Goedemorgen
Ik heb bij de webshop Discount office een set van drie wifi versterkers gekocht. NA een paar dagen wordt het product geleverd maar het is een set van twee units i.p.v. de bestelde 3 set met drie units.
Ik heb via de webshop hiervan een melding gemaakt. Ik krijg hierop als antwoord, dat er bij discount office een fout is gemaakt dat de verkeerde set kan terug sturen en de juiste set kan bestellen met bijbetaling van bijna €50,-
Ik heb via de mail meerder keren contact gehad met het bedrijf en bezwaar gemaakt van het feit dat als zij een fout maken dat ik verwacht dat ik juiste product krijg zonder betaling.
Ben ik nou gek?
Webshop stuurt verkeerde product. Moet ik bijbetalen?
Re: Webshop stuurt verkeerde product. Moet ik bijbetalen?
Of je gek bent kan ik niet beoordelen, en of je recht hebt op de drie versterkers ook niet. Daarvoor geef je veel te weinig informatie.
De vraag is of je erop mocht vertrouwen dat je voor die prijs de drie versterkers zou krijgen.
De vraag is of je erop mocht vertrouwen dat je voor die prijs de drie versterkers zou krijgen.
Re: Webshop stuurt verkeerde product. Moet ik bijbetalen?
Drie voor de prijs van twee klinkt als een vrij normale aanbieding. Dergelijke aanbiedingen zijn we best vaak.
Als de prijs honderd euro was en u gevraagd wordt om 50 euro bij te betalen voor de derde versterker, dan had u mijn inziens erop mogen vertrouwen dat het een valide aanbieding was en geen vergissing.
Had u al een dikke korting op de tweede versterker, dan kan het zijn dat drie versterkers voor die prijs extreem goedkoop is en derhalve u ervan uit mocht gaan dat de webshop een vergissing had gemaakt.
Als de prijs honderd euro was en u gevraagd wordt om 50 euro bij te betalen voor de derde versterker, dan had u mijn inziens erop mogen vertrouwen dat het een valide aanbieding was en geen vergissing.
Had u al een dikke korting op de tweede versterker, dan kan het zijn dat drie versterkers voor die prijs extreem goedkoop is en derhalve u ervan uit mocht gaan dat de webshop een vergissing had gemaakt.
-
- Berichten: 12819
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Webshop stuurt verkeerde product. Moet ik bijbetalen?
Uitgaande van een actie zou uw verhaal kunnen kloppen, maar daarvoor ontbreekt de juiste info.
TS, hebt u een link naar wat u gekocht heeft? Hoe staat het omschreven en wat stond er bij de foto?
Re: Webshop stuurt verkeerde product. Moet ik bijbetalen?
Dank voor de snelle reactie.
Na veel heen en weer mailen en bellen heeft Discountoffice besloten om mij toch de set met drie units toe te sturen zonder betaling. Daar ben ik blij mee,
Na veel heen en weer mailen en bellen heeft Discountoffice besloten om mij toch de set met drie units toe te sturen zonder betaling. Daar ben ik blij mee,