LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft ervaring met de TomTom GO navigatiesysteem?
Wie heeft ervaring met de TomTom GO navigatiesysteem?
Ik heb een navigatiesysteem nodig, maar heb niet veel geld.
Nu vraag ik mij af, ik ben al wat ouder, is dit voor mij een goede keuze?
Het gebruikers gemak voor oudere dus, en voldoet het aan wat er gezegt word, van deur tot deur.
Zijn er aparte dingen bij nodig, of zijn ze compleet, wie weet er wat over.
Ik kan nergens een test vinden hierover n.m.
Nu vraag ik mij af, ik ben al wat ouder, is dit voor mij een goede keuze?
Het gebruikers gemak voor oudere dus, en voldoet het aan wat er gezegt word, van deur tot deur.
Zijn er aparte dingen bij nodig, of zijn ze compleet, wie weet er wat over.
Ik kan nergens een test vinden hierover n.m.
-
Re: Wie heeft ervaring met de TomTom GO navigatiesysteem?
Neem dan een wegenkaart dat is het goedkoopste.Ik heb een navigatiesysteem nodig, maar heb niet veel geld.
Moeilijk te lezen een kaart als je oud bent helaas.
Vroeger had ik er geen problemen mee.
Ik wil er eentje tweedehands kopen, vandaar mijn vraag
Vroeger had ik er geen problemen mee.
Ik wil er eentje tweedehands kopen, vandaar mijn vraag
En wat denk je van een routeplanner op internet???????
Misschien een vreemde vraag: Nog niet te oud om autui te rijden????
Misschien een vreemde vraag: Nog niet te oud om autui te rijden????
-
Te oud en geen geld maaaaar wel een auto en op internet. Nou niet zielig doen hoor want klagers hebben geen nood
Ik denk dat de Tom Tom een goed alternatief is. Hij is zeer simpel te bedienen met grote iconen. Voor de rest is het beeld niet meer nodig omdat er een duidelijke en harde spraak in zit. Hij is makkelijk aan te brengen
Nee ik ben geen verkoper. Ik heb zelf een vast systeem in mijn auto maar heb de Go een aantal maanden in een andere auto gebruikt.
Mvrgr
Nee ik ben geen verkoper. Ik heb zelf een vast systeem in mijn auto maar heb de Go een aantal maanden in een andere auto gebruikt.
Mvrgr
ejwedje, Bedankt voor je fijne en correcte antwoord.
Daar kunnen de andere nog een voorbeeld aan nemen.
Ik zat ook al aan een tweede merk tedenken, maar ben de naam even kwijt, iets met nav of zo iets.
Die is iets groter, en heeft een ietsje breder schermpje.
Maar ik lees veel over die TOM TOM, en vandaar mijn vraag, aan iemand, die hem ook echt heeft uitgeprobeert.
En voor de andere heren, ik heb een tweede hands autootje, en internet ja, mag ik??
Kijk eerst eens naar jullie eigen koopgedrag, voordat jullie een ander af gaan katten.
Als ik geld had kocht ik wel een nieuwe TOM TOM..
Daar kunnen de andere nog een voorbeeld aan nemen.
Ik zat ook al aan een tweede merk tedenken, maar ben de naam even kwijt, iets met nav of zo iets.
Die is iets groter, en heeft een ietsje breder schermpje.
Maar ik lees veel over die TOM TOM, en vandaar mijn vraag, aan iemand, die hem ook echt heeft uitgeprobeert.
En voor de andere heren, ik heb een tweede hands autootje, en internet ja, mag ik??
Kijk eerst eens naar jullie eigen koopgedrag, voordat jullie een ander af gaan katten.
Als ik geld had kocht ik wel een nieuwe TOM TOM..
Karin@,
Naturlijk mag je Karin@, maar zo achterlijk ben je toch kennelijk niet.
Als je hier op deze manier, een beetje oud en een beetje zielig, je vraag deponeert, ben je kennelijk ook wel in staat je eigen keuze te maken...! Heb je ws. allang je keuze gemaakt...!!
Van mij mag je hoor, maar wees dan niet ontdaan als anderen je niet helemaal serieus nemen.!
Naturlijk mag je Karin@, maar zo achterlijk ben je toch kennelijk niet.
Als je hier op deze manier, een beetje oud en een beetje zielig, je vraag deponeert, ben je kennelijk ook wel in staat je eigen keuze te maken...! Heb je ws. allang je keuze gemaakt...!!
Van mij mag je hoor, maar wees dan niet ontdaan als anderen je niet helemaal serieus nemen.!
Zielig
Moet jij een zonnetje voorstellen??
Sorry, maar ik vroeg alleen om wat informatie, omdat ik in dergelijke moderne dingen niet thuis ben.
Ja ik ben oud, en word gereden, en ben ik zielig omdat ik iets tweedehands wil kopen !!!
Leer eerst eens de normen van fatsoen, of zeg tegen dingen tegen je eigen opa en oma, dan kunnen jullie zien, hoe onbeschoft deze reactie's van jullie zijn.
ejwedje, ik zal hier verder niet meer op reageren, bedankt voor jouw vriendelijke uitleg.
Moet jij een zonnetje voorstellen??
Sorry, maar ik vroeg alleen om wat informatie, omdat ik in dergelijke moderne dingen niet thuis ben.
Ja ik ben oud, en word gereden, en ben ik zielig omdat ik iets tweedehands wil kopen !!!
Leer eerst eens de normen van fatsoen, of zeg tegen dingen tegen je eigen opa en oma, dan kunnen jullie zien, hoe onbeschoft deze reactie's van jullie zijn.
ejwedje, ik zal hier verder niet meer op reageren, bedankt voor jouw vriendelijke uitleg.
Heb al 1 1/2 jaar ervaring met TomTom in combinatie met een PDA. Bevalt me erg goed, zelfs bij wegomleggingen kom ik altijd weer goed terecht! Heb wel een update gekocht!
-
De Tom Tom GO is zeer gebruikersvriendelijk.
Het updaten en degelijke vereist iets meer kennis, maar hoeft natuurlijk niet zo vaak te gebeuren, dus als u eventueel iemand heeft die u daar bij kan helpen, dan moet het geen probleem zijn.
Mijn moeder is ook absoluut niet handig met mobiele telefoons en dergelijke, maar zij gebruikt hem nu al zeker een jaar tot volle tevredenheid.
Ik heb de upgrade en de flitspaallocaties er op gezet voor de rest gaat het allemaal "vanzelf".
Het updaten en degelijke vereist iets meer kennis, maar hoeft natuurlijk niet zo vaak te gebeuren, dus als u eventueel iemand heeft die u daar bij kan helpen, dan moet het geen probleem zijn.
Mijn moeder is ook absoluut niet handig met mobiele telefoons en dergelijke, maar zij gebruikt hem nu al zeker een jaar tot volle tevredenheid.
Ik heb de upgrade en de flitspaallocaties er op gezet voor de rest gaat het allemaal "vanzelf".
-
Nee zeker niet maar waarom moet je, als je iets wilt weten/kopen, vermelden dat je oud bent en geen geld hebt, dat doe je toch met een bepaalde redenJa ik ben oud, en word gereden, en ben ik zielig omdat ik iets tweedehands wil kopen !!!
haas en Renaultfreak, hartstikke bedankt voor jullie uitleg.
Dankzij jullie weet ik genoeg.
reintje vitesse.
Ik vermeldde dat ik al ouder was, alleen om het feit, of ik er mee om kon gaan.
Het is tenslotte erg kleine electronica, ik weet ook niet alles van mijn computer af.
Nieuw is voor mij te duur, nooit gehoord dat mensen het daarom tweedehands moeten kopen?
Is dat een schande?
Ik kom er tenminste recht voor uit, en zal niet weten wat daar fout aan is.
Want voor die zelfde prijs, word ik belazerd met een aankoop.
Ik hoop dat je tevreden bent met mijn uitleg.
Dankzij jullie weet ik genoeg.
reintje vitesse.
Ik vermeldde dat ik al ouder was, alleen om het feit, of ik er mee om kon gaan.
Het is tenslotte erg kleine electronica, ik weet ook niet alles van mijn computer af.
Nieuw is voor mij te duur, nooit gehoord dat mensen het daarom tweedehands moeten kopen?
Is dat een schande?
Ik kom er tenminste recht voor uit, en zal niet weten wat daar fout aan is.
Want voor die zelfde prijs, word ik belazerd met een aankoop.
Ik hoop dat je tevreden bent met mijn uitleg.
Karin@,
Ja ik ben normaliter "zonnig", maar...je zegt gereden te worden, wie is dan afhankelijk van de "Tom Tom"---een andere bejaarde die jou rijdt en ook geen kaart kan lezen??
Dus twee bejaarden in een "autootje"--- van mij mogen jullie hoor, ik blijf echt wel achter jullie zonder me te ergeren...!!! Geen probleem.
Liefs zonnetje.
Ja ik ben normaliter "zonnig", maar...je zegt gereden te worden, wie is dan afhankelijk van de "Tom Tom"---een andere bejaarde die jou rijdt en ook geen kaart kan lezen??
Dus twee bejaarden in een "autootje"--- van mij mogen jullie hoor, ik blijf echt wel achter jullie zonder me te ergeren...!!! Geen probleem.
Liefs zonnetje.
Ja zonnetje, wij zijn alle twee oud, begrijp je het nu beter?
Eerst moeten wij de bril afzetten, dan proberen een kaart te lezen, dus waarom niet een beetje gemak, ook voor ons.
Wij zijn nog niet te oud, om ook nog een beetje te genieten van ons restantje leven.
Ik heb ook een mobieltje, maar verder als het telefoonboek kom ik niet, dat laat ik aan de jongeren over, maar ik kan bellen, en gebeld worden, en daar gaat het om.
Wij willen gewoon ook een klein beetje plezier, maar ook een beetje modern gemak.
Eerst moeten wij de bril afzetten, dan proberen een kaart te lezen, dus waarom niet een beetje gemak, ook voor ons.
Wij zijn nog niet te oud, om ook nog een beetje te genieten van ons restantje leven.
Ik heb ook een mobieltje, maar verder als het telefoonboek kom ik niet, dat laat ik aan de jongeren over, maar ik kan bellen, en gebeld worden, en daar gaat het om.
Wij willen gewoon ook een klein beetje plezier, maar ook een beetje modern gemak.
Karin@,
Als je dit allemaal zelf intypt en beargumenteert, heb ik zeker bewondering voor je (jullie) als "ouderen" en zal ik ook zeker niet proberen jullie zo snel mogelijk "voorbij te racen".
"I rest my case"...!
Zo niet tja... blijven forums toch wel nuttig (soms).
Groetjes zonnetje.
Als je dit allemaal zelf intypt en beargumenteert, heb ik zeker bewondering voor je (jullie) als "ouderen" en zal ik ook zeker niet proberen jullie zo snel mogelijk "voorbij te racen".
"I rest my case"...!
Zo niet tja... blijven forums toch wel nuttig (soms).
Groetjes zonnetje.
Laatst gewijzigd door zonnetje2 op 10 nov 2005 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Dank je zonnetje, inderdaad, ik heb de laatste jaren veel geleerd over de computer, al zijn er bepaalde dingen die ik echt niet kan, maar ik probeer het wel.
Maar.....daar is systeemherstel weer goed voor, en anders de mensen van een helpfotum die mij altijd weer op het goede spoor zetten.
En, zo zie je maar, je bent nooit te oud om te leren.
Ook opa's en oma's leren met modern apparatuur om te gaan, zij het soms met wat hulp.
Hallo,
Als je wat goeds wil en niet te duur, is een PDA de oplossing.
En dat heb ik het over de MIO168, daar zit een gps antenne op,
werkt heel goed!!!
Je hebt ze vaak in de reclame, met dan de navigator of route66 er al opstaan.
Ik had de op de mio de route66 erop, maar deze heb ik eraf gehaald
omdat je via internet de weinig updates had.
TomTom heeft dat wel, goede updates en vooral dat je de flitspalen ook er bij kan zetten, zodat je 300m voor de flitspaal er een waarschuwing komt.
dussssssss kies je een vaste tomtom, of een pda? waar meer mogelijkheden mee zijn.
gegroet
Als je wat goeds wil en niet te duur, is een PDA de oplossing.
En dat heb ik het over de MIO168, daar zit een gps antenne op,
werkt heel goed!!!
Je hebt ze vaak in de reclame, met dan de navigator of route66 er al opstaan.
TomTom heeft dat wel, goede updates en vooral dat je de flitspalen ook er bij kan zetten, zodat je 300m voor de flitspaal er een waarschuwing komt.
dussssssss kies je een vaste tomtom, of een pda? waar meer mogelijkheden mee zijn.
gegroet
-
Hoi,
Ik heb ook ok Mio 168 en de bijgeleverde CD's 1 en 2 van Mio map, ik kan ook niet up daten, hoe heb jij dat gedaan met Tom Tom?
Gr. Reintje
Ik heb ook ok Mio 168 en de bijgeleverde CD's 1 en 2 van Mio map, ik kan ook niet up daten, hoe heb jij dat gedaan met Tom Tom?
Gr. Reintje
mmichael Schreef
Mijn zoon kan dit allemaal gelukkig doen, maar hoe en waar haal je dan je updates?
TomTom heeft dat wel, goede updates en vooral dat je de flitspalen ook er bij kan zetten, zodat je 300m voor de flitspaal er een waarschuwing komt. die flitspalen melder, bespaard ons wel een heleboel, dus erg handig.
En wat houd route 66 in
------------
Ik heb al veel over deze MIO gelezen, en ze zijn inderdaad niet duur, maar je schrijft, dat je er geen updates mee binnen kan halen via internet?
Of lees ik dit verkeerd, groetje Karin@
Mijn zoon kan dit allemaal gelukkig doen, maar hoe en waar haal je dan je updates?
TomTom heeft dat wel, goede updates en vooral dat je de flitspalen ook er bij kan zetten, zodat je 300m voor de flitspaal er een waarschuwing komt. die flitspalen melder, bespaard ons wel een heleboel, dus erg handig.
En wat houd route 66 in
------------
Ik heb al veel over deze MIO gelezen, en ze zijn inderdaad niet duur, maar je schrijft, dat je er geen updates mee binnen kan halen via internet?
Of lees ik dit verkeerd, groetje Karin@