Ik heb van mijn vriend een zomerabonnement van Liny's Leespakket cadeau gekregen.
Dit is een abonnement dat na 10 weken automatisch stopt. Zo stond er op de invulbon.
Omdat er nu (na 8 weken het leespakket ontvangen te hebben) ineens € 42,-- van onze rekening werd gehouden voor een kwartaalabonnement, ben ik toch maar weer eens gaan kijken op hun website. Afgelopen zondag (26-9-2010) stond er nog dat dit zomerabonnement inderdaad automatisch zou stoppen na 10 weken. Dus een mail gestuurd, maar omdat ik vandaag (28-9-2010) nog niets gehoord had, heb ik gebeld naar Betapress BV. Hun hebben het geld eraf gehaald en zeiden dat dit een abonnement is tot wederopzegging.
Dus ik weer op www.linys.nl gekeken en nu staat daar in één keer dat het inderdaad tot wederopzegging is.
Dit vind ik heel sneaky. Wie heeft hier nog meer ervaring mee.
Betapress BV kon het abonnement alleen stopzetten na dat eerste kwartaal, verder konden zij niets.
Nu heb ik gelukkig de opdracht kunnen cancellen via de bank.
Ik weet niet of ik nog ooit een cadeauabonnement zal nemen.
Straks zit ik er weer aanvast.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] zomerabonnement Liny's Leespakket
-
MoniqueW1976
-
karinpotman
Re: zomerabonnement Liny's Leespakket
Ook wij hebben dit probleem nu. Wij hebben ons geabonneerd speciaal voor de vakantie voor 10wk. We hebben er extra opgelet dat het abo automatisch stopt na die 10wk.
we bleven de pakketten ontvangen. We hebben een mail gestuurd en gevraagd om uitleg, we kregen de volgende melding.
n reactie op onderstaande email delen wij u mede dat het zomerabonnement geld tot wederopzegging en wordt verlengd met een kwartaalabonnement 13 weken
voor € 42,00. Het cadeau abonnement stopt automatisch. Deze tekst staat letterlijk op de aanmeldingsbon.
Wij hebben uw abonnement stopgezet per vervaldatum. U gaat hiervan een schriftelijke bevestiging ontvangen.
Omdat mijn zus dit heeft geregeld en dus nooit op haar bank kijkt is het begin augustus al geïncasseerd en wij kunnen dit dus niet meer terug boeken.
Iemand tips?
Mvg
Karin
we bleven de pakketten ontvangen. We hebben een mail gestuurd en gevraagd om uitleg, we kregen de volgende melding.
n reactie op onderstaande email delen wij u mede dat het zomerabonnement geld tot wederopzegging en wordt verlengd met een kwartaalabonnement 13 weken
voor € 42,00. Het cadeau abonnement stopt automatisch. Deze tekst staat letterlijk op de aanmeldingsbon.
Wij hebben uw abonnement stopgezet per vervaldatum. U gaat hiervan een schriftelijke bevestiging ontvangen.
Omdat mijn zus dit heeft geregeld en dus nooit op haar bank kijkt is het begin augustus al geïncasseerd en wij kunnen dit dus niet meer terug boeken.
Iemand tips?
Mvg
Karin
-
karinpotman
Ik heb een mail gestuurd naar Liny's leespakket en zojuist een reactie terug ontvangen dat het geld wordt teruggestort!
Goeie service van Liny's leespakket
Goeie service van Liny's leespakket
-
karinpotman
Daar ga ik maar vanuit. De mail bewaar ik natuurlijk.