LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vreemd telefoontje.

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
pieternella

vreemd telefoontje.

Ongelezen bericht door pieternella »

Vandaag zat ik te eten toen de telefoon ging en er een computerstem begon met me te feliciteren en te zeggen dat ik een caribien cruise gewonnen had. Ik hoefde alleen maar een 9 te toetsen en dan zou het verhaal verder gaan. Ik ben er niet op in gegaan maar kan iemand me vertellen of het nare gevolgen gehad zou hebben als ik er op ingegaan was? Zijn er meer mensen die dit is overkomen? Het geeft me een heel onaangenaam gevoel dat men zulke dingen per telefoon gaat doen. Met de pc. weet je eigenlijk al dat het niet goed zit.

reintje vitesse

Re: vreemd telefoontje.

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Lees jij nooit een krant :roll: :roll: :roll:

pieternella

Ongelezen bericht door pieternella »

natuurlijk wel maar over dit soort dingen kijk ik kennelijk heen. Maar vertel eens hoe zit dit allemaal in elkaar?

ColinC

Ongelezen bericht door ColinC »

Als je een 9 toets word je hoogst waarschijnlijk doorverbonden naar een satteliet lijn.
Deze zijn extreem duur en de telefoonkosten lopen dus meteen op.

Niet doen.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Ik denk dat ColinC gelijk heeft. Maar kan iemand uitleggen hoe dit nu precies technisch in elkaar zit?

Als jij wordt gebeld en vervolgens op een toets drukt ga jij de kosten betalen? Sorry, maar mijn technische kennis schiet even tekort om dit te verklaren.

Gesloten