LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vragen over de New Nintendo 3DS XL. Kan iemand helpen?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
dianaweronika
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 apr 2017 23:56

Vragen over de New Nintendo 3DS XL. Kan iemand helpen?

Ongelezen bericht door dianaweronika »

Ik heb alles geprobeerd maar ik krijg nergens een antwoord, of bruikbaar antwoord terug. Ik hoop dat iemand me hier kan helpen! :)

1) Hoe komt het dat de new nintendo 3ds xl orange black lichter is dan de new nintendo 3ds xl metallic blue? Het verschil in verschillende webshops, (bol, intertoys en nedgame), zo'n 200/250 gram.

2) Er word gezegd dat de new nintendo 3ds xl er zowel met een IPS als een TN display scherm is uitgebracht?
A. is dit inderdaad waar? heeft iemand hier ervaring mee?
B. hoe weet ik wanneer ik een IPS of een TN handheld aanschaf?

Ik hoop oprecht dat iemand hier een antwoord op heeft want ik kom er met het internet echt niet meer uit. :(

mrdummy
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 apr 2017 21:22

Re: Vragen over de New Nintendo 3DS XL. Kan iemand helpen?

Ongelezen bericht door mrdummy »

Zo'n technische vraag op algemene forum krijg je niet snel antwoord mee. Hier lopen wat minder mensen rond met game kennis.
Probeer eens forum van Tweakers.net (gathering.tweakers.net). Daar lopen veel meer mensen rond met computer kennis en ook veel met consoles en handheld, waaronder Nintendo 3DS XL. Daar krijg je ook sneller antwoord op.

Verder denk ik dat je shops niet serieus moet nemen. De gewicht is niet altijd precies, en identieke model maar dan verschillende kleuren kan nooit 100 gram lichter zijn. Dan moet je meer kijken naar de verpakking, sommige dozen hebben extra's erbij.

En waarom wil je TN of IPS? Er is maar 1 type model en schermen zullen ook allemaal hetzelfde zijn. Probleem kan zijn dat sommige shops ook niet altijd juiste informatie hebben, vergeet niet dat ze vaak elkaar kopieren.

Ik heb zelf nooit model gezien dat geleverd wordt met allerlei soorten schermen... Zo is Nintendo niet.

Gesloten