Hallo!
Mijn verhaal in het kort:
Ik heb via vak.veilingen een workshop smokey eyes (make-up) 'gewonnen'.
Heb het bedrag betaald (incl het geld voor vak.veilingen) en ontving daarna een voucher met een nummer waarmee in kon reserveren.
Ze zaten al vrij vol en er was nog maar weinig plaats. Toen kwamen zij met een datum die ons goed uitkwam zaterdag 2 okt. Wij blij, dat is op een zaterdag en dan kunnen we beide!
Nou kregen we zo'n 4 weken geleden te horen dat die datum niet door kon gaan omdat de workshop eerder gaat stoppen. Wij waren hier niet blij mee! Ook kregen wij een lijstje mee gestuurd met evt data die nog beschikbaar waren. Wij moesten dus in de vakantie periode nog snel een andere datum zoeken. We hebben eerst 14 aug aangegeven, maar achteraf lukte deze datum ons ook niet ivm vakantieplannen.
Er kan alleen via de mail een workshop worden verplaatst mits het 72 uur van te voren is. Wij waren RUIM van te voren, maar kregen de reactie dat het niet meer kon om de afspraak te verzetten en dat er geen andere datum was omdat de voucher dan is verlopen??? Hoe kan dat??? Eerst kon het tot 2 okt worden verlengd en nu was het ineens verlopen???
We hebben dus betaald, dus het zou nog geldig moeten zijn???
Kunnen we hier iets van maken zodat zij op de vingers worden getikt?
De mailtjes waren alles behalve vriendelijk!
Ik hoop op een reactie!
groeten Ankie
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Voucher VakantieVeilingen
Re: Voucher VakantieVeilingen
Niemand??? 
FlaToo,
Geduld is een schone zaak!
Wat je nog zou kunnen doen is een (aangetekende) brief sturen naar de workshoporganisator waarin je aangeeft dat er een overeenkomst gesloten was om op 2 oktober een workshop bij te wonen. Dat deze overeenkomst eenzijdig is gewijzigd en nu niet meer uitvoerbaar is. Om die reden wil je geld terug en daar geef je ze 5 werkdagen voor. Mocht je na 5 werkdagen nog geen geld terug hebben gehad, dan ga je wettelijke rente rekenen.
De kosten van VakantieVeilingen kun je m.i. niet terugkrijgen. Zij hebben precies gedaan waarvoor je ze betaald hebt namelijk het organiseren van de veiling.
Geduld is een schone zaak!
Wat je nog zou kunnen doen is een (aangetekende) brief sturen naar de workshoporganisator waarin je aangeeft dat er een overeenkomst gesloten was om op 2 oktober een workshop bij te wonen. Dat deze overeenkomst eenzijdig is gewijzigd en nu niet meer uitvoerbaar is. Om die reden wil je geld terug en daar geef je ze 5 werkdagen voor. Mocht je na 5 werkdagen nog geen geld terug hebben gehad, dan ga je wettelijke rente rekenen.
De kosten van VakantieVeilingen kun je m.i. niet terugkrijgen. Zij hebben precies gedaan waarvoor je ze betaald hebt namelijk het organiseren van de veiling.
Hartelijk dank voor je reactie!
Ik heb ze al verteld dat we er werk van gaan maken, maar dat doet ze niets!
Wat moet ik na die 5 (werk) dagen doen dan??? Je schrijft rente rekenen en dan?
Die 4 euro van vak.veilingen kan me niet zoveel schelen. Het gaat me echt om het de gang van zaken bij Scorpion Nails in Purmerend. Volgens mij (ons) hebben ze teveel hooi op hun vork genomen door zoveel aan te bieden op Vak.veiling dat ze zelf een beetje de kluts kwijt zijn! Echt geen reclame hoe ze mij en mijn zusje beandeld hebben!
Het gaat niet om een groot bedrag, maar het gaat mij (ons) echt om de onfatsoenlijke wijze waarop wij behandeld zijn door hun!
Groetjes Ankie
Bij mij heeft dit altijd geholpen:
Misschien moet je ze vertellen dat dit wel heel slechte reclame voor ze is, en dat je gaat bellen met RADAR voor een koude douche, en dat je elk consumentenprogramma dat je kent gaat inlichten over deze gang van zaken...
In mijn geval hebben ze me een stuk netter behandeld
Wel een beetje jammer, dat je daar eerst mee moet gaan dreigen
Misschien moet je ze vertellen dat dit wel heel slechte reclame voor ze is, en dat je gaat bellen met RADAR voor een koude douche, en dat je elk consumentenprogramma dat je kent gaat inlichten over deze gang van zaken...
In mijn geval hebben ze me een stuk netter behandeld
Maar voor 2 radartassen (die jij ontvangen hebt) zijn ze bang hoor Petra 
PetraJ schreef:Bij mij heeft dit altijd geholpen:
In mijn geval hebben ze me een stuk netter behandeld![]()
Geweldig, maar ik heb tenminste kunnen lachen!
wat zijn jullie een partij cynisch zeg.... Zou het niet leuk vinden om zo door het leven te moeten gaan. Bah bah