Met verbazing heb ik dit bericht gelezen, en ik kan u zeggen het kan nog veel erger,
Het is ons in augustus ook overkomen en we zijn tot op de dag van vandaag nog steeds bezig,
En het is zeker geen onwil of niet op tijd betalen maar alle ellende word veroorzaakt door alle chaos bij het nuon zelf,
En ik vind dat er door sommige nogal kort door de bocht word gereageerd want ze is niet de enige waar dit bij gebeurt !!!!
Het is bijna onmogelijk om in het kort te vertellen wat er bij ons gebeurt is maar zal het een beetje proberen want snap t zelf ook nog niet.
Wij kregen eind juli een brief van de deurwaarder waar in stond dat wij ruim 700 euro moesten betalen aan t nuon
We hadden echt geen flauw idee waar dit vandaan kwam , geen aanmanning of incasso ontvangen voor die tijd !!!! Het ging om de termijn augustus/september en nog iets wat ik niet kon thuis brengen. augustus was al betaald en september moest nog komen !!!!!
Heb direct het nuon gebeld en om uitleg gevraagt, nu bleken ze een computer update te hebben en dat er van alles fout ging maar dat ze niks voor me na konden kijken ,moest na een dag of 3 maar terugbellen, ik heb toen de betalingsbewijzen naar de deurwaarder gestuurd en het nieuwe termijn (sept) ook maar gelijk betaald (lopen we in ieder geval voor
) na een paar dagen gebeld of ze al wat konden doen voor me en toen bleek het om een bedrag van 40 euro te gaan , duizend excuses enz... en ze zouden gelijk mijn contracten herstellen.heb hier ook een mailtje van gehad en post van de contracten ,helemaal weer goed toch zou je denken
Niet dus !!! hierna alleen maar ellende gehad ...... afsluit bericht van liander want nuon had de contracten niet doorgegeven, wederom weer gebeld weer duizend excuses en nu zou het echt in orde komen ,
Niet is minder waar vorige week een brief dat ik geen gascontract heb en dat deze word afgesloten pfffff... hoe vermoeiend , weer gebeld dit keer was ik niet zo vriendelijk en kreeg een dame die zei dat ze het nu echt in orde ging maken !!! kreeg de volgende dag een bloemetje met een briefje met natuurlijk weer duizend excuses van het nuon.
Zou je denken dat het nu helemaal goed moet zijn maar in mijn wantrouwen toch maar even t liander gebeld en wat blijkt ? je raad het al !!!! niets en dan ook niets geregeld, gas staat nog steeds op afsluiten !!!! Had het helemaal gehad en heb ze gebeld dat ik er klaar mee was ,
Na wat advies ben ik overgstapt naar essent en dit kon gelukkig dezelfde dag nog,
Na 25 jaar nuon gehad te hebben toch heeeel erg teleurgesteld en nog steeds boos dat ze zo met hun klanten omgaan, ik gun ook niemand deze stress als je tot 3 keer aan toe gedreigd word met afsluiting