LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wichelroede - Aardstralen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Annemiek_Brauers
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 jan 2006 17:13

Wichelroede - Aardstralen

Ongelezen bericht door Annemiek_Brauers »

Hallo,

<Bericht verwijderd>

Alvast harelijk dank voor de moeite.

Met vriendelijke groeten,

Annemiek Brauers
Laatst gewijzigd door Annemiek_Brauers op 03 feb 2012 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Wichelroede - Aardstralen

Ongelezen bericht door Jonjo »

Was het misschien een handelaar in zware metalen? Of sliepen jullie niet goed? Sprookjes zijn te beluisteren en te zien in de Efteling.

Annemiek_Brauers
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 jan 2006 17:13

Re: Wichelroede - Aardstralen

Ongelezen bericht door Annemiek_Brauers »

<Bericht verwijderd>

Alvast hartelijk dank,

Annemiek
Laatst gewijzigd door Annemiek_Brauers op 03 feb 2012 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Wichelroede - Aardstralen

Ongelezen bericht door ronald g »

Zijn er gezondheidsklachten, ik begrijp het niet helemaal. ben dan ook geen wichelaar.

Annemiek_Brauers
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 jan 2006 17:13

Re: Wichelroede - Aardstralen

Ongelezen bericht door Annemiek_Brauers »

<Bericht verwijderd>
Laatst gewijzigd door Annemiek_Brauers op 03 feb 2012 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Wichelroede - Aardstralen

Ongelezen bericht door ronald g »

Ik denk het wel maar als u een tijd buitenshuis bent bijvoorbeeld op vakantie, nemen de klachten dan af? dit is wel belangrijk. als deze man veel geld gaat vragen is er iets niet in de haak.

Annemiek_Brauers
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 jan 2006 17:13

Re: Wichelroede - Aardstralen

Ongelezen bericht door Annemiek_Brauers »

<Bericht verwijderd>
Laatst gewijzigd door Annemiek_Brauers op 03 feb 2012 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Wichelroede - Aardstralen

Ongelezen bericht door ronald g »

Als ik het zo lees zou ik niet met deze man doorgaan.
En wel hierom u heeft gezondheids klachten dat is een gegeven. Kom ik binnen als de man die het oplost, ik vraag wat er aan scheelt en voor een bedrag los ik het wel op. Vervolgens ga ik het huis door met mijn wichelroede en ojè alles fout. Nu kan ik dat wel oplossen maar er zit een bedrag aan vast. Uw gezondheid gaat boven alles en daar maak ik dan handig gebruik van. Het is geen leuk verhaal, het enige wat ik nog wil zeggen ik hoop dat u een goede medisch behandelaar vindt en met die malloot niet verder gaat.
Ronald

Annemiek_Brauers
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 jan 2006 17:13

Re: Wichelroede - Aardstralen

Ongelezen bericht door Annemiek_Brauers »

<Bericht verwijderd>

Bedankt voor je interesse,

Annemiek
Laatst gewijzigd door Annemiek_Brauers op 03 feb 2012 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Wichelroede - Aardstralen

Ongelezen bericht door ronald g »

Bedankt Annemiek. Maar ik vondt een waarschuwing wel op zijn plaats. Veel succes met een goede oplossing.
Ronald.

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: Wichelroede - Aardstralen

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Hallo Annemiek, moet die plaat persé van lood zijn? Mag het niet gewoon staal zijn?

Groeten Belinda

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Wichelroede - Aardstralen

Ongelezen bericht door NAK »

Annemiek,

Ik snap je vertwijfeling. Zelf heb ik ruim 25 jaar geleden nagenoeg het zelfde mee gemaakt in mijn gezin.
Naar aanleding van vele lichamelijke ongemakken van mijn vrouw en één van de kinderen, hebben wij zo'n persoon over de vloer gehad die aan de hand van zijn knikkende stokje wist te vertellen wat er aan de hand was.
(Toevallig) was het onder ons huis vergeven van de aardstralen. Volgens hem lag de oorzaak in het feit dat het vroeger altijd weiland geweest was.
Vreemd dat deze stralen dan alleen onder ons huis zaten, en onder de overige 1000 woningen geen, niet waarneembaar waren.

In het begin had ik de neiging nog enige waarde te hechten aan zijn uitspraken, maar toen hij net iets te vaak begon te herhalen dat zijn consult wel fl 25,-- per uur kostte, ging bij mij een lampje branden.
Zeker toen hij ook nog meerdere malen aangaf bij welke specialst ik de beschermende middelen kon kopen.
Om mijn gezin tegen verdere onzin te beschermen heb ik hem toen snel de deur uit gezet.

De gezondheidsproblemen van mijn vrouw en dochter waren niet over.
Maar regulier medisch onderzoek wees later uit dat zij daadwerkelijk iets mankeerden.
Zij hadden beide last van hun schildklier en dat was met tabletten te behandeld en niet met wichelroedes en zilverpapier.

Mijn advies aan jou is, geloof van zo'n persoon wat je wilt geloven, maar laat ook een medische controle uitvoeren.
Via een simpel bloedonderzoek kan men vaststellen of er iets aan de hand is met de schildklier.
Een klein orgaantje in je hals dat grote problemen kan veroorzaken als het van slag is.

Succes

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Wichelroede - Aardstralen

Ongelezen bericht door karr-2 »

Aardstralen? Ik zou eens een afspraak maken met een goede psychiater, na een paar gesprekken ben je van alle problemen af. En anders zijn er altijd de mannen met witte jassen nog.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Wichelroede - Aardstralen

Ongelezen bericht door ronald g »

Karr mensen die niet meer weten waar ze met hun gezondheids klachten naar toe kunnen grijpen alles aan. In dit geval vind ik uw reactie volkomen zinloos.

gast500
Berichten: 216
Lid geworden op: 31 jul 2004 16:51

Re: Wichelroede - Aardstralen

Ongelezen bericht door gast500 »

HAHAHHAAAAHHHHAAA, wichelroedelopers? Da's leuk dat ik dat hier lees! Daar ga ik ook m'n geld maar mee verdienen. Da's makkelijk binnenhalen!!:

Oooh mevrouwtje, mijn wichelroede laat duidelijk zien dat u op een enorme aardstraal zit.

Ach meneer, volgens de wichelroedemethode moet u van uw slaapkamer een woonkamer maken, slapen in de garage en de keuken verplaatsen naar de schuur.

MENSEN, GA MET BEIDE BENEN OP DEZE AARDKLOOT STAAN EN WORDT WAKKER. U LAAT HET ZICH GEBEUREN: OPLICHTING!! En men pakt de zwakkeren in de samenleving. Zij die er gevoelig voor zijn.

-margriet-
Berichten: 166
Lid geworden op: 25 okt 2005 14:39

Re: Wichelroede - Aardstralen

Ongelezen bericht door -margriet- »

waarom zouden ze nou juist alle waterleidingen die van lood waren hebben willen vervangen?? :roll: :?: :idea:

Annemiek_Brauers
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 jan 2006 17:13

Re: Wichelroede - Aardstralen

Ongelezen bericht door Annemiek_Brauers »

<Bericht verwijderd>
Laatst gewijzigd door Annemiek_Brauers op 03 feb 2012 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.

gast500
Berichten: 216
Lid geworden op: 31 jul 2004 16:51

Re: Wichelroede - Aardstralen

Ongelezen bericht door gast500 »

waarom zouden ze nou juist alle waterleidingen die van lood waren hebben willen vervangen??
En van die waterleidingen ... Ik weet het niet.
Het is duidelijk: je laat je gewoon (graag) in de maling nemen!! Ga wakker worden en denk eens helder, dat scheelt al heel veel!

osseworst
Berichten: 157
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:10

Re: Wichelroede - Aardstralen

Ongelezen bericht door osseworst »

Op het gevaar van hoon en smaad door zogenaamde nuchtere mensen....

Een aantal jaren geleden had ik veel last van moeheid en elke dag keelpijn, om gek van te worden. Een hoop onderzoeken gehad, zoals bloedonderzoek. Er was geen reden te vinden.
Uiteindelijk naar een homeopaat gegaan, die mij adviseerde mijn huis op aardstralen te controleren. Als 'nuchter' persoon dacht ik: heb ik weer, daar geloof ik niet in.
Maar mijn vrouw maakte toch een afspraak. Dus kwam er iemand die de boel bij ons in huis kwam meten. Hij gaf de plaatsen aan waar aardstralen liepen. Blijkbaar merkte hij mijn scepsis, en gaf mij de stokjes om het zelf eens te proberen. Tot mijn verbazing gingen de stokjes bewegen op dezelfde plaatsen die hij had aangegeven.
Op de slaapkamer bleek een aardstraal te lopen precies op de plek waar ik sliep. De volgende dag hebben we het bed verplaatst, en een tijdje later waren alle klachten verdwenen. Kwam het daardoor, of was er een andere reden, we zullen het nooit weten. Feit is dat ik na meer dan een jaar eindelijk van mijn klachten af was.

Annemiek, ik weet geen oplossing voor jouw probleem. Dit is bedoeld om jou te steunen. Jammer dat sommige mensen, zonder enige kennis van zaken, direct met hun oordeel klaarstaan, dan wel menen lollig te zijn.

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: Wichelroede - Aardstralen

Ongelezen bericht door Jan1 »

Blijkbaar merkte hij mijn scepsis, en gaf mij de stokjes om het zelf eens te proberen. Tot mijn verbazing gingen de stokjes bewegen op dezelfde plaatsen die hij had aangegeven.

Deze ervaring heb ik ook, bij een demonstratie die gegeven werd bij het grote hunebed bij Borger, tot mijn verbazing reageerden de ijzerdraadjes in mijn hand ook op de zogenoemde leilijnen. De mevrouw die de demonstratie gaf, had er ook geen verklaring voor, maar het feit is er. Of deze lijnen invloed hebben op je welzijn en/of gezondheid dat weet ik niet.

Gesloten