Zijn er meeer mensen die zulke vreselijke ervaringen met Otto hebben zoals wij. Ik kan me niet voorstellen dat dit exemplarisch is, dit bedrijf is in staat om zijn klanten te terroriseren...
Na onze verhuizing in begin april hebben we diverse meubels bij Otto besteld. Waaronder 2 nachtkastjes van € 99,99 per stuk, vooraf per Ideal betaald. Na ca 4 weken werden de 2 kastjes bezorgd, beide verpakkingen waren zwaar gehavend. Van 2 kastjes konden we nog net een heel kastje samenstellen. Uiteraard de schade (telefonisch) bij Otto gemeld en er zou een nieuw kastje komen. Tot 3 keer is er steeds weer een zwaarbeschadigd kastje geleverd. Toen heb ik gevraagd om alleen de kapotte onderdelen te leveren en die zijn eindelijk afgelopen week (onbeschadigd) geleverd. Ook hebben we 2 vitrinekasten van € 259,99 besteld, maar gezien mijn eerdere ervaringen heb ik hierbij gekozen voor betaling achteraf.
Na enkele weken werd er een vitrinekast, in onbeschadigde staat, geleverd en die heb ik prompt betaald. De volgende dag werd de tweede kast afgeleverd en daarvan waren 2 planken gebroken... Dus dit weer bij Otto gemeld en er zouden vervangende onderdelen worden geleverd waarop tot op vandaag nog zitten te wachten.
Tussentijds krijg ik 'dreigbrieven' dat ik moet betalen, vandaag weer een mail en nu blijkt men mij rente en administratiekosten in rekening te brengen.
Het is werkelijk onmogelijk om de gang van zaken (kort) te beschrijven.
Helaas heb ik de talloze (40+?) telefoongesprekken met de Otto klantenservice niet gedocumenteerd noch opgenomen.
Wel heb ik volop foto's van de beschadigde meubels gemaakt en nog in bezit.
Maar neemt u van mij aan dat dit ongeloofelijk is, dit schuurt heel dicht tegen terreur aan, het is mij een raadsel hoe dit bedrijf kan (blijven) bestaan...
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Webshop Otto.nl
Re: Webshop Otto.nl
Hallo, ik zou deze procedure verder volgen https://www.consuwijzer.nl/huis-tuin/vl ... ken-meubel
Succes.
Succes.
Terreur? Niet overdrijven.
Niet bellen, maar mailen of schrijven is beter bij een klacht.
Niet bellen, maar mailen of schrijven is beter bij een klacht.
-
Lowieze
Ik heb helaas dezelfde ervaringen gehad met Otto. Weken bezig geweest met bellen en mailen. Uiteindelijk Thuiswinkel waarborg , https://www.thuiswinkel.org, ingeschakeld, probleem was daarna in enkele dagen opgelost.
Alles geretourneerd en mijn geld volledig terug gekregen.
Alles geretourneerd en mijn geld volledig terug gekregen.