energie maatschappij.
5 januari kreeg ik deze bevestiging .
Plus dank voor de nieuwe aanmelding.
En zou binnen 1 dag het welkomst pakket ontvangen.
13 januari weer het zelfde verhaal.
15 januari kreeg ik de welkoms map.
Na die datum kreeg ik stapels post van de verlede bewoner die uit huis gezet is.
Ik heb verschillende malen gebeld en gemaild maar zij moeten het uitzoeken.
Reeds twee keer de meterstanden doorgegeven.
Het laatste gespek 10-03-2009
Wederom na vele malen een dreigbrief voor de vorige bewoner plus 11-03-2009 brief van de deurwaardervoor de vorige bewoner.
Tijdens mijn gesprek van 10-03-2009 bevestigde engie maatschappij dat ze de zaak zouden uitzoeken binnen tien dagen .
Maar konden mij niet garranderen dat ik niet kon worden afgesloten
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Als nieuwe bewoner heb ik me als klant aangemeld bij de nede
-
Re: Als nieuwe bewoner heb ik me als klant aangemeld bij de nede
Post conesequent terug gooien in de brievenbus, met tekst "woont" hier niet meer.
Ik heb ca 9 maanden dit moeten doen om van allerlei organisaties met hun dreigbrieven af te komen.
Op een gegeven moment heb ik zelfs iemand van TnT aan de deur gehad over mijn "post gedrag"
Dis aales waar ook maar een naam van de vorige bewoner op staat terug, en andere personen naar de gemeente gba verwijzen.
( ik neem aan dat de oude bewoner uit de woning is geschreven anders is het dweilen met de kraan open.
Ik heb ca 9 maanden dit moeten doen om van allerlei organisaties met hun dreigbrieven af te komen.
Op een gegeven moment heb ik zelfs iemand van TnT aan de deur gehad over mijn "post gedrag"
Dis aales waar ook maar een naam van de vorige bewoner op staat terug, en andere personen naar de gemeente gba verwijzen.
( ik neem aan dat de oude bewoner uit de woning is geschreven anders is het dweilen met de kraan open.