LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] afsluiting stroom essent
afsluiting stroom essent
18-01-05 zyn wy op een zeer grove manier afgesloten van de elekra volgens de heren in kwestie hadden wy geen stroom leverancier nog voor wy ons kontrakt met essent konden laten zien waren we al afgeloten de heer in kwestie duwde hierby ons dochtertje van 7 aan de kant hier is inmiddels melding van gemaakt by de politie we hebben meerdere keren kontakt gehad met essent over deze kwestie het antwoord steeds weer u staat wel ingeschreven by ons waar ligt dan de fout .de overestap van durion naar essent werd allemaal geregeld door essent mooi niet je staat wel ingeschreven by essent maar het is nooit afgehandeld je hebt wl netjes betaald .foutje van essent kan ik nu ook alle kosten verhalen op essent alles is wel 4dagen uit geweest. fam posthuma
Re: afsluiting stroom essent
Van mij mag je allekosten verrekenen doe er gelijk een boete bij, maar of je het krijgt betwijfel ik ze hebben meer geld voor een advocaat als de gemiddelde burger.
Tip dien je klacht in bij de DTE en geschille commissie en een copie naar de minister Brinkhorst.
Tip dien je klacht in bij de DTE en geschille commissie en een copie naar de minister Brinkhorst.
Re: afsluiting stroom essent
Hoezo een copie naar brinkhorst. Die ******** had toch zijn aftreden gekoppeld aan het niet functioneren van de energiebedrijven. Als ik me niet vergis is hij deze toezegging van destijds vergeten. Helaas!