LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Woningcorporatie Domesta

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
7812pa1
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 aug 2007 14:39

Woningcorporatie Domesta

Ongelezen bericht door 7812pa1 »

Deze corporatie heeft een website waar je kan aanmelden voor mijn Domesta!

Nu wil ik een account aan maken,
inschrijven kost 10 euro per jaar;
- u betaalt via iDEAL of u geeft Domesta een eenmalige machtiging tot incasso;
- na ontvangst van uw betaling verstrekken we u uw inloggegevens en kunt u een keuze maken voor maximaal vijf woningclusters.

NB. U betaalt elk jaar opnieuw 10 euro als u de inschrijving wilt verlengen.
Verder moet ik ook nog eens mijn belastbare verzamel inkomen op geven.
En mijn BSN nummer , Mag dit allemaal zomaar !

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Woningcorporatie Domesta

Ongelezen bericht door ciske »

Dat mag ja , inschrijven kost nou eenmaal geld.

Winterman
Berichten: 856
Lid geworden op: 15 jan 2012 13:54

Re: Woningcorporatie Domesta

Ongelezen bericht door Winterman »

En is niet verplicht.

7812pa1
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 aug 2007 14:39

Re: Woningcorporatie Domesta

Ongelezen bericht door 7812pa1 »

@Ciske,
Kost geld? ok Maar moeten ze dan mij verzamel inkomsten en mijn BSN nr.Dat ga ik toch niet openbaar op internet zetten!

@Winterman, Ja je hoeft je niet aan te melden, die had ik zelf ook al bedacht.

Vindt het onbegrijpelijk dat men voor een account moet betalen heb veel instellingen waar ik een account heb en hoef daar ook niet voor te betalen!
Gewoon geld klopperij moet zeker aan de website mee betalen .

Nou mij niet gezien, dus Winterman ja niet aan melden.

Fijne weekend iedereen.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Woningcorporatie Domesta

Ongelezen bericht door Emmy75 »

7812pa1 schreef:@Ciske,
Kost geld? ok Maar moeten ze dan mij verzamel inkomsten en mijn BSN nr.Dat ga ik toch niet openbaar op internet zetten!
De gegevens zijn niet openbaar op internet maar heeft de WBV wel nodig. Dat is een vrij normaal gegeven voor een inschrijving. Aan een beschikbare woning zijn inkomenseisen verbonden. Zo krijgt men geen sociale huurwoning als het inkomen te hoog is en krijgt men geen te dure woning als het inkomen te laag is.
7812pa1 schreef: Vindt het onbegrijpelijk dat men voor een account moet betalen heb veel instellingen waar ik een account heb en hoef daar ook niet voor te betalen!
Als u voor zo'n account kiest, schrijft u zich ook in bij die vereniging. De toewijzing van huurwoningen gaat ook op basis van hoe lang iemand al ingeschreven staat, dat is een van de vele criteria die meegewogen worden. Het bedrag dat betaald moet worden, moet betaald worden voor de inschrijving. Dan is bij heel veel WBVen zo.

Niet dat ik het daarmee eens ben, maar het is nu eenmaal zo.

Gesloten