten lijkt mij dus in alle gevallen beter!
Ik wilde zojuist een autoverzekering afsluiten bij Verzekeruzelf.nl. Ik had vandaag eerst mijn huidige autoverzekering opgezegd.
In de akkoordverklaring staat dat je een toelichtingsmail naar de directie moet sturen als je in de afgelopen drie jaar een schade hebt geclaimd. Ik stuurde aldus een mailtje (na afsluiting van een personenautoverzekering en een ongevallen inzittenden verzekering) dat ik vorig jaar, na 14 jaar schadevrij te zijn geweest 1 keer een schade heb geclaimd omdat ik achteruit in het donker en bij regen een verweerd paaltje niet had gezien en derhalve een klein deukje had opgelopen. Er stond dus nergens dat je dan geen verzekering kreeg en bovendien leek ik weinig risico op te leveren als je in 14 jaar 1 keer een schade hebt geclaimd.
Ik kreeg echter prompt een mailtje dat ik niet verzekerd kon worden!!
Het lijkt er dus op dat verzekeruzelf zo goedkoop is, omdat ze simpelweg iedereen weren waarmee ze ook maar enigszins de kans lopen om schade te moeten uitbetalen! Zo kan denk ik elke verzekeraar zijn geld verdienen en de goedkoopste zijn...
Verder zijn ze niet bereikbaar, want je kunt echt alleen maar mailen en bellen kun je slechts naar een alarmdienst die Verzekeruzelf niet kennen. Verhaal halen gaat dus niet, maar ik ben kennelijk nu onverzekerd aangezien ik mijn vorige autoverzekering al had opgezegd.
Een tussenpersoon die je kunt bereiken en waarmee je kunt praten lijkt mij dus in alle gevallen beter!