| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Winpot: geen abonnement, toch een factuur
-
Tonnie Stuij
Winpot: geen abonnement, toch een factuur
Mijn moeder (93) is telefonisch benaderd door iemand van Winpot, ze zou grote prijzen kunnen winnen ipv bekertjes ijs. Kon een maand gratis meespelen! Maar het was geen abonnement of contract...Wat schetst haar verbazing kreeg ze een factuur 24,95 euro. Waarvoor? Brief gestuurd naar een adres in Dordrecht dat in de brief vermeld was waarvoor die 24,95 was, GEEN REACTIE. Wel heeft ze inmiddels 2 aanmaningen ontvangen verhoogd met incassokost van 40 euro en 8,40 euro Btw. Van LogicGo uit Rotterdam. Dit is een callcenter cq incassobureau, 1 eigenaar!! Volgens mij wordt mijn moeder opgelicht.
Zijn er mensen die ook benaderd zijn door WINPOT en wat is jullie ervaring?
Zijn er mensen die ook benaderd zijn door WINPOT en wat is jullie ervaring?
-
stofzuigertje
Re: Winpot: geen abonnement, toch een factuur
Maand gratis dus heeft U op tijd opgezegd dan is er niets aan de hand....
Verder niet reageren en vooral zeggen dat ze nooit op aanbiedingen aan de deur of per telefoon in moet gaan.
De verkoper(ster) werkt op provisie en zal alles beloven zodat U ja zegt.
Gratis en winnen, dat kan niet en nooit op in gaan, voor sprookjes stuur je haar naar Efteling!
Verder niet reageren en vooral zeggen dat ze nooit op aanbiedingen aan de deur of per telefoon in moet gaan.
De verkoper(ster) werkt op provisie en zal alles beloven zodat U ja zegt.
Gratis en winnen, dat kan niet en nooit op in gaan, voor sprookjes stuur je haar naar Efteling!
U hoeft niet te betalen, omdat dit een koop op afstand is betreffende een dienst en dergelijke overeenkomst schriftelijk moeten worden gesloten.
-
Tonnie Stuij
Dank voor de info