LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 52 euro retour

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
mijnbakkie
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 dec 2006 11:06

Re: 52 euro retour

Ongelezen bericht door mijnbakkie »

yep je betaald minderbelasting. Dat je minder gaat betalen over het geheel geloof ik nog niet erg hard. Gezien de gestegen kosten zal het wel op hetzelfde neerkomen

Ali Bensalah
Berichten: 913
Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32

Re: 52 euro retour

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

Dat je minder gaat betalen over het geheel geloof ik nog niet erg hard
.
Dat zegt ook niemand.
Maar straks met de nieuwe regering, PvdA en SP aan het roer, zullen de riante belastingen op energie - een procentje of 30 a 40 van je rekening - ongetwijfeld sterk dalen :twisted:

(en dat geloof ik nou weer even niet)

tjoektjoek
Berichten: 410
Lid geworden op: 25 apr 2006 15:24

Re: 52 euro retour

Ongelezen bericht door tjoektjoek »

Ja en dan komt er weer minder geld binnen en kunnen we over 4 jaar wederom meer gaan bezuinigen.
En wie mogen dat dan gaan doen!? Of laten we de rijken gewoon weer meer betalen!?

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: 52 euro retour

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Inderdaad vlak voor de verkiezingen, wat heb je het goed gedaan JP. je zou je moeten schamen
Dit klopt niet.

Ik ben geen JP-fan, maar dat dit bedrag terugbetaald zou worden, was al bekend, voordat de kabinentscrisis er was. Dus het heeft niets (hoewel veel mensen niet verder nadenken dan hun neus lang is) met een verkiezingsstunt te maken. De verkiezingen zouden pas in mei 2007 plaatsvinden.

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: 52 euro retour

Ongelezen bericht door SJZ »

--------------------------------------------------------------------------------
Inderdaad vlak voor de verkiezingen, wat heb je het goed gedaan JP. je zou je moeten schamen
Wat een onzin:

1. De beslissing over die € 52 was al in december 2005 genomen, en toen wisten we niet dat er in 2006 verkiezingen zouden zijn.

2. Als de regering nu gezegd had: OMDAT er onverwachts verkiezingen zijn, DAAROM betalen we die € 52 toch maar niet uit, was jij dan tevreden geweest?

zorro45
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 dec 2006 15:54

Re: 52 euro retour

Ongelezen bericht door zorro45 »

hallo nog altijd niets binnen dus geen €52 8)

janvdaal
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 dec 2006 10:55

Re: 52 euro retour

Ongelezen bericht door janvdaal »

Geacht Panel,

Ik ben op 1 september verhuisd naar een tijdelijk onderkomen.
Derhalve heb ik niets terug gekregen van de tegemoetkoming van de hoge energie kosten terwijl ik wel meer als een half jaar betaald heb.
Ik vind het niet juist om hier een grens te trekken waarom niet gewoon bv 1 euro per maand aanhouden.

mvrgr
Jan van Daal

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: 52 euro retour

Ongelezen bericht door Bailey »

1 Van de woorwaarden is dat je op 1 september een aansluiting moet hebben. Heb je die niet dan krijg je die niet. Ze moeten nu eenmaal voorwaarden stellen en dan zijn er mensen die pech hebben, zoals in jouw geval.

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: 52 euro retour

Ongelezen bericht door Fiore »

1 euro per maand? Ik had liever die 52 euro..

zorro45
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 dec 2006 15:54

Re: 52 euro retour

Ongelezen bericht door zorro45 »

Hallo. Ik woon al 15 jaar op dit adres en altijd aangesloten bij ESSENT. Tot op heden [4 december] nog steeds geen €52 ontvangen en dat na dat ik ESSENT reeds een week geleden een brief heb gestuurd. De zoveelste HULDE?? aan ESSENT. :evil:

jacquelinevanmeer
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 dec 2006 12:16

Re: 52 euro retour

Ongelezen bericht door jacquelinevanmeer »

Vandaag nog steeds geen E 52,00 op mijn rekening van Essent. Heb enkele malen kontakt gehad maar ze hadden geloof ik 5 werkdagen nodig om te antwoorden. Ik krijg de indruk dat er een aantal mensen geen recht op heeft om een of andere duistere reden. Zo kwam de mevrouw aan de telefoon m.i. over.
Nu maar hopen dat we het toch op 5 december krijgen;toch?

zorro45
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 dec 2006 15:54

Re: 52 euro retour

Ongelezen bericht door zorro45 »

Gisteren telefoon gehad van ESSENT NETWERK. De €52,00 zouden vandaag aan de bank aangeboden worden en dan zou ik nog tot eind volgende week moeten wachten voor het op mijn rekening staat. Ik geloof dat ik ESSENT ook boete voor de te late betaling laat betalen. Hulde aan ESSENT :!:

824639
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2006 19:28

Re: 52 euro retour

Ongelezen bericht door 824639 »

Ida,
Je bent niet de enige. Ik heb de eerste keer 18-11-06 gebeld met het NETWERK van Essent. Ze konden het niet nagaan. Er werd een terugbelafspraak gemaakt. Afgelopen week nog een aantal keren gebeld. Maar geen reactie. Ik ben nog steeds niet teruggebeld.
Je bent dus niet de enige
succes nog!
Peter

zorro45
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 dec 2006 15:54

Re: 52 euro retour

Ongelezen bericht door zorro45 »

Hallo. Buiten verwachting. Gisteren is op mijn rekening de €52 gestort.

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: 52 euro retour

Ongelezen bericht door Fiore »

dat is dus ruim drie weken nadat het betaald had moeten zijn.. uitrekenen wat ze daaraan hebben verdiend?
ga toch weg bij zulke foute bedrijven

zorro45
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 dec 2006 15:54

Re: 52 euro retour

Ongelezen bericht door zorro45 »

Of je nu door de hond of door de kat gebeten wordt???

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: 52 euro retour

Ongelezen bericht door Fiore »

ik word helemaal niet gebeten

Jij klaagt toch zelf dat Essent te laat is? Als je dat oke' vindt hoef je ook niet te posten daarover, lijkt me

eddepetje
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 dec 2006 09:36

Re: 52 euro retour

Ongelezen bericht door eddepetje »

Vandaag nog steeds niks ontvangen van Essent,al 2 keer gebeld en wordt maar aan het lijntje gehouden,ze bellen binnen 3 weken terug,en laat het vandaag 3 weken geleden zijn dat ik gebeld heb.Heb er recht op volgens de klantenservice en ze moeten het uitzoeken,ze moeten gewoon het geld overmaken en niet zo moeilijk doen,is toch van de gekke daar bij Essent.

Gr eddepetje

zorro45
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 dec 2006 15:54

Re: 52 euro retour

Ongelezen bericht door zorro45 »

Hallo Fiore. Ik bedoel dus dat ik ook over NUON en andere maatschappijen dezelfde klachten hoor. Dus niet alleen bij Essent. Groetjes.

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: 52 euro retour

Ongelezen bericht door Fiore »

Ik heb niet alles precies doorgelezen, maar als ik zo eens op de drie laatste pagina's van dit topic kijk, zie ik toch echt alleen Essent staan, waar mensen over schrijven dat ze het nog niet hebben ontvangen, vandaar

Gesloten