Hallo,
Ik heb een vraagje ik heb namelijk een tijdje geleden een bed bij wehkamp gekocht. Heb toen mijn mobile telefoonnummer achtergelaten om de bezorgtijd doorgebeld te krijgen. Een aantal weken later wordt ik gebeld door calcentermedewerktster die aanbiedingen van Energie direct aanbied heb gevraagd hoe ze aan nummer kwam en je raad het al van Wehkamp doorgekregen. Afgelopen maand nog gebeld door Hotelbon mag Wehkamp zomaar nummers doorgeven dat was mijn vraag.
groetjes,
Bernadine
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wehkamp
Re: wehkamp
vreemd ik ben al 22 jaar bij wehkamp ...en ben nog nooit door enige maatschappij gebeld....weet je wel zeker dat het van wehkamp afkomstig is???
-
Re: wehkamp
Uw persoonsgegevens zijn opgenomen in het klantenbestand van Wehkamp, zodat wij u kunnen informeren over interessante aanbiedingen. Indien u dit niet wenst, laat u dit ons weten via e-mail [email protected] of telefoon 038 - 4 264 777. Verder gebruiken wij uw persoonsgegevens voor het uitvoeren van de overeenkomst en risicobeheer. U heeft recht op inzage en verbetering. Vragen om inzage in uw gegevens of klachten over privacy richt u aan Wehkamp bv, Afdeling Klantenservice, Postbus 400, 8000 AK Zwolle. Het klantenbestand is als persoonsgegevensverwerking aangemeld bij het College Bescherming Persoonsgegevens te Den Haag. Meldingsnummers: m1025378 (marketing-activiteiten), m1025366 (uitvoeren van overeenkomsten) en m1025381 (verwerking met het oog op risicobeheer).
Verder bewaren en gebruiken we alle informatie, die u vrijwillig via onze site aan ons verstrekt, ten behoeve van marketing- en servicedoeleinden (volgens onze algemene voorwaarden). Als u ons via onze site uw postadres en/of uw telefoonnummer meedeelt, kunt u daarom periodiek selectieve mailings en catalogi van ons ontvangen en/of kunnen we u telefonisch benaderen met informatie over onze producten en diensten. Als u dergelijke informatie (per post en/of telefoon) niet wenst te ontvangen, kunt u daarvoor contact met ons opnemen. We hebben partners en speciale relaties met derden op internet, maar verstrekken hen nooit uw persoonsgegevens, noch ontvangen we de gegevens die u aan deze derden verstrekt (tenzij anders is aangegeven en/of noodzakelijk is).
Ik zou de klantenservice van Wehkamp eens bellen? Het kan natuurlijk,.... als dát dan inderdaad de "speciale relaties" zijn ofzo. Maar anders weet ik het ook niet?
Anders een klein telefoontje naar Wehkamp ... en dat zou dan voldoende moeten zijn lijkt me. 038 - 4 264 777
Succes!