LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wake up light---kwaliteit Philips achteruit

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
CL83

wake up light---kwaliteit Philips achteruit

Ongelezen bericht door CL83 »

Wij hadden de Philips Wake-up Light HF3480 en natuurlijk net buiten de garantieperiode ging de lamp kapot.
Telefonisch contact opgenomen Philips Consumer Care Centre en als passende oplossing boden ze marginale korting aan op de nieuwe wake-up lamp, maar zo laag dat een nieuwe lamp goedkoper is in de winkel.
Helaas zijn we niet tevreden over de nieuwe lamp. Deze is totaal niet gebruiksvriendelijk; moeilijk in te stellen, de eerste keer hebben we ons ook flink verslapen doordat de wekker niet was afgegaan (blijkbaar toch verkeerd ingesteld). De display vinden we ook niet mooi en minder duidelijk, deze lijkt in de technologie juist achteruit te zijn gegaan. Naar ons idee is Philips ook achteruit gegaan in service en kwaliteit.

zusjej21

Re: wake up light---kwaliteit Philips achteruit

Ongelezen bericht door zusjej21 »

Display niet duidelijk, mooi? Dan koop je het toch al bij voorbaat niet? En verkeerd instellen: goed gebruiksaanwijzing lezen. Doe je dat niet, daar kan Philips toch niks aan doen? :roll:

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

CL83 schreef:Wij hadden de Philips Wake-up Light HF3480 en natuurlijk net buiten de garantieperiode ging de lamp kapot.
Telefonisch contact opgenomen Philips Consumer Care Centre en als passende oplossing boden ze marginale korting aan op de nieuwe wake-up lamp, maar zo laag dat een nieuwe lamp goedkoper is in de winkel.
Helaas zijn we niet tevreden over de nieuwe lamp. Deze is totaal niet gebruiksvriendelijk; moeilijk in te stellen, de eerste keer hebben we ons ook flink verslapen doordat de wekker niet was afgegaan (blijkbaar toch verkeerd ingesteld). De display vinden we ook niet mooi en minder duidelijk, deze lijkt in de technologie juist achteruit te zijn gegaan. Naar ons idee is Philips ook achteruit gegaan in service en kwaliteit.
Als er zoveel mis is, waarom zou je dan überhaupt nog de lamp willen wisselen ?

paula66

Ongelezen bericht door paula66 »

Ook ik heb contact gezocht met philips nav stuk gaan van de lamp na normaal gebruik na 2 jaar en 7 maanden. Antwoord van philips 20 % korting op nieuwe aankoop. Philips : ik zou er voor pleiten dat u dit duidelijk aangeeft bijv ook op dit forum en niet met zinnen komt zoals we zoeken een passende oplossing. Dan is het maar duidelijk wat men wel of niet kan verwachten. Persoonlijk ga ik niet meer over op de aanschaf van een wake up light lamp.

zusjej21

Ongelezen bericht door zusjej21 »

Geregeld!!!

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

De nieuwe wake-up lights die nu komen zijn op basis van LED verlichting, dan valt er qua lamp niet veel meer stuk te gaan.

Jet24

Ongelezen bericht door Jet24 »

Sinds een paar weken test ik via The insiders de Philips Wake-up Light HF3520. Nieuwsgierig geworden door de verhalen over de oude lamp (onder andere op deze site) had ik interesse in deze lamp. Ik vind het een mooie lamp om te zien. Hij is een stuk kleiner als zijn voorganger en heeft een mooi strak design.
De lamp heeft veel functies die ik na uitgebreid lezen van de gedetailleerde beschrijving al snel kon instellen. Je kan kiezen voor 5 geluiden waarvan de geluidssterkte is in te stellen. Ook de lichtsterkte en de tijd van de zonsopgang simulatie is in te stellen. De knopjes voor de bediening zitten aan de bovenkant rondom de lamp. Hier moest ik even aan wennen, zeker in het donker is het zoeken! (maar dat is ook het geval bij andere wek-apparaten)
Daarnaast heeft de lamp een radio waarvan het geluid beter is dan menige reguliere wekkerradio.
Wat doet de lamp? De lamp gaat zachtjes branden 20-40 min voor je wakker wordt. Op de ingestelde wektijd is één van de 5 geluiden te horen (de radio kan ook). Ik wil vaak nog even dommelen… met een zacht tikje op de lamp gaat het geluid dan weer uit om na 9 minuten weer aan te gaan. De lamp blijft dan branden. Het grote verschil met wakker worden op een andere manier is dat je niet bruut wordt gewekt door een naar geluid maar dat je langzaam uit je dromen wordt gehaald. Ik merk absoluut dat deze manier van wakker worden effect heeft op mijn (ochtend-)humeur!
Conclusie: deze mooie design-lamp maakt mij lief wakker en zorgt er voor dat ik de dag goedgemutst begin!

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

Jet24 schreef:Sinds een paar weken test ik via The insiders de Philips Wake-up Light HF3520. Nieuwsgierig geworden door de verhalen over de oude lamp (onder andere op deze site) had ik interesse in deze lamp. Ik vind het een mooie lamp om te zien. Hij is een stuk kleiner als zijn voorganger en heeft een mooi strak design.
De lamp heeft veel functies die ik na uitgebreid lezen van de gedetailleerde beschrijving al snel kon instellen. Je kan kiezen voor 5 geluiden waarvan de geluidssterkte is in te stellen. Ook de lichtsterkte en de tijd van de zonsopgang simulatie is in te stellen. De knopjes voor de bediening zitten aan de bovenkant rondom de lamp. Hier moest ik even aan wennen, zeker in het donker is het zoeken! (maar dat is ook het geval bij andere wek-apparaten)
Daarnaast heeft de lamp een radio waarvan het geluid beter is dan menige reguliere wekkerradio.
Wat doet de lamp? De lamp gaat zachtjes branden 20-40 min voor je wakker wordt. Op de ingestelde wektijd is één van de 5 geluiden te horen (de radio kan ook). Ik wil vaak nog even dommelen… met een zacht tikje op de lamp gaat het geluid dan weer uit om na 9 minuten weer aan te gaan. De lamp blijft dan branden. Het grote verschil met wakker worden op een andere manier is dat je niet bruut wordt gewekt door een naar geluid maar dat je langzaam uit je dromen wordt gehaald. Ik merk absoluut dat deze manier van wakker worden effect heeft op mijn (ochtend-)humeur!
Conclusie: deze mooie design-lamp maakt mij lief wakker en zorgt er voor dat ik de dag goedgemutst begin!
mag ik de hele toon van het verhaal wat ongeloofwaardig vinden?

Fleurtjuh666

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

ruud_a schreef: mag ik de hele toon van het verhaal wat ongeloofwaardig vinden?
Als je via the Insiders test, wordt er van je verwacht dat je op allerlei sites en sociale media je positieve mening plaatst, dus inderdaad, dat mag je zeker vinden :)

ruud_a

Fleurtjuh666 schreef:
ruud_a schreef: mag ik de hele toon van het verhaal wat ongeloofwaardig vinden?
Als je via the Insiders test, wordt er van je verwacht dat je op allerlei sites en sociale media je positieve mening plaatst, dus inderdaad, dat mag je zeker vinden :)

ik had nooit van de insiders gehoord, maar dat verklaart inderdaad alles
het feit dat philips zijn artikelen op deze manier aanprijst, betekent dat ze er geen vertrouwen in hebben dat het product zichzelf zal verkopen door het enthousiasme van kopers die het hun buren aan zullen raden

en het is zeker niet handig om dit soort berichten op tros radar te plaatsen waar ik ze met liefde onderuit haal
voor je het weet begin ik ook nog over de beperkte levensduur van de philips genie lampen die ik in gebruik heb [ 5 watt kleine fitting ]

Jet24

Ongelezen bericht door Jet24 »

Ik raad jullie aan eens te lezen op de site van The insiders. Het is absoluut niet zo dat iedereen positief is over de lamp!!!

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

voor je het weet begin ik ook nog over de beperkte levensduur van de philips genie lampen die ik in gebruik heb [ 5 watt kleine fitting ]
De nieuwe wake-up light heeft LED verlichting dus geen "fitting" meer.

ruud_a

bprosman schreef:
De nieuwe wake-up light heeft LED verlichting dus geen "fitting" meer.
ik weet niet of ledlampen in de wake-up light geen fitting hebben
die ledlampen voor de normale verlichting hebben die fitting wel, dus geen fitting hebben is niet per definitie een eigenschap van ledlampen

reab

Ongelezen bericht door reab »

Ik vroeg me af of het verhaal van de 7 jaar alleen geld voor de lamp, bij mij stopt de klokfunctie volledig na net geen 2,5 jaar.

Ik heb contact gezocht met Philips en de ING (verkoper) maar beiden reageren van helaas het is na de garantie van 2 jaar, dus u heeft nergens recht op. toch een ding van ruim 160 euro.

Gesloten