LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 2 jaarrekeningen in 6 maanden bij Eneco!!

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
jadie1

2 jaarrekeningen in 6 maanden bij Eneco!!

Ongelezen bericht door jadie1 »

Hallo allemaal.
Voor mijn verhaal over Eneco moet ik een stukje terug in de tijd. In het begin van Januari 2004 heb ik mijn jaarafrekening gehad met een bedrag dat ik moest bijbetalen...slechts 43,00 euro..2 weken daarna kreeg ik een nieuwe gecorrigeerde jaarafrekening..of ik even 237 euro wilde betalen..Om van verder gezeur af te zijn heb ik betaald. Daarna kwamen er geen rekeningen meer binnen en een tijd van telefoneren,mailen en schrijven was aangebroken.Elke keer werd mij verteld dat ze de zaak aan het uitzoeken waren en op een gegeven moment stond ik niet eens meer in hun bestand!!..Na mijn schrijven naar het Hoofdkantoor was er eindelijk een reactie. dat begon met het terugstorten van een termijn van 164,00 euro dat ik teveel betaald had..(?).. Toen kwam er een jaarafrekening binnen in juli...of ik even 498,00 euro wilde betalen per direct en de andere dag viel er al een maandrekening van 207,00 euro binnen. Ik heb betaald,er was immers al een tijd voorbij omdat ik geen rekeningen meer ontving,zelfs niet meer bestond!! Tot afgelopen December heb ik dus 207,00 euro per maand betaald. vanmorgen viel er weer een jaarafrekening op de mat...Ik schrok me kapot!!...Of ik maar even 1,507,00 euro wil betalen voor 5 februari!!...natuurlijk heb ik direct gebeld met Eneco,maar...de computers lagen er weer eens uit en dus zou ik teruggebeld worden...Niet gebeurd natuurlijk. De dame die ik aan de telefoon had was ook nog eens de vriendelijkheid zelve...met een ,,ja en?? ben ik te woord gestaan en ze zei dat het dan wel verbruikt zou zijn...jaja....Wij zijn met ons drietjes...Mijn man en ik werken alletwee en onze dochter zit op school. Hoe kunnen wij dan zoveel verbruiken?? Maandag ga ik naar het kantoor van Eneco en als ze vol blijven houden dat het klopt,dan ga ik gelijk door naar een rechtswinkel. Ze kunnen me wat!!
Groetjes...Jadie

Witter

Re: 2 jaarrekeningen in 6 maanden bij Eneco!!

Ongelezen bericht door Witter »

En, Jadie, is er al wat uitgekomen?

woutlips

Re: 2 jaarrekeningen in 6 maanden bij Eneco!!

Ongelezen bericht door woutlips »

Hadden ze het ook over eerdere "geschatte"standen... zie verder verhaal bij mijn naam..en ook opmerkingen van heer Bob Schurkjens. Misschien heb je daar wat aan.

Gesloten