Met enige regelmaat word ik lastiggevallen door Vesting Finance met de mededeling dat zij op zoek zijn naar iemand met dezelfde achternaam als ikzelf. Zij noemen geen firma naam alleen een eigen naam en de eerste keer dat mij dit overkwam heb ik gezegd dat ik P. Bakels ben en niet de gezochte persoon. Zij vroegen of ik wist waar die persoon te vinden was en op mijn vraag waarom zij die persoon zochten werd gezegd dat zij dat om privacy redenen niet konden zeggen. Zij zeiden op een moment zelfs "wij weten dat u kredieten heeft uitstaan", waarop ik zei dat ze dat natuurlijk eenvoudig konden nagaan. De naam Vesting Finance hebben ze niet genoemd. Via omgekeerd zoeken op telefoonnummer kwak ik er later achter dat het om Vesting Finance gaat en daar zag ik ook dat veel mensen door dit bureau worden lastiggevallen en zelfs werd bedreigd. Tegenwoordig gooi is de telefoon er op, maar ze blijven bellen.
Hebben meer mensen dergelijke ervaringen en wat kan tegen deze brutale benadering worden gedaan?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vesting Finance
-
stofzuigertje
Re: Vesting Finance
Stalking is verboden en ze moeten stoppen.
Neem elk gesprek even op als ze mobiel bellen.... en ja, eenmaal vragen mag maar dan vraag je geboorte datum die zij hebben....
Dan zeg je dat je andere leeftijd hebt, niet juiste geven.. want als ze aanpassen......
Dan kun je bewijzen dat je het niet bent en bij Politie met bewijs klagen dat ze volgende keer wegens onnodig lastig vallen omdat ze niet noteren dat U de verkeerde persoon is een schade claim indienen.
Neem elk gesprek even op als ze mobiel bellen.... en ja, eenmaal vragen mag maar dan vraag je geboorte datum die zij hebben....
Dan zeg je dat je andere leeftijd hebt, niet juiste geven.. want als ze aanpassen......
Dan kun je bewijzen dat je het niet bent en bij Politie met bewijs klagen dat ze volgende keer wegens onnodig lastig vallen omdat ze niet noteren dat U de verkeerde persoon is een schade claim indienen.
-
hänschen klein
Vesting Finance voert een Keurmerk nvio (gedragscode) , alwaar u uw klacht hierover kunt deponeren:
http://www.nvio.nl/keurmerk
http://www.nvio.nl/keurmerk
Altijd verboden.stofzuigertje schreef:Stalking is verboden..omdat ze niet noteren dat U de verkeerde persoon is
Hoe te berekenen??een schade claim indienen.
Neem een antwoordapparaat met alleen uw nummer als melding. Dan kunt u due oproepen negeren.
-
Vesting_Finance
Hallo P. Bakels,
We begrijpen dat het vervelend is als je ten onrechte gebeld wordt. Zou je contact met mij willen opnemen via [email protected] en je contactgegevens sturen? Dan ga ik kijken wat er precies fout gaat en het oplossen.
Vriendelijke groet,
Vesting Finance
G. Buijs
We begrijpen dat het vervelend is als je ten onrechte gebeld wordt. Zou je contact met mij willen opnemen via [email protected] en je contactgegevens sturen? Dan ga ik kijken wat er precies fout gaat en het oplossen.
Vriendelijke groet,
Vesting Finance
G. Buijs