LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie kent Funtime Getaway of Sunshine Travel Escapes

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Yvette van O.

Wie kent Funtime Getaway of Sunshine Travel Escapes

Ongelezen bericht door Yvette van O. »

Ik ben zojuist gebeld door Funtime Getaways. Een Amerikaans bedrijf die een reis naar Orlando aan zou bieden. In mijn geval heb ik een reis naar Orlando, Daytona Beach en Fort Lauderdale gewonnen. :o
Het enige ik hoefde te doen waren mijn gegevens te geven (naa, adres, woonplaats en visanummer).

Is dit iemand anders ook overkomen of is dit zo'n leuke instinker en je er nooit meer iets van hoort?

Groetjes,

Maarschalk

Re: Wie kent Funtime Getaway of Sunshine Travel Escapes

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Niet doen.
Heb je ooit bij dit bedrijf aan een prijsvraag meegedaan?
Zo nee, waarom bellen ze je dan? Ben je op eeen of andere mysterieuze wijze in hun bestand terecht gekomen en dan ook nog diegene zijn die de prijs wint?
En dan moet je nog je visacard nummer opgeven. Waarom eigenlijk? Waarom hebben ze dit nodig?

Er circuleren hierover genoeg berichten rond op het internet, niet doen.

Yvette van O.

Ongelezen bericht door Yvette van O. »

Maarschalk bedankt.
Mijn man heeft gelijk contact opgenomen met onze credit card maatschappij. Zij bevestigden dat het enige doel is reizen verkopen waarna het geld z.s.m. op je credit card geboekt wordt. Niks prijs gewonnen, gewoon betalen.
Wat zij konden doen is onze card blokkeren voor telefonische en internetbetalingen.
Ze hadden deze avond al eerder een soortgelijk telefoontje van een klant gehad. Bij deze persoon was het bedrag gelijk geboekt. Wij hebben dus geluk gehad.
Geadviseerd wordt om te bellen (naar Amerika) om duidelijk aan te geven dat je de reis absoluut niet wilt. Het gebruikelijke touwtrekken zal dan wel volgen, dus hebben wij eerder genoemde blokkering laten uitvoeren.

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Yvette, heel slim om de betalingen te laten blokkeren.
Gisteravond bij opgelicht was hier een item over.
Als ze vervelend gaan doen laat deze organisatie dan maar aantonen dat jij een reis hebt geboekt en dat het je volledig duidelijk was. Ongetwijfeld kunnen ze dat middels het bandje dat ze hebben laten meelopen toen ze je belden. Niet dus.
Daarna kan je ze ok nog vragen om aan te laten tonen door hun dat jij toestemming hebt gegeven om het gesprek op te nemen.

domin8r

Ongelezen bericht door domin8r »

Kijk maar eens op www.opgelicht.nl onder het kopje "malafide reisbureaus".

Heidegeit

Ongelezen bericht door Heidegeit »

Ik ben dus ook gebeld door onze vrienden van Funtime Agency.
Ook ik had een reis "gewonnen" naar Orlando, Daytona en Fort Lauderdale....en uiteindelijk ben ik nergens meer akkoord gegaan,maar heb wel de tip gekregen om zsm mijn creditcard-afschrijving te controleren. Het rare in mijn geval was, dat ze al mijn gegevens al hadden. Die dame aan de andere kant van de lijn (en wereld) kon zo al mijn gegevens oplezen..heel erg beangstigend.
:?

Uiteindelijk zal het allemaal wel goedkomen,maar je hebt er zo'n enorme rompslomp van...gatverdarrie.
Wijze les voor de volgende keer.

Gesloten