LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] weigeren aangetekende aansprakelijkheidsstelling
-
weigeren aangetekende aansprakelijkheidsstelling
Wie kan mij helpen. Ik heb middels een aangetekende brief iemand aansprakelijk willen stellen. Maar de ontvanger heeft de brief geweigerd. Wat nu?
Re: weigeren aangetekende aansprakelijkheidsstelling
Volgens mij maakt dat geen verschil. Jij kunt bewijzen dat je het aangetekend verzonden hebt en dus dat de aangeklaagde had kunnen weten dat je hem aanklaagt. Als hij of zij dat weigert lijkt me dat niet jou probleem.
-
Inderdaad het maakt niks uit, hij zal toch aansprakelijk gesteld worden. 

Als iemand de brief weigert zullen ze ook wel op de hoogte zijn van de inhoud.
En sowieso, volgens mij kan je niet veel meer doen.. als iemand het weigert is het duidelijk.
En sowieso, volgens mij kan je niet veel meer doen.. als iemand het weigert is het duidelijk.
Dit is duidelijk wie er nu fout is!...
Als iemand je aangetekende brief niet accepteert, heeft deze gene iets te verbergen, we weten hier niet waar het over handeld, echter mijn gevoel verteld dat jíj aardig sterk staat, als het tot een confrontatie komt!.
Als iemand je aangetekende brief niet accepteert, heeft deze gene iets te verbergen, we weten hier niet waar het over handeld, echter mijn gevoel verteld dat jíj aardig sterk staat, als het tot een confrontatie komt!.