Met mijn Nederlands is niets mis
Het 'geheime nummer' is enkel voor het telefoonboek. Jij weet als geen ander dat de gegevens die je bij bijvoorbeeld een krant of enquete invult worden doorverkocht.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Leuk dat je erover begint: mensen dwingen via een telefoongesprek een antwoord te geven is wel sociale intelligentie dan? MOETEN is namelijk niet iets wat een call center agent mij ooit dient te vertellen. Komt namelijk niet erg sociaal over. Men kan het vriendelijk vragen en dan hopen op een antwoord.zal wel in je sociale intelligentie liggen
Fraaie training heb jij gehad, of komt die constatering voort uit jouw eigen "intelligente" denkwereld? In ieder geval is je eigen profiel nu wel duidelijk neergezet: arrogantie ten top. Lekker zo doorgaan en vooral verder niks bijleren, dan kom je er wel in de wereld van de grote graaiers.De meeste mensen die op een Radarforum zitten hebben hooguit VMBO gedaan en doen nu heel blij low-inteligence baantjes
"enigste" is Nederlands van geen enkel niveau, en het is vooral iets dat je wil zeggen. Verder kun je een gevolg wijten aan een oorzaak of is het gevolg gelegen in de oorzaak. Met deze uitlegdat is het enigste wat ik je wil zeggen
bevestig je alleen maar je eigen grammaticaal onjuiste zinsopbouw. Sociale intelligentie "bevat" je overigens niet, dat heb je (of niet natuurlijk).Het ligt AAN de sociale intelligentie die je bevat
De reden dat je zo reageert zal je terug kunnen vinden IN (...)
zoals ik al zei, "NEE" is ook een antwoord, en het is maatschappelijk gezien óók heel normaal te informeren waarvoor een telemarketeer dergelijke gegevens vraagt. Dat jou dat niet gelegen komt is spijtig, maar wel part of the job.Het gaat er als eerste om dat een call agent (of het nu het bijbaantje of een vaste baan is van de desbetreffende agent) gewoon zijn werk doet. Als diegene iets vraagt is 't maatschappelijk gezien normaal dat je reageert.
inderdaad.Goed, ik ben arrogant,