LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] western union

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
dartkoning

western union

Ongelezen bericht door dartkoning »

deze mail krijg ik nu enkele dagen terwijl ik geen account heb bij deze maatschappij.

Om de veiligheid te waarborgen van onze online klanten database vragen wij uw login informatie te valideren.

U bent verplicht om onze online validatie formulier in te vullen door te klikken op de volgende link.

Klik hier om het online formulier te openen

Opmerking: Deze beveiligingsmaatregel is bedoeld om uw persoonlijke informatie te beschermen tegen onrechtmatig gebruik door anderen.

Gelieve alle gegevens correct in te vullen om blokkering van uw rekening te voorkomen.

Hartelijk dank voor uw medewerking

[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Western Union, Netherlands

marcel75

Re: western union

Ongelezen bericht door marcel75 »

Gewoon negeren. Is een scammail!

Erwin uit Oosterhout

Ongelezen bericht door Erwin uit Oosterhout »

die krijg ik ook regelmatig (1x per maand).
Gewoon negeren/ verwijderen en klaar.

Roned70

Ongelezen bericht door Roned70 »

Ik heb deze mail al een keer of 5/6 gehad vandeweek in diverse uitvoeringen.
Thuis de waarschuwing gegeven dit soort mails niet te openen, maar gelijk te verwijderen.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

scam

marcelenpatrick

Ongelezen bericht door marcelenpatrick »

Wij hebben deze mail ook van de Western Union ontvangen. Steeds een herinnering met uiteindelijk een mail "account geblokkeerd". En dat terwijl we niets bij een Western Union lopen hebben. Een reactie naar de afzender [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]is undeliverable.... Vreemd! Nog meer mensen met deze mails...?

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

marcelenpatrick schreef:Wij hebben deze mail ook van de Western Union ontvangen. Steeds een herinnering met uiteindelijk een mail "account geblokkeerd". En dat terwijl we niets bij een Western Union lopen hebben. Een reactie naar de afzender [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] is undeliverable.... Vreemd! Nog meer mensen met deze mails...?
Niet op reageren in de toekomst, door te antwoorden heb je die spammers bevestigd dat je emailadres werkt, en zal je alleen maar meer krijgen. Vermoedelijk is iemand waar die persoon in het adresboek staat besmet, en gebruiken ze één van die adressen als willkeurige afzender. Die kan er dus ook niks aan doen.

stap50per

Ongelezen bericht door stap50per »

niet alleen van western union nog van meerdere bedrijven zoals banken

NIET OP REAGEREN EN VERWIJDEREN

peter1910

Ongelezen bericht door peter1910 »

Hallo , mijn western union pas is geblokkeerd en kan of wil niet opgeheven worden vanwege oeverheids redenen. ik heb western union aantal keren gevraagd wie mijn pas blokkeerd ze willen mij niets vertellen ben zelfs naar juridische loket geweest met deze probleem zelfs zij kondne mij niet helpen ik heb toen een formulier gekregen van western union die ik moets invullen naar wie ik geld gestuurd had en waarom ik heb het netjes ingevuid en terug gestuurd en tot nu toe is pas geblokkeerd wie kan mij hierbij helpen.

peter1910

Ongelezen bericht door peter1910 »

ik heb afgelopen vrijdag een film besteld op kijk.nl en heb betaling gedaan maar de site geef storing aan van error 6030. heb kijk.nl elke dag een mail gestuurd met deze mededeling maar ze reageren niet op mijn mail. vindt een slechte zaak geef mij dan geld terug dan sluit ik kijk.nl af.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

peter1910 schreef:ik heb afgelopen vrijdag een film besteld op kijk.nl en heb betaling gedaan maar de site geef storing aan van error 6030. heb kijk.nl elke dag een mail gestuurd met deze mededeling maar ze reageren niet op mijn mail. vindt een slechte zaak geef mij dan geld terug dan sluit ik kijk.nl af.
Hoezo heeft dit met Western Union spam te maken?

Gesloten