LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] windows email

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Ayla

windows email

Ongelezen bericht door Ayla »

Ik heb een nieuwe computer en daar in is windows email
dus geen outlook meer als voorheen, geeft niet het werkt prima
maar als ik mijn emails ophaal in de inbox zijn er twee vensters terwijl boven de mails nog dicht zijn in in het venster daar onder de inhoud te zien van de mail en dat vind ik zo hinderlijk als er ee mail binnenkomt is het gelijk geopend dus als er ooit een virus is heb ik hem gelijk binnen
vroeger kon ik dat veranderen in extra optie's maar al wat ik doe ik kom er niet uit.
nu is mijn vraag weet iemand hoe ik dir verander in 1 venster
mijn dank is groot alvast

groetjes Ayla

plumber

Re: windows email

Ongelezen bericht door plumber »

Volgens mij moet je ook Windows live Mail erbij hebben.
Anders binnenhalen en dat gebruiken.
Ben ook niet een deskundige hoor maar je moet toch wat.

__oi__

Ongelezen bericht door __oi__ »

Allereerst antwoord op je vraag hoe je het kan aanpassen dat je het bericht niet meteen ziet:
Je moet niet naar 'Extra' gaan maar naar 'Beeld'
klik daar op indeling en vervolgens zie in de tweede helft van de popup dat er een vinkje staat bij 'voorbeeldvenster weergeven'
Dit vinkje weghalen en dan op 'Toepassen' klikken.
De onderste helft van je scherm waarin het bericht dan gedeeltelijk leesbaar is is dan verborgen.

Algemeen: Of je het wel of niet ziet maakt niet uit voor het eventuele virus dat je binnenhaalt. Het is puur visueel. Dus de mail staat al op de computer en mocht er een virus zijn meegestuurd in de tekst dan ben je toch al te laat.. Virussen zitten echter meestal in de bijlages, en worden pas geactiveerd op het moment dat je deze opent.
In beider gevallen geldt dat wanneer je een virusscanner op je pc heb deze mails worden tegengehouden en 'ontsmet'.

Ayla

Ongelezen bericht door Ayla »

Beste _oi_

heel hartelijk bedankt voor het antwoord op mijn vraag ik heb het gelijk toegepast echt fijn.

Ja ik heb wel een virusscan dus zal het wel goed zijn maar het is toch prettig om te horen dat het zo werkt

nogmaals bedankt en zijn er problemen meld ik me grrag weer

vriendelijke groetjes Ayla :D

Gesloten