| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Advies vraag mbt verbruik en de kosten daarvan (NUON)
Re: Advies vraag mbt verbruik en de kosten daarvan (NUON)
Op de NUON eindafrekening hoort die teruggave energiebelasting gewoon vermeld te staan.
-
Vattenfall Webcare
- verified
Beste a.rek,
Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat er bij u enige onduidelijkheid bestaat over de op uw jaarafrekening voorkomende tarieven.
Inmiddels heeft u hierop uitgebreid antwoord ontvangen van andere bezoekers van dit forum. Mocht u desondanks nog vragen hebben, dan neem ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op om het een en ander voor u uit te zoeken. Kunt u mij hiervoor uw contractrekeningnummer opgeven? Dan kan ik op basis daarvan uw telefoonnummer achterhalen.
Uw contractrekening begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiro’s of uw jaarafrekening. Om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. U kunt beter niet uw klantnummer op dit forum plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Fokke
Nuon Webcare
Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat er bij u enige onduidelijkheid bestaat over de op uw jaarafrekening voorkomende tarieven.
Inmiddels heeft u hierop uitgebreid antwoord ontvangen van andere bezoekers van dit forum. Mocht u desondanks nog vragen hebben, dan neem ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op om het een en ander voor u uit te zoeken. Kunt u mij hiervoor uw contractrekeningnummer opgeven? Dan kan ik op basis daarvan uw telefoonnummer achterhalen.
Uw contractrekening begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiro’s of uw jaarafrekening. Om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. U kunt beter niet uw klantnummer op dit forum plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Fokke
Nuon Webcare
-
Teunbosseman
De Nuon Medewerker schreef:Beste a.rek,
Met vriendelijke groet,
Fokke
Nuon Webcare
Das makkelijk, fourmleden lossen blijkbaar beter op dan NUON zelf, en hun webcare.
Fokke,
Zou het niet beter zijn om of te bevestigen dat de info van de forumleden correct is of nav de gegeven info zelf advies inbrengen ?
Dit komt zooooo als afschuif / doorschuif over.