LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] advies:stap nooit over van energieleverancier met verhuizing
-
advies:stap nooit over van energieleverancier met verhuizing
wij kregen onlangs een mooie aanbieding van eneco om terug te komen bij hun (zaten bij nuon). Mooi dacht ik dat scheelt toch een hoop want nuon is echt duur. Maar wat blijkt nu wij gaan per 23 maart een contract aan met eneco,en nuon beeindigd gewoon per 10 maart ons contract wij bellen met nuon maar die kunnen nix doen want we zijn uit het systeem. kreeg ik gister een brief van nuon waar in staat dat het contract loopt tot wanneer zij meterstanden krijgen van de nieuwe leverancier. maar ik ben tot 23 maart klant bij nuon dus moet ik het bij hun doorgeven. dat kan dus niet want we zijn uit het systeem dus nu zweef ik ergens er tussen. het mooie komt nog ik krijg een brief van stedin (eneco netbeheer) dat ik over 10 dagen word afgesloten omdat ik geen energie leverancier heb (terwijl Nuon telefonisch had toegezegd dat het verder geen gevolgen zou hebben dat we daar niet meer in het systeem staan). weer nuon gebeld maar die kunnen nix doen, ze zeggen ook nog dat ik geen verhuizing heb doorgegeven terwijl ik dit zowel telefonisch als via TNT heb doorgegeven en een meterstandenkaart heb gekregen om de standen mbt de verhuizing en wel post krijg op me nieuwe adres van ze. sorry hoor nuon maar dit is echt niet met mensen om gaan.