LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zomaar een AD abonnement aangesmeerd gekregen.

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
gezond
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 nov 2010 09:00

Zomaar een AD abonnement aangesmeerd gekregen.

Ongelezen bericht door gezond »

Afgelopen zaterdag kreeg ik tot mijn verbazing een brief van het AD dat ik een jaarabonnement heb vanaf 21 Maart en dat ik toestemming gegeven heb om het geld maandelijks van mijn rekening te halen.
Nu heb ik een half jaar een abonnement via Groupon gehad maar niet een verlenging aangevraagd.
Ik heb het AD gebeld en hun gevraagd hoe dit kan. Zij legden uit dat ik dan een enquete heb ingevuld, en zo kwam het bij hun binnen. Ik weet van niks. Heb ze gevraagd van welk bankrekening zij het afgingen schrijven.Ik heb immers nooit een nummer opgegeven.
Kwamen ze met een mij erg onbekend nummer.Hoe gaan we dit oplossen was mijn volgende vraag. Ik zou hierover teruggebeld worden. Morgen gaat dat abonnement in en ik heb nog niets gehoord.
Zijn er meer die zo'n ervaring hebben. Ik vind dit een vreemde gang van zaken.

Groupon.nl
Berichten: 80
Lid geworden op: 19 jan 2011 11:26

Re: Zomaar een AD abonnement aangesmeerd gekregen.

Ongelezen bericht door Groupon.nl »

Beste 'gezond',

Wat vervelend dat je problemen hebt met Groupon. Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Graag wil ik je daarom doorverwijzen naar onze klantenservice. Zij zullen je zo snel mogelijk helpen. Je kunt contact met ons opnemen via [email protected] of telefonisch op 020 435 0369.

Met vriendelijke groet,
Sabine - Groupon

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Zomaar een AD abonnement aangesmeerd gekregen.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

liep je toevallig niet ergens op een winkelcentrum en vroegen ze meneer/mev wilt u een gratis ad :?: :?:
en gelijk een enquete invullen??denk even goed na...
hier staan ze elke week nl....en elke week vragen ze het weer..ik zeg al nee voor hij zijn mond open kan doen...gaat een keer vervelen..
wilt gratis krant,ja lees hem wel op internet :lol: 8) mzzl

heb het een keer met leesmap aan deur gehad!!
neeeeeeeeeeeeeeeeeee zou alleen een man langskomen na mijn vakantie en die zou laten zien welke boekjes erin de map zaten...
fout ik kreeg een brief dat na mijn vakantie de map bezorgd zou worden.
nou was mijn werkster hier dusik had een getuige...
denk het niet.....dat is dus niet door gegaan...na een flinke mail van mijn kant en die was niet mis...
ik hou niet van die praktijken...weet echt wel wat ik zeg en ik teken niks!!!! no way...dus ze hadden geen poot om op te staan....
maar ja ,denk goed na???

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: Zomaar een AD abonnement aangesmeerd gekregen.

Ongelezen bericht door Linoge »

Ik denk niet dat Groupon hier iets mee te maken heeft.

Aangezien het rekeningnummer niet klopt denk ik dat iemand op strat gewoon jouw gegevens heeft gebruikt om van het gezeur af te zijn.

MAXIEM

Re: Zomaar een AD abonnement aangesmeerd gekregen.

Ongelezen bericht door MAXIEM »

gezond

Als zij niet over jouw rekeningnummer beschikken en jij hebt nooit ergens je handtekening op gezet, dan heb je geen overeenkomst met hen. Bovendien is het zo, dat na 1-12-2011 proefabonnementen niet meer automatisch omgezet mogen worden naar een abonnement voor onbepaalde tijd.

Maxiem.

Gesloten