LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vista print

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
olgavangilst

vista print

Ongelezen bericht door olgavangilst »

Omdat ik vrijdag 20 januari een fotoboek moest hebben ,heb ik gekozen voor Vista Print omdat op de site stond dat zij een spoed service hebben dat binnen 3 dagen ik het fotoboek in mijn bezit zou hebben.Wat schets mijn verbazing na bestel nu en door naar kassa blijkt het NIET mogelijk te zijn om binnen 3 dagen mijn boek te krijgen. Vandaag dus maar in de telefoon geklommen en wat was het antwoord van Vista print?Door wisseling van leverancier is het tijdelijk niet mogelijk om binnen 3 dagen te leveren .Ik vraag mij dus af waarom ze dat niet op de site vermelden?Daar kunnen ze geen duidelijk antwoord op geven. Het zit mij niet lekker en ik ga nog eens in mijn mail kijken ,daar zie ik de naam van Sandra Nieuwenhuis ,Manager klantendienst ,staan.Dus toch nog maar een keer bellen en naar de manager vragen!De dame aan de telefoon kan mij niet doorverbinden en zegt dat zij mijn vraag kan beantwoorden.Uiteindelijk vertel ik nog maar een keer mijn verhaal en zeg dat ik daarom de manager wil spreken. De dame zegt wederom niet te kunnen doorverbinden waarop ik vraag of ze geen telefoon heeft?Het antwoord is: Het is een fictief persoon daarom kan ik u niet doorverbinden!!!!Ik wist niet wat ik hoorde.Er is dus niets meer te doen dan hopen dat ik vrijdag toch het boek ontvang en mijn baas ,die dan met pensioen gaat het boek toch te kunnen overhandigen. Of kan RADAR misschien nog iets voor mij doen???

egeltje25

Re: vista print

Ongelezen bericht door egeltje25 »

Het gebruik van fictieve personen/namen als 'manager' van een belangrijke afdeling is niets nieuws. Ik kan verschillende namen van bedrijven noemen die dit gedaan hebben/doen.

Gesloten