LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VistaPrint

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
knorry
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 okt 2008 10:58

VistaPrint

Ongelezen bericht door knorry »

Beste mensen.

Hebt u ook ervaring met die MOOIE "gratis" visitekaartjes van VistaPrint :?:
Als ik vragen stel aan deze firma, krijg ik GEEN antwoord :!: :cry:
Dit na herhaalde keren mailen, nog steeds GEEN antwoord.

Fijn dacht ik, leuk deze zg. gratis kaartjes. :!:
De eerst 250 visite kaartjes kreeg ik gratis en ik besloot de 2de 250 ook tegen betaling te bestellen voor € 6,95 ( voor zover ik denk te weten)
In eerste instantie bestelde ik ook een stempel, maar wilde bij nader inzien dit toch maar niet doen :!:
Uiteraard wilde ik het "vinkje" verwijderen, maar dit lukte van Geen "kanten" :?
Om nu een lang verhaal kort te houden, zat ik uiteindelijk voor ruim €35 in het schip :!: In dit bedrag zat NB! € 8,35 verzendkosten. :!:
Verder wilde ik nog een reeks andere "gratis" visitekaartjes bestellen, maar dit ging helemaal niet :!:
Tegen wil en dank moest ik allerlei verschillende artikelen nemen, die ik HELEMAAL NIET wilde hebben :(
Weer een mail gestuurd en u raadt het al weer GEEN antwoord :!:
Aan het einde van de 2de bestelling heb ik mijn winkelwagentje geleegd, zodat ik NIET weer voor ruim € 35,-- het schip in ging.

Wat het meest schandalig is van dit hele gebeuren, is dat ik MIJN geld NIET kan laten terugboeken, want zoals de ABN/AMRO bank mij vertlelde, heeft de bank GEEN "stornorecht"
Ik ben definitief mijn geld kwijt :!: :!: en kan het dus NIET terug krijgen.
Ik kon dus NIET van de gehele bestelling afkomen :cry:
Wie weet raad, tegen deze wanpraktijken. :?:

Knorry :wink:

titusvh
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 sep 2007 12:01

Re: VistaPrint

Ongelezen bericht door titusvh »

Ik ben met je eens dat ze je van alles extra proberen aan te smeren. Maar hee, die gratis kaartje moeten ergens van worden betaald.
Om behalve met gratis visitekaartjes (waarbij je sowieso verzendkosten betaalt die volgens mij hoog genoeg zijn om ook drukkosten te dekken), dan ben je m.i. gewoon niet zo slim bezig geweest.
Je kan bovendien altijd de hele bestelling aborteren voor je goedkeuring geeft. Met dat kruisje rechtsboven. ;-)
Weet je zeker dat je geen spijtoptant bent die zich wat heeft laten meeslepen door de "koopjes"? Je zou de eerste niet zijn...
Laatst gewijzigd door titusvh op 05 nov 2008 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.

NLtrotter
Berichten: 24
Lid geworden op: 04 nov 2005 19:41

Re: VistaPrint

Ongelezen bericht door NLtrotter »

Het is zo, dat je bij de gratis visitekaartjes van VistaPrint wel de verzendkosten moet betalen, die mijns inziens behoorlijk aan de prijs zijn. Maar de andere artikelen waar U op doelt, kunnen door middel van een vinkje simpel geannuleerd worden. Ik denk dus, dat het Uw eigen fout is, door niet de vinkjes uit te zetten en op doorgaan drukt. Aan het eind krijg je dan de factuur en ook hier heeft U waarschijnlijk op doorgaan/bestellen gedrukt, en zit U dus aan het door U bestelde materiaal vast. Want wat moet Vista Print met spullen, waar Uw naam op staat?? Het is dus terecht, in mijn ogen, dat U de door U bestelde spulen moet betalen. Indien U weer eens besteld, goed opletten wat U besteld..

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: VistaPrint

Ongelezen bericht door Remster »

Knorry,
Gratis bestaat niet.

Je weet dat als je zaken gaat doen met bedrijven die het woord 'gratis' noemen, dat je dan goed op je hoede moet zijn.

Voor zover ik me kan herinneren (is al enige tijd geleden dat ik zelf bij vistaprint iets bestelde) wordt bij elk proces op de site duidelijk aangegeven wat de extra kosten zijn. Ik heb me destijds ook laten verleiden om wat extraatjes mee te bestellen, maar wist van tevoren precies wat me dat zou gaan kosten.

Ik betwijfel of je inderdaad (zoals je schrijft) tegen wil en dank verschillende artikelen MOEST bestellen.

Waarschijnlijk heb je bepaalde essentiële dingen niet- of niet goed gelezen.

Weer wat geleerd toch? Af en toe kost dat wat geld.

hdp design
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 nov 2008 20:23

Re: VistaPrint

Ongelezen bericht door hdp design »

nou knorry jij maar voor 35 euro wij zitten met een partij papier enveloppen visitekaartjes enzenz opgescheept die dik 1000 euro waard zouden moeten zijn.
contact krijgen wil niet dat klopt helemaal.
alleen als je besteld uiteraard.
heb nu een rechtszaak lopen tegen ze.
ik heb hier duidelijke bewijzen dat ik de goede teksten doorgemaild heb maar toch fout drukken.

daarom ga naar een gewoon normaal reclamebureau of drukker bij u in de buurt kan het ook fout gaan maar dan heb je veeeeel minder gezeik.

Gesloten