LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] boete

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
jannie58

boete

Ongelezen bericht door jannie58 »

vraagje weet iemand of eneco zo maar een boete mag opleggen als je drie weken te llaat betaalt daar mijn uitkering altijd de 13e van demaand komt en ik de eerste van de maand moet betalen moet dan 10euro boete betalen

kiz

Re: boete

Ongelezen bericht door kiz »

ja, volgens de algemene voorwaarden mag dit, zie hiervoor de tarievendie Eneco in rekening brengt.

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Als je voldoende over houd moet dit geen probleem zijn,
Iedere firma zal op andere dagen boeken, nu andere internet provider en of die per hele maand boekte en de eerste halve verrekende...
dus ik zit er iets langer dan 12 maanden aan vast op die manier...

Het mag, te laat is te laat.... en zij hoeven er geen rekening mee te houden,
Veel mensen krijgen per 4 weken dus 13X per jaar en dan klopt het ook nooit!

Shine

Ongelezen bericht door Shine »

U kunt dit probleem ondervangen door te kiezen voor automatische incasso. Dan kunt u zelf aangeven op welke dag van de maand het termijnbedrag afgeschreven wordt.
In uw geval:
ontvangst uitkering steeds de 13e van de maand, dan zou u uw termijnbedrag steeds op de 15/16e kunnen laten afschrijven.
Hiermee weet u zeker dat u steeds op tijd bent en niet geconfronteerd wordt met die boete voor het te laat betalen.
Dunkt me dat in uw omstandigheid u ieder 10-tje kan gebruiken!
Wilt u niet middels automatische incasso betalen, dan zult uzelf zorg moeten dragen dat er gedurende de laatste 2 weken -na ontvangts van uw uitkering- nog voldoende saldo op uw rekening staat om te kunnen betalen.

rene117

Ongelezen bericht door rene117 »

raar ik betaal altijd de 22 van de maand en nooit een boete
ga evren naar de site van www.eneco en meld dan aan als uw dat al bend dan kunt uw gewoon de datum veranderen

laat even weten off het is gelukt
groetjes rene117

diamondvoodoo

Ongelezen bericht door diamondvoodoo »

3 weken na de vervaldatum of 3 weken na het ontvangen van de acceptgiro betalen is een verschil natuurlijk. Wellicht dat u met het laatste te maken hebt Rene

Gesloten