Oke mijn vorige bericht over post NL is ongeveer 3 maanden oud en hier komt de volgende alweer aan...
Zo als elke Nederlander zijn wij zo goed als verplicht om gebruik te maken van de waardeloze service van Postnl als het om bezorging aan komt. Ik heb 6 weken geleden iets laten verzenden uit Canada naar mijn adres hier in Nederland waar ik nog nooit een probleem mee gehad heb. Na 6 weken duikt dit pakket echter op in: Canada! Er zit een stempel van Postnl op met de melding dat het adres blijkbaar niet bestaat! Ik heb nog nooit problemen gehad met dit adres! Nu zijn de verzendkosten (die best hoog zijn) dus allemaal weg omdat Postnl het terug stuurt terwijl het adres wat er op staat gewoon correct is! Ik heb nog geen contact met die 'geweldige' klantenservice van ze, maar dit is toch gewoon belachelijk! Ik wil natuurlijk de verzendkosten verhalen op Postnl, maar heeft iemand tips hoe ik dit dan het beste kan aanpakken, want als je een klacht stuurt krijg je toch alleen maar een copy-paste mail terug van ze....
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wéér problemen met Postnl!
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: wéér problemen met Postnl!
Ik denk dat "weer" in de titel niet juist is - beter zou zijn 'nog steeds' of 'doorlopende'..
PostNL begint echt op een probleem te lijken - jammer alleen dat ze nog zo`n groot deel uitmaken van de post en pakketmarkt.. al zal dat niet zo heel lang meer duren.
PostNL begint echt op een probleem te lijken - jammer alleen dat ze nog zo`n groot deel uitmaken van de post en pakketmarkt.. al zal dat niet zo heel lang meer duren.
-
Leo The Emperor
Je kunt toch ook gewoon een pakketje of document via DHL, TNT of UPS, ... laten bezorgen ?vampire75 schreef:Zo als elke Nederlander zijn wij zo goed als verplicht om gebruik te maken van de waardeloze service van Postnl als het om bezorging aan komt
-
Bob Schurkjens
Dit is een probleem tussen de verzender (=betaler) en Canada Post. Vraag de verzender het pakket nogmaals en dit keer gratis aan te bieden bij Canada Post.