| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] boete
Re: boete
Als je voldoende over houd moet dit geen probleem zijn,
Iedere firma zal op andere dagen boeken, nu andere internet provider en of die per hele maand boekte en de eerste halve verrekende...
dus ik zit er iets langer dan 12 maanden aan vast op die manier...
Het mag, te laat is te laat.... en zij hoeven er geen rekening mee te houden,
Veel mensen krijgen per 4 weken dus 13X per jaar en dan klopt het ook nooit!
Iedere firma zal op andere dagen boeken, nu andere internet provider en of die per hele maand boekte en de eerste halve verrekende...
dus ik zit er iets langer dan 12 maanden aan vast op die manier...
Het mag, te laat is te laat.... en zij hoeven er geen rekening mee te houden,
Veel mensen krijgen per 4 weken dus 13X per jaar en dan klopt het ook nooit!
U kunt dit probleem ondervangen door te kiezen voor automatische incasso. Dan kunt u zelf aangeven op welke dag van de maand het termijnbedrag afgeschreven wordt.
In uw geval:
ontvangst uitkering steeds de 13e van de maand, dan zou u uw termijnbedrag steeds op de 15/16e kunnen laten afschrijven.
Hiermee weet u zeker dat u steeds op tijd bent en niet geconfronteerd wordt met die boete voor het te laat betalen.
Dunkt me dat in uw omstandigheid u ieder 10-tje kan gebruiken!
Wilt u niet middels automatische incasso betalen, dan zult uzelf zorg moeten dragen dat er gedurende de laatste 2 weken -na ontvangts van uw uitkering- nog voldoende saldo op uw rekening staat om te kunnen betalen.
In uw geval:
ontvangst uitkering steeds de 13e van de maand, dan zou u uw termijnbedrag steeds op de 15/16e kunnen laten afschrijven.
Hiermee weet u zeker dat u steeds op tijd bent en niet geconfronteerd wordt met die boete voor het te laat betalen.
Dunkt me dat in uw omstandigheid u ieder 10-tje kan gebruiken!
Wilt u niet middels automatische incasso betalen, dan zult uzelf zorg moeten dragen dat er gedurende de laatste 2 weken -na ontvangts van uw uitkering- nog voldoende saldo op uw rekening staat om te kunnen betalen.
-
diamondvoodoo
3 weken na de vervaldatum of 3 weken na het ontvangen van de acceptgiro betalen is een verschil natuurlijk. Wellicht dat u met het laatste te maken hebt Rene