dacht kom mooi uit,ik kreeg netjes een brief dat 3 maanden later me contract in ging.
netjes zou je zeggen,fout,kreeg de ene rekening naar de ander,met boete,s er bij en incasso,gebeld en ze zeg dat klopt meneer maar dat verrekenen wij met u eindnota,ik vertelde dat als je een contract afsluit dat je dan ook die datum hoeft te betalen en dat ook bij die mooie reclame,s moet vermelden ,moest zo spoedig mogelijk bijna 1000 betalen met alle boete,s en incasso kosten.
zo niet word u afgesloten,dreigen zijn ze goed in.
ben afgekeurd 100 procent,dus was radeloos,en gevraagd of het in termijne mocht,valt niet over te praten glijk betalen.heb ik helaas moeten doen en gelukkig aan het geld kunnen komen,
maar begrijp 1 ding niet,als je netjes om een regeling vraag dan doen ze het niet,maar zeggen wel ga dringend naar schuldhulpverlening,dan willen ze wel een regeling treffen ,waar ze drie jaar op moeten wachten,wat ik zelf niet begrijp,
als je dan je regeling niet na komt oke,dan begrijp ik het maar ze geven je de mogelijkheid nog geen eens
ze verplichten je gewoon,om een schuldhulpverlening te nemen,en ze mogen niet afsluiten maar maken je wel gek met de spanningen,nu kijken wat er gebeurd met en eindafrekening of het verrekend word
![Question :?:](./../images/smilies/icon_question.gif)