Ik heb gisteren twee aanvullende facturen ontvangen van Nuon. Tot wel bijna 3 jaar na dato. Het bedrag is een niet lullige 655 euro in totaal. Ik ben er dus niet zo blij mee. Schijnbaar is het mij bij de ingewikkelde facturen nooit opgevallen dat ze dingen vergeten zijn te factureren.
Wat moet ik hier nou mee? Hoelang na de jaarafrekeing mag dat?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aanvullende factuur; hoelang na dato?
-
Re: Aanvullende factuur; hoelang na dato?
Beste Jacco,
Uit uw vraag op dit forum maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over een naheffing.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om u deze toelichting te geven. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De medewerker
Uit uw vraag op dit forum maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over een naheffing.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om u deze toelichting te geven. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De medewerker
Re: Aanvullende factuur; hoelang na dato?
Ik snap heel goed wat er fout is gegaan. Ik heb al gebeld met jullie customer care center. Maar ik vind het netjes dat je aanbied er over te praten. Mijn contractrekeningnummer: 3003699903
De fouten waren:
1. 2 keer laag tarief ipv hoog/laag.
2. transportkosten vergeten.
Echter, dit heb ik zelf nooit opgemerkt omdat de rekening ingewikkeld genoeg was. Het gaat over de periodes: 13 okt. 2003 tot 12 okt. 2004 en 13 okt. 2004 7 sept. 2005. Ik vind het vooral erg vervelend dat ik zolang na dato nog eens 655 euro moet ophoesten. Geen stijl eigenlijk.
Overigens ben ik aan het werk en denk ik niet dat mijn mobiel op de info staat.
De fouten waren:
1. 2 keer laag tarief ipv hoog/laag.
2. transportkosten vergeten.
Echter, dit heb ik zelf nooit opgemerkt omdat de rekening ingewikkeld genoeg was. Het gaat over de periodes: 13 okt. 2003 tot 12 okt. 2004 en 13 okt. 2004 7 sept. 2005. Ik vind het vooral erg vervelend dat ik zolang na dato nog eens 655 euro moet ophoesten. Geen stijl eigenlijk.
Overigens ben ik aan het werk en denk ik niet dat mijn mobiel op de info staat.