LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WEHKAMP RETOUR VERMIST???

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Sultantsk

WEHKAMP RETOUR VERMIST???

Ongelezen bericht door Sultantsk »

Hoi, ik heb op 9 mei 2014 Samsung Galaxy NotePRO 12.2 tabletBestelnr. 862-02-323 besteld . na ongeveer 1 week te hebben gebruikt en niet tevreden heb ik een retour ophaling opdracht gegeven aan wehkamp. op 20 mei is het pakketje met daarin de tablet en een lg telefoon opgehaald. na 1 week was de lg telefoon verwerkt retour maar de tablet is na nu anderhalf maand nog steeds niet verwerkt.

ik heb wehkamp gebeld en de retour brief opgestuurd en na 3 weken later nog steeds geen bericht.

wil graag verder geholpen worden

Webcarewehkamp.nl

Re: WEHKAMP RETOUR VERMIST???

Ongelezen bericht door Webcarewehkamp.nl »

Goedemorgen Sultantsk,

Ik vind het erg vervelend voor je dat je retourzending (nog) niet verwerkt is. Graag kijk ik wat ik hierin voor je kan betekenen. Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag je klantnummer of postcode en huisnummer en een verwijzing naar dit topic op [email protected].

Ik zie je bericht graag tegemoet.

webcareteam wehkamp.nl

trail46

Re: WEHKAMP RETOUR VERMIST???

Ongelezen bericht door trail46 »

@WebcareWehkamp
Eerst zelf maar even een goedkeuring aanvragen. Zo weet niemand bij wie de verstuurde gegevens terecht komen.Een goede zaak vind ik.

Bericht door TROS Radar » 01 jul 2014 14:08
Bedrijven kunnen vanaf heden hun account op het Radar-forum laten verifiëren. Een geverifieerd account garandeert de identiteit van het bedrijf op het forum van Radar.

Geverifieerde accounts bevatten een groen vinkje achter hun forumnaam.

Om in aanmerking te komen voor een geverifieerd account moet;
1. .. het forumaccount gekoppeld zijn aan een officieel bedrijfs-e-mailadres
2. .. een verzoek verstuurd worden vanaf ditzelfde e-mailadres
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 0&t=147472

Gesloten