LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 6mnd gratis stroom

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
iljojo

6mnd gratis stroom

Ongelezen bericht door iljojo »

Ik kreeg een aanbod van de Nuon om mijn energie bij hun af te sluiten, ik kreeg daar 6mnd gratis stroom. Ik dacht best interresant nu met de winter. Maar wat bleek later in het contract, ik kreeg 12 mnd lang 25 % korting. Dus heb ik er geen winter profijt van!
Slimme mensen die van NUON

VioletPrue

Re: 6mnd gratis stroom

Ongelezen bericht door VioletPrue »

De aanbieding is 3 maanden gratis stroom, anders zou u 50% korting moeten krijgen, dit terzijde.
Op de de website staat heel duidelijk dat het om 25% korting gaat bij een jaarcontract.
Dus hoezo pas op het contract gezien?

Wat houdt Nuon Topdeal in?

Met Nuon Topdeal krijgt u een 1-jarig contract voor stroom en gas. Het energieproduct dat u krijgt is Nuon Energie Actieprijs met variabele prijzen. U krijgt een jaar lang 25% korting op het leveringstarief (exclusief netbeheer en belastingen) voor stroom van Nuon Energie Actieprijs. Dat betekent dus 3 maanden gratis stroom! Wij verrekenen de korting bij uw jaarafrekening. Bij het bepalen van uw nieuwe termijnbedrag houden wij ook alvast rekening met deze korting. Na het eerste jaar kunt u het contract kostenloos opzeggen, wanneer u dat maar wilt. Nuon Topdeal is alleen voor nieuwe klanten.

h@rm@n

Ongelezen bericht door h@rm@n »

Ik kreeg een aanbod van de Nuon om mijn energie bij hun af te sluiten, ik kreeg daar 6mnd gratis stroom. Ik dacht best interresant nu met de winter. Maar wat bleek later in het contract, ik kreeg 12 mnd lang 25 % korting. Dus heb ik er geen winter profijt van!
Stroom is elektriciteit. In de winter zal er iets meer verbruik zijn, maar in de regel valt dit wel mee. Lampen zullen langer branden, maar koel- en diepvriezen zullen minder verbruiken. In de winter ligt de nadruk op het stoken en in de meeste gevallen op het gasverbruik. Dus de "winst" zal niet zo groot zijn. Zie ook nog eens de actievoorwaarden 3 maanden gratis stroom: http://www.nuon.nl/Images/topdeal-actie ... 243620.pdf

hawkwind

Ongelezen bericht door hawkwind »

25% korting op het leveringstarief.....wat een lachertje :lol:

Leveringstarief bij mijn huidige energieboer is hoogtarief 3,36 eurocent en laag 1.18 eurocent per Kwh.

Met 25% korting op jaarbasis zou mij dit een korting opleveren van maar liefst zo,n 23 euro , uitgaande
van een verbruik van 2000 kwh laag en 2000 kwh hoog.
Topaktie hoor NUON :lol:

Vattenfall Webcare
verified

Ongelezen bericht door Vattenfall Webcare »

Beste iljojo,

De vergelijking die u maakt gaat mank want het elektriciteitsverbruik is niet hoger in de winter, het gasverbruik echter wél. Wij verdelen de korting die u krijgt over het jaar maar dat betekent niet dat u minder korting krijgt dan wanneer we dit in één keer zouden doen.

Met vriendelijke groet,

Nathalie
Nuon Webcare

Petervdw

Ongelezen bericht door Petervdw »

Op vergelijkingssites zou ik kijken of je bij Nuon echt wel het goedkoopste uit bent. Als ik voor mijn situatie kijk in ieder geval niet dan is Budget energie het beste. Maar gezien de negatieve recenties weet ik het zo net nog niet. Kijk maar op energieleverancier.

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Als iets te mooi lijkt om waar te zijn dan is het dat vaak ook.

Waarom zou de Nuon zomaar 25% korting geven ? Om U blij te maken zeker :lol:

allemaal lokkertjes die mooier klinken dan dat ze zijn.

Gesloten