LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] -

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
mariskameijer

-

Ongelezen bericht door mariskameijer »

fgfgffffff
Laatst gewijzigd door mariskameijer op 15 dec 2014 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.

tenormin

Re: -

Ongelezen bericht door tenormin »

mariskameijer schreef:Hallo.

Na het invullen vertelde hij mij dat ik nadat ik de e-mail had ontvangen binnen 14 dagen moest reageren anders gelde de actie bij de mediamarkt niet meer (je kreeg een tegoedbon). Dus ik kom thuis en vertel dit aan mijn vriend. Hierop zegt hij; wij zitten bij Nuon en daar zitten we goed dus ik hoef dat niet door te lezen. Antwoord wat ik had verwacht dus Essent is niet interessant. Zoals belooft kreeg ik een mail, maar deze heb ik lekker gelaten voor wat het was (ik heb het nogal druk en omdat het toch niet interessant voor ons was lekker zo laten staan).

'u heeft niet gereageerd binnen 14 dagen dus ik kan het niet meer voor u annuleren, tenzij u 125,- per pakket als boete betaald dan kunnen wij alles opzeggen. 2 pakketten x 125,- is dus 250,- betalen terwijl ik ben opgelicht!!
Sorry hoor maar je bent helemaal niet opgelicht, je hebt jezelf €250,00 armer gemaakt door helemaal niet te reageren. Je vriend zei toch Nuon en geen interesse? Dan had je toch gelijk achter toetenbord plaats kunnen nemen en alles binnen die tijd te annuleren? Dus simpel: door je eigen laksheid zit je nu met de gebakken peren. Duur lesje.
Laatst gewijzigd door tenormin op 15 dec 2014 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.

mariskameijer

tenormin schreef:

Na het invullen vertelde hij mij dat ik nadat ik de e-mail had ontvangen binnen 14 dagen moest reageren anders gelde de actie bij de mediamarkt niet meer (je kreeg een tegoedbon). Dus ik kom thuis en vertel dit aan mijn vriend. Hierop zegt hij; wij zitten bij Nuon en daar zitten we goed dus ik hoef dat niet door te lezen. Antwoord wat ik had verwacht dus Essent is niet interessant. Zoals belooft kreeg ik een mail, maar deze heb ik lekker gelaten voor wat het was (ik heb het nogal druk en omdat het toch niet interessant voor ons was lekker zo laten staan).

'u heeft niet gereageerd binnen 14 dagen dus ik kan het niet meer voor u annuleren, tenzij u 125,- per pakket als boete betaald dan kunnen wij alles opzeggen. 2 pakketten x 125,- is dus 250,- betalen terwijl ik ben opgelicht!!
Sorry hoor maar je bent helemaal niet opgelicht, je hebt jezelf €250,00 armer gemaakt door helemaal niet te reageren. Je vriend zij toch Nuon en geen interesse? Dan had je toch gelijk achter toetenbord plaats kunnen nemen en alles binnen die tijd te annuleren? Dus simpel: door je eigen laksheid zit je nu met de gebakken peren. Duur lesje.
Zoals je kon lezen werd mij gezegd dat het een informatiepakket zou zijn. Dit was in ons geval niet meer interessant en aangezien ik weet ik veel hoeveel mails op een dag krijg en ik de naam Essent las dacht ik: Oh dat was niet meer interessant laat maar staan. Essent was het volledig eens met mijn verhaal en annuleert de pakketten zonder verdere kosten. Netjes afgehandeld dus. Bedankt

prem

Ongelezen bericht door prem »

mariskameijer schreef:
tenormin schreef:

Sorry hoor maar je bent helemaal niet opgelicht, je hebt jezelf €250,00 armer gemaakt door helemaal niet te reageren. Je vriend zij toch Nuon en geen interesse? Dan had je toch gelijk achter toetenbord plaats kunnen nemen en alles binnen die tijd te annuleren? Dus simpel: door je eigen laksheid zit je nu met de gebakken peren. Duur lesje.
Zoals je kon lezen werd mij gezegd dat het een informatiepakket zou zijn. Dit was in ons geval niet meer interessant en aangezien ik weet ik veel hoeveel mails op een dag krijg en ik de naam Essent las dacht ik: Oh dat was niet meer interessant laat maar staan. Essent was het volledig eens met mijn verhaal en annuleert de pakketten zonder verdere kosten. Netjes afgehandeld dus. Bedankt
Van oplichting is geen sprake. Mensen moeten eens leren nadenken en luisteren.

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

mariskameijer schreef:
tenormin schreef:

En dat allemaal binnen 2 uur nadat je het topic hier geplaatst hebt en ze als oplichters hier neerzet?
:roll:

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

angel1978 schreef: En dat allemaal binnen 2 uur nadat je het topic hier geplaatst hebt en ze als oplichters hier neerzet?
Haha, mariskameijer is er nu al doodmoe van en heeft het er maar weer snel vanaf gehaald. Zo had ze moeten handelen toen ze de mail aan haar vriend liet lezen. Dus heel snel. Ze bewijst wel dat ze vlug kan handelen als het moet. Maar goed, die zien we nooit meer terug...oplichting, zo gemakkelijk neer te plempen.

mariskameijer

tenormin schreef:
angel1978 schreef: En dat allemaal binnen 2 uur nadat je het topic hier geplaatst hebt en ze als oplichters hier neerzet?
Haha, mariskameijer is er nu al doodmoe van en heeft het er maar weer snel vanaf gehaald. Zo had ze moeten handelen toen ze de mail aan haar vriend liet lezen. Dus heel snel. Ze bewijst wel dat ze vlug kan handelen als het moet. Maar goed, die zien we nooit meer terug...oplichting, zo gemakkelijk neer te plempen.

Gelukkig dat Essent mij gelijk gaf ;) Probeer je eens in te leven in een ander zijn situatie op dat moment. Waarom zou je iets doorlezen als het niet meer interessant voor je is? Het ging immers maar om een informatiepakketje en als ik daar binnen 14 dagen niet op zou reageren verliep de actie van de cadeaubon. Nou prima lekker tussen al mijn andere 100de ongelezen mails laten staan, zoals al gezegd; ik heb wel wat beters te doen. De medewerker heeft mij allemaal onwaarheden verteld en daar is de fout begonnen, of ik die mail nou wel of niet gelezen zou hebben ;)

oh en trouwens, dit bericht heb ik geplaatst zodat niet andere mensen er in tuinen! Onwaarheden vertellen en vervolgens iets zonder contract en handtekening voor iemand afsluiten noem je oplichterij ;)

prem

Ongelezen bericht door prem »

Blijft de vraag hoe je wettelijk iets kunt afsluiten zonder contract noch handtekening.

mariskameijer

prem schreef:Blijft de vraag hoe je wettelijk iets kunt afsluiten zonder contract noch handtekening.
Toen ik vertelde dat ik geen papieren had meegekregen en geen handtekening had gezet werd dit heel erg vreemd gevonden. En ik heb het woord contract en de naam van de producten nooit gehoord, het enige wat besproken is is een informatiepakket die hij mij prima mocht toesturen. Lees; ik woonde toen net 2 weken bij mijn vriend in en heb ook aangegeven dat ik het niet regel, niets wil regelen en mij werd ook gegarandeerd dat er niks met de gegevens zou gebeuren.

Gesloten