LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] zoekt u werk 0900 nummers.
zoekt u werk 0900 nummers.
ik ben boos
waarom?
Al geruime tijd ben ik zoekende naar een baan als heftruckchauffeur. Tot mijn verbazing zag ik in ons plaatselijk blaadje "De Klaroen" omgeving Alblasserwaard een oproep voor productiewerkers, thuiswerkers en jawel een heftruckchauffeur voor een nieuw te openen thuiswerkcentrale in Alblasserdam. Er stond een telnummer bij, die ik gelijk gebeld heb, nl numer 0900-9999911 dit gesprek kostte 80 cent per minuut. Ik kreeg een bandje met het verzoek een ogenblik te wachten, wat ik ook netjes heb gedaan.
Na een aantal minuten heb ik opgehangen en het op een ander tijdstip weer geprobeerd. Uitkomst weer het zelfde. Hoe langer ik moest wachten hoe bozer ik werd. Inmiddels was mijn telefoonrekening gestegen met tientalle euro's. (Die ik toch al niet veel heb)
Hoe is dit mogelijk????Zij maken misbruik van mensen die graag weer aan de slag willen en een betere financiële toekomst wensen. Hier wordt goed op ingewerkt, waardoor je hen toch echt wil spreken omdat je graag die baan wilt.
Hebben jullie enig idee wat ik kan doen, aangifte bij de politie lijkt wat ver gezocht, hoewel de misdaadgraad tochwel van hoge gehalte is. Ik hoop dat jullie andere werkzoekende kunnen bereiken zodat deze nummers niet meer worden gedraaid. Met een beetje geluk gaan ze snel falliet.
Met boze doch vriendelijke groeten,
Sebastian Verkerk
waarom?
Al geruime tijd ben ik zoekende naar een baan als heftruckchauffeur. Tot mijn verbazing zag ik in ons plaatselijk blaadje "De Klaroen" omgeving Alblasserwaard een oproep voor productiewerkers, thuiswerkers en jawel een heftruckchauffeur voor een nieuw te openen thuiswerkcentrale in Alblasserdam. Er stond een telnummer bij, die ik gelijk gebeld heb, nl numer 0900-9999911 dit gesprek kostte 80 cent per minuut. Ik kreeg een bandje met het verzoek een ogenblik te wachten, wat ik ook netjes heb gedaan.
Na een aantal minuten heb ik opgehangen en het op een ander tijdstip weer geprobeerd. Uitkomst weer het zelfde. Hoe langer ik moest wachten hoe bozer ik werd. Inmiddels was mijn telefoonrekening gestegen met tientalle euro's. (Die ik toch al niet veel heb)
Hoe is dit mogelijk????Zij maken misbruik van mensen die graag weer aan de slag willen en een betere financiële toekomst wensen. Hier wordt goed op ingewerkt, waardoor je hen toch echt wil spreken omdat je graag die baan wilt.
Hebben jullie enig idee wat ik kan doen, aangifte bij de politie lijkt wat ver gezocht, hoewel de misdaadgraad tochwel van hoge gehalte is. Ik hoop dat jullie andere werkzoekende kunnen bereiken zodat deze nummers niet meer worden gedraaid. Met een beetje geluk gaan ze snel falliet.
Met boze doch vriendelijke groeten,
Sebastian Verkerk
Laatst gewijzigd door Sebastian op 09 sep 2005 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: zoekt u werk 0900 nummers.
Sebastian, een bedrijf dat werkelijk mensen zoekt, zet er zijn naam bij en ZEKER geen 0900 nummer. Wees waakzaam.
Sebastian,een oproep voor productiewerkers, thuiswerkers en jawel een heftruckchauffeur voor een nieuw te openen thuiswerkcentrale in Alblasserdam
Het is toe te juichen dat je heel graag wilt werken.
Maar als je de advertentie goed had gelezen had je kunnen zien dat er iets niet klopte.
Ze zoeken een heftruckchauffeur voor een thuiswerkcentrale.
Hoe willen ze dat doen??????
Moet je zelf een heftruck in je bezit hebben????
Moet je daarmee in en rond je huis, want dat is de betekenis van thuiswerk, klussen gaan doen?????
Tip:
Er zijn diverse sites waar je een open sollicitatie kunt plaatsen.
Probeer het daar eens. Dan weet je zeker dat jij niet hoeft te bellen, maar dat je gebeld wordt op het moment dat men geinteresseerd is in je.
Succes
-
Ik schoot ook in de lach toen ik dat las: heftruckchauffeur voor een thuiswerkcentrale.
Toch is het theoretisch mogelijk. Spullen die door mensen THUIS worden verpakt of in elkaar worden gezet, kunnen naar een magazijn worden gebracht, of bij je thuis worden opgehaald. Er KAN dus weldegelijk sprake zijn van een dergelijke functie.
Het vermelden van dat idioot dure informatienummer is echter een aanwijzing dat je wordt opgelicht.
Toch is het theoretisch mogelijk. Spullen die door mensen THUIS worden verpakt of in elkaar worden gezet, kunnen naar een magazijn worden gebracht, of bij je thuis worden opgehaald. Er KAN dus weldegelijk sprake zijn van een dergelijke functie.
Het vermelden van dat idioot dure informatienummer is echter een aanwijzing dat je wordt opgelicht.
~~OPROEP!!!~~
Ook ik ben voor honderden euro's opgelicht door de thuiswerklijn. Ik ben op dit moment bezig met een 'actie' tegen de heer Van Esch van de thuiswerklijn, thuiswerkcentrale, CDM en het nummer 0900-9999911. Ik wil zoveel mogelijk mensen informeren over zijn naam en praktijken zodat hij zo min mogelijk geld binnen krijgt. Hebben jullie nog tips over wat ik nog meer kan doen, of wil je meedoen in deze actie... laat het me weten!
Werk je bij een dagblad, weekblad, maandblad, televisieprogramma... kun je iets betekenen?
Vandaag heb ik:
* een klacht verzonden naar OPTA
* aangifte gedaan bij de politie
* een brief verzonden naar Tros Radar
* een brief verzonden naar Tros Opgelicht
Brieven verzonden naar:
- Algemeen Dagblad
- De Telegraaf
- Trouw
- De Volkskrant
- NRC Handelsblad
- Het Parool
- FD Mediagroep/Het Financieele Dagblad
- Brabants Dagblad
- Nederlands Dagblad b.v.
- BN/De Stem
- SP!TS
Ik zie dat er nog meer organisaties zijn die consumenten helpen... ook daar ga ik mee aan de slag.
In de tussentijd zie ik alle tips en adviezen heel graag tegemoet op:
[email protected]
Mocht je graag willen weten waar de heer Van Esch woont?
Domain name: THUISWERKCENTRALE.COM
Administrative Contact:
van Esch, A.W.M. [email protected]
Voorerf 37
Breda, Noord-Brabant 4824 GM
NL
+31.0765480670
Groetjes en bedankt!
Ook ik ben voor honderden euro's opgelicht door de thuiswerklijn. Ik ben op dit moment bezig met een 'actie' tegen de heer Van Esch van de thuiswerklijn, thuiswerkcentrale, CDM en het nummer 0900-9999911. Ik wil zoveel mogelijk mensen informeren over zijn naam en praktijken zodat hij zo min mogelijk geld binnen krijgt. Hebben jullie nog tips over wat ik nog meer kan doen, of wil je meedoen in deze actie... laat het me weten!
Werk je bij een dagblad, weekblad, maandblad, televisieprogramma... kun je iets betekenen?
Vandaag heb ik:
* een klacht verzonden naar OPTA
* aangifte gedaan bij de politie
* een brief verzonden naar Tros Radar
* een brief verzonden naar Tros Opgelicht
Brieven verzonden naar:
- Algemeen Dagblad
- De Telegraaf
- Trouw
- De Volkskrant
- NRC Handelsblad
- Het Parool
- FD Mediagroep/Het Financieele Dagblad
- Brabants Dagblad
- Nederlands Dagblad b.v.
- BN/De Stem
- SP!TS
Ik zie dat er nog meer organisaties zijn die consumenten helpen... ook daar ga ik mee aan de slag.
In de tussentijd zie ik alle tips en adviezen heel graag tegemoet op:
[email protected]
Mocht je graag willen weten waar de heer Van Esch woont?
Domain name: THUISWERKCENTRALE.COM
Administrative Contact:
van Esch, A.W.M. [email protected]
Voorerf 37
Breda, Noord-Brabant 4824 GM
NL
+31.0765480670
Groetjes en bedankt!
Oh, en Sebastian.. het is misschien een heel schrale troost... maar kijk eens naar de volgende weblog... heel, heel veel mensen zitten in hetzelfde schuitje als jij/wij.
http://thuiswerkinfo.web-log.nl/log/2323803
http://thuiswerkinfo.web-log.nl/log/2323803
~UPDATE~
Beste allemaal,
Ik heb inmiddels brieven geschreven naar zo'n 20 kranten over de praktijken van Toine van Esch. 2 kranten hebben vandaag contact met mij opgenomen en ze willen onderzoek gaan doen en misschien een artikel plaatsen.
Tevens heb ik advies gevraagd aan een advocaat, ik wacht nog op feedback.
Ik heb vandaag de politie Breda gebeld en zij waren meer geneigd iets met deze melding te doen dan de recherche in Zoetermeer. Ze gaan ook wat onderzoek doen en bellen mij dan terug. Wellicht is het dan wel mogelijk om aangifte te doen.
Ik heb op diverse forums oproepen geplaatst voor mensen die ook gedupeerd zijn. De enige manier om hier echt iets tegen te doen is samen 1 vuist te maken.
Ook is een journalist in Uden bezig met een artikel, een vriend van haar is opgelicht door Van Esch.
Verder kan ik jullie melden dat Van Esch in 2001 een kort geding heeft aangespannen tegen de gemeente Zundert omdat zij geen woonwagenpark wilden aanleggen. Met een advocaat heeft hij 1000,- per dag geeist tot het park aangelegd was.
Ook heeft deze man zich in Amerika (via e-mail) voorgedaan als dokter van het Rode Kruis waarbij hij geadresseerden om geld vroeg om 'goed te doen'.
Daarnaast schijnt hij advertenties te plaatsen waarin hij mensen vraagt testrijder te worden in een Lambourghini. Ook dan moet je een duur 0900-nummer bellen.
Vanmorgen heeft er een artikel op 'Omroep Zeeland' gestaan waar hij advertenties in regionale bladen had geplaatst.
Beste allemaal,
Ik heb inmiddels brieven geschreven naar zo'n 20 kranten over de praktijken van Toine van Esch. 2 kranten hebben vandaag contact met mij opgenomen en ze willen onderzoek gaan doen en misschien een artikel plaatsen.
Tevens heb ik advies gevraagd aan een advocaat, ik wacht nog op feedback.
Ik heb vandaag de politie Breda gebeld en zij waren meer geneigd iets met deze melding te doen dan de recherche in Zoetermeer. Ze gaan ook wat onderzoek doen en bellen mij dan terug. Wellicht is het dan wel mogelijk om aangifte te doen.
Ik heb op diverse forums oproepen geplaatst voor mensen die ook gedupeerd zijn. De enige manier om hier echt iets tegen te doen is samen 1 vuist te maken.
Ook is een journalist in Uden bezig met een artikel, een vriend van haar is opgelicht door Van Esch.
Verder kan ik jullie melden dat Van Esch in 2001 een kort geding heeft aangespannen tegen de gemeente Zundert omdat zij geen woonwagenpark wilden aanleggen. Met een advocaat heeft hij 1000,- per dag geeist tot het park aangelegd was.
Ook heeft deze man zich in Amerika (via e-mail) voorgedaan als dokter van het Rode Kruis waarbij hij geadresseerden om geld vroeg om 'goed te doen'.
Daarnaast schijnt hij advertenties te plaatsen waarin hij mensen vraagt testrijder te worden in een Lambourghini. Ook dan moet je een duur 0900-nummer bellen.
Vanmorgen heeft er een artikel op 'Omroep Zeeland' gestaan waar hij advertenties in regionale bladen had geplaatst.
Ik las gisteren een kameleon boek uit 19 flintstone en toen bestond het ook al maar in plaats van een post adres zoals toen wordt nu internet en telefoon gebruikt, er is dus niets veranderd. Naar mijn idee bestaat thuiswerk enkel maar als je zelf zoiets opstart en anderen dupeerd. Maar dan ben je natuurlijk allang weg.
-
Ja, ja.. blijkbaar staat in de Hoogeveens Courant dezelfde advertentie als die Sebastiaan bedoelt. Ook met heftruckchauffeur en zelfs productiemedewerkers.
Meneer van Esch is weer druk aan het "werven".
Meneer van Esch is weer druk aan het "werven".
HAHAHAHAHA.....ik snap niet dat mensen hier nog intrappen.
Aangifte doen? Waarom? Misschien moet de KPN jullie telefoon eens afpakken om te voorkomen dat jullie schade aan jezelf toebrengen.
Aangifte doen? Waarom? Misschien moet de KPN jullie telefoon eens afpakken om te voorkomen dat jullie schade aan jezelf toebrengen.
Hey HvB!
Wat ben jij een fijn en begripvol mens, zeg! Gelukkig geloof ik nog in positieve dingen. Heb medelijden met je cynische en bittere inslag. Waarschijnlijk ben je zelf vaak opgelicht.
Sterkte!
Wat ben jij een fijn en begripvol mens, zeg! Gelukkig geloof ik nog in positieve dingen. Heb medelijden met je cynische en bittere inslag. Waarschijnlijk ben je zelf vaak opgelicht.
Sterkte!