Kan iemend mij vertellen hoe te handelen als ik geen voorschot nota's krijg van Oxxio.
Ik heb van alles al geprobeert via telefoon, fax, e-mail
Iedere keer beloven ze dat het opgelost is maar helaas geen resultaat.
Ik ben al geruime tijd klant bij oxxio en sins 1-10-2005 verhuisd en sinsdien krijg ik maar geen voorschot nota's.
De uitspraak van oxxio : Uw voorschotnota is op nul gezet en er zou een nieuw raamcontract opgezet moeten worden.
Nu 4 maanden verder en geen resultaat en ik weet niet meer hoe ik moet handelen.
P.S. volgens essent is oxxio sins 8-10-2006 de leverancier van de elektriciteit.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen voorschotnota's van Oxxio
Re: Geen voorschotnota's van Oxxio
Zet het geld maar op een spaarrekening.
Trek je er zelf zo'n 3,5% rente van.
En geen financieele tegenvaller achteraf.
Bij de eerste gelegenheid maken dat je wegkomt bij Oxxio!
Dit was nog maar het begin van je ellende.
Tip: Indien tarieven of leveringsvoorwaarden nadelig wijzigen voor een consument, kan de overeenkomst per datum van ingang van de wijzigingen ontbonden worden.
Laten de nieuwe tarieven per 1 jan. jl. bij alle energieleveranciers zeer nadelig voor de consument uitpakken!
Doe jezelf een plezier en sla je slag.
Mag ik (voorlopig) www.greenchoice.nl aanbevelen?
Succes.
Banzai.
Trek je er zelf zo'n 3,5% rente van.
En geen financieele tegenvaller achteraf.
Bij de eerste gelegenheid maken dat je wegkomt bij Oxxio!
Dit was nog maar het begin van je ellende.
Tip: Indien tarieven of leveringsvoorwaarden nadelig wijzigen voor een consument, kan de overeenkomst per datum van ingang van de wijzigingen ontbonden worden.
Laten de nieuwe tarieven per 1 jan. jl. bij alle energieleveranciers zeer nadelig voor de consument uitpakken!
Doe jezelf een plezier en sla je slag.
Mag ik (voorlopig) www.greenchoice.nl aanbevelen?
Succes.
Banzai.