LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 4 maanden gratis stroom Oxxio

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Erica1

4 maanden gratis stroom Oxxio

Ongelezen bericht door Erica1 »

Van het weekend kregen wij de eindafrekening van Oxxio. Vorig jaar begin juni werd ik gebeld of ik over wilde stappen en als "beloning"zou ik 4 maanden gratis stroom krijgen. Leuke actie dacht ik, dus overgestapt.
Keurig alle papieren in huis gekregen op 5 juni vorig jaar, waaronder ook het contract met als eind datum 30 juni 2013. tot zover niks aan de hand.
Ergens in mei krijg ik een nieuw aanbod van Oxxio, want mijn contract loopt tenslotte bijna af.Het nieuwe aanbod zou ingaan op 01 juli.
Het aanbod van Oxxio was niet zo geweldig dus besloten over te stappen naar de Nuon. Zij kijken tot wanneer je contract loopt bij je huidige leverancier en zeggen dit ook op. Prima geregeld zou je denken.

Bij de eindafrekening niks geen vermelding van de 4 maanden gratis stroom, dus maar even gebeld ( lees 45 minuten pfff).
Het contract ging wel in op 01 juli 2012, maar de levering is pas begonnen op 28 juli 2012. De nuon heeft nu mijn contract opgezegd per 07 juli 2013 zodat ik niet in problemen zou komen voor die 4 maanden gratis stroom.
Maar wat is nu het geval ik heb wel keurig 12 maanden stroom betaald, maar op 3 weken(!) na geen heel jaar stroom afgenomen dus gaat deze hele aanbieding niet door.

Ongelooflijk eerst krijg je een contract van een jaar, wat dan blijkbaar maar voor 11 maanden is. Zijn begonnen met leveren op 28 juli en contract liep tot 30 juni.
Verder kunnen ze dan "echt niets voor je doen", want ik heb me niet aan het contract gehouden.
Ze kunnen wel op 05 juni je alle papieren toesturen, maar dan duurt het nog wel 8 weken voordat ze gaan leveren en ja dat moet je dan wel zelf in de gaten houden en ja mevrouw het staat zeker ook in onze leveringsvoorwaarden.

Wie heeft er nog meer van dit soort ervaringen en hoe is het bij jullie opgelost?

sjoegel

Re: 4 maanden gratis stroom Oxxio

Ongelezen bericht door sjoegel »

Je had het gewoon kunnen weten. Google maar eens op Oxxio en er zijn duizenden klachten en verschrikkelijke horrorverhalen die elk normaal mens er van weerhouden bij deze club energie af te nemen.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Sowieso een fop-actie: je krijgt alleen de leveringskosten vergoed. De netwerkkosten worden bij deze actie niet vergoed.

Korting: circa 30 euro.

Wim van Logten

Ongelezen bericht door Wim van Logten »

Nou succes bij NUON zie mijn ervaring van gisteren bij incasso onderwerpen.

Gesloten